Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (De windows die ik nu draai is nog geen een keer geupdate of wat dan ook).. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet iemand miss hoe dit komt en wt ik eraan kan doen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 15:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat nog een ander topic: ** Heb je last van een ineens afsluitende pc door RPC? Kijk hier ** Daar kun je wel iets vinden denk ik. Bij mij wil het nie egt lukken, maar miss helpt het nog. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus tis best wel vaag wat je nu wel en nie kunt met die rare melding. ![]() |
![]() |
|
tsja. Thuis heb ik nooit echt problemen. Hier bij mijn pappa op het moment wel hiermee. Ik update zo af en toe mijn systeem eens maar aangezien ik het niet belangrijk genoeg vind om het iedere maand te doen doe ik het alleen als ik er eens toevallig aan denk.
Mijn pappa wil zelfs helemaal niet updaten. Dan maar een firewall installeren. Dat is toch het minste wat ik kan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je da nog nooit tegengekomen? Vaak staat da rechtsonder bij de progs die op de 8ergrond draaien, als Msn Messenger of een virusscanner. Zijn we nu nie een btje off-topic bezig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
www.windowsupdate.com <-- checkt je OS, welke updates je nodighebt, en installeerd deze vervolgens
daarna in 99% van de gevallen rebooten (je kan daar ook de drivers van je Video kaart/DirectX etc updaten)
||
Citaat:
2. dat heb ik al geprobeerd... zie: http://www.webdeveloping.nl/upload/?5215179877 en nu? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2:Bij mij zei ie psies hetzelfde. Heb je SHIFT+DEL gedaan of alleen DEL? En maak er de volgende keer een JPEG-bestand van, anders vern**k je de afbeelding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vraag is: huh? ![]()
||
Citaat:
![]() 2. Allebei geprobeerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maja alles lijkt weer in orde, en de virusscanner is nu druk bezig de vele geìnfecteerde bestanden te fixen. Hij heeft er nu al 3300, en dan issie nog nie es aan de D/schijf begonnen.... Da domme ding van een MSBLAST heeft mn hele comp bijna naar de filistijnen geholpen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraagje... M´n toetsenbord doet nie meer wa ik wil, bij het vraagteken typt ie = en bij de dubbele punt ±
Best vaag dus. Volges mij komt het door de instellingen van het toetsenbord, maar ik weet nie meer hoe ik die moet veranderen... Weet iemand dat wel= (is vraagteken) En de virusscanner is nu al bij 34000 infected files, maar die vindt ie zelfs in bestanden die nie eens op de schijf blijken te staan. BV FOUND.004 Heeft iemand enig id wa da betekent= |
![]() |
||
Citaat:
- ctrl + alt + del tegelijk indrukken - Ga naar het tabblad processes - Zoek daar iets met msblast erin - Klik erop zodat ie geselecteerd is - Klik daarna op end task - Daarna snel verwijderen want dan moet het kunnen -WJ
|
Zo heb ik em verwijdert:
Met de tool van BitDefender de worm (automatisch) erafgooien. http://www.bitdefender.com/download/Antimsblast-EN.exe En dan het gat dichten, met groeten van Microsoft ![]() http://www.microsoft.com/technet/tre...n/MS03-026.asp Succes. |
![]() |
||
Citaat:
-WJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor de overzichtelijkheid heb ik een nieuw topic gemaakt, sorry for the fuzz.
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=565675
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuw virus sluit computers af door RPC bug *LEZEN* Enlightenment | 63 | 18-09-2003 16:55 |