Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wel mee eens. Geen commentaar. Citaat:
Ook mee eens. Ik denk alleen niet dat je mensen daarvoor moet straffen. Ik ben meer voor een systeem van (eventueel zelfs vrij extreme) positieve discriminatie van mensen die de taal spreken. Citaat:
Op zich ben ik het daar wel mee eens. De wereld is te leuk om totaal te unificeren. Citaat:
fel tegen. Ik zie het nut er niet van in. Bovendien heeft België sinds de afsplitsing een hele rijke geschiedenis en cultuur gekweekt die niet verloren mag gaan door samengang. Citaat:
Alsof er voor niet-jongeren wel voldoende woonruimte is. Betaalbare huurprijzen vind ik erg goed maar het moet wel onder voorbehoud (maximum aan salaris om erin te mogen) om het aanbod te garanderen. Citaat:
Tegen. Ik zie het nut er wederom niet van in. Als jij als buitenlander goed uit de voeten kunt met het Nederlandse taal en levenswijze dan is dat toch zat? Waarom zou je van een buitenlander moeten verwachten dat hij assimileert terwijl een Nederlander zo gek mag doen als hij zelf wil (binnen de wet)? Als ik couscous wil eten mag dat, als een turk het wil mag het niet. "maar we zijn echt niet rascistisch hoor". Citaat:
Ik ben hier erg voor. Zolang alle nadelen die het heeft goed overwogen worden. Citaat:
En de punten over Vlaanderen en buitenlanders spreken elkaar tegen "we willen niet teveel rare buitenlanders maar we willen wel tien miljoen extra mensen (allé, jullie je zin: 5 miljoen)".
|
![]() |
whahaha...niet tegen de islam maar tegen moslims...
"ik vind het best als de islam in nederland is, zolang er maar geen moslims zijn" ennuh...er zijn ook Nederlandse crimineeltjes hoor en...waarom moeten blanken buitenlanders niet weg, die zijn toch ook van een ander volk??? of niet?
||
![]() |
Citaat:
Gelukkig zijn er ook nog mensen met een gezond verstand die zich niet zo gemakkelijk laten meeslepen door zulke gebeurtenissen of die meer kennis van zaken hebben en er over praten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wie voor een quote geboren is, zal nooit een spreekwoord worden. Dus kap eens met dat quoten steeds, verduidelijk je mening en ga niet lopen te quoten steeds, net of je iemand alleen maar kunt pakken met quotes. |
![]() |
||
Citaat:
Euhm mensen die al anti-moslim waren hadden VOOR Pim al iets tegen de Islam, hoe denk je anders dat die zoveel stemmen heeft gekregen, juist ja door te zeggen wat in veel mensen schuilde. Dus kom niet aan met je Pimmetje, hij vertegenwoordigde het alleen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, hij heeft t tegenovergestelde van wat ie wilde bereikt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat lul jij nou allemaal ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
TOen kwamen de aanslagen werden t er meer, toen kwam pim met zn gebabbel en kwart NL trapte erin, dus werden t er nog meer. Nu worden die mensen die niet weten waar ze t over hebben gelukkig weer wat stiller. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij geeft een aanleiding, wij een quote met commentaar hoe wij erover denken. Zo werkt een forum, en dit gebeurd wederzijds. Tss, afblaffen, leer een lezen en verbanden leggen zou ik bijna willen zeggen, maar ik wil je tenslotte niet afblaffen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij geeft zeker geen fuck om je vaderland, en je had het liever laten verneuken door een een kale gast die naar de naam Pim luisterde. Nee, hoe lullig het ook klinkt, maar volkert heeft met zijn daad ons land voor een ramp behoed. Ik zou hem nog bijna willen voordragen voor een lintje, maarja, dat geef je niet aan een moordenaar, en dat snap ik ookwel. Nee, wat volkert heeft gedaan heeft Nederland alleen geholpen, volkert was dus een echte nationalist die gaf om zijn vaderland, en daarom vind ik dat jullie rechtse individuen best wat meer respect voor hem mogen hebben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan dit dan ook moeilijk serieus nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben absoluut helder, Pim had het land een figuurlijke dood ingejaagd, en daarom ben ik blij dat hij niet aan de macht is gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De NNJ? Dan bestaat de NCPN (Nieuwe Communistische Partij Nederland) zeker alleen uit sociaal-democraten... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als de moskeeën en synagoges en boeddhistische tempels en hindu-tempels weg zouden zijn uit ons land, wat is Nederland dan nog? Van mij mag iedere moskee in Nederland gebouwd worden! Dat is, zolang er geen haat word verspreid... ![]() En Mujahideen: in vrijwel alle Nederlandse synagoges word liefde voor Israel gepredikt, maar dat staat niet gelijk aan oproepen tot de vernietiging van het Palestijnse en islamitische volk. Van mij mogen moskeeën dus ook best oproepen tot liefde voor Pakistan, Iran, Oman, of Palestina, zolang ze maar niet oproepen tot haat voor het Joodse en Israelische volk. Die lui van de NNJ willen terug naar de middeleeuwen. ![]() |
![]() |
|
|