Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 18:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 19:01:
Je hoeft mij echt niet uit te lachen hoor, het is ook JOUW land waar het omgaat, maar op een of andere manier zie je dat niet (of wil je het niet zien) en dan maar over de integratie gesproken. Moet je eens kijken hoe je op alles reageert, je wilt jezelf nieteens een NEDERLANDER voelen, en dan maar zeiken over de NNJ die hier wat wilt tegen gaan doen.
Nee, ik bekijk t ff vanuit jouw ogen, want jij ziet allochtonen niet gelijk aan Nederlanders.
Ik voel mezelf behoorlijk NLs en ik wil me ook nog meer NLer voelen, maar door types zoals jou lukt dat me niet. Zie wat je veroorzaakt
Advertentie
Oud 11-08-2003, 18:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2003 @ 18:55:
Idd, een te groot deel van de Marokkaanse jongeren is niet 'netjes'. Maar dat agressie wat je krijgt komt dus door de (ik doe ff jou na) rechtse media die altijd die allochtonen negatief in t nieuws brengt
Ipv es te kijken naar de oorzaken roep je alleen maar dat ze weg moeten en weet ik veel wat je allemaal wilt.
Ja, draai de zaken maar weer om Allochtonenknuffellarij is net zo verfoeilijk als rechtsextremisme, vriend.

Citaat:
Over 3 jaar ga ik je hard utilachen als alle subsidie die nu aan verenigingen wordt gegeven ter bevordering vd integratie over 3 jaar zal blijken dat t naar moskeeen of naar t buitenland is gegaan
Ja, dat zou erg cool zijn.
Oud 11-08-2003, 18:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-08-2003 @ 19:05:Ja, draai de zaken maar weer om Allochtonenknuffellarij is net zo verfoeilijk als rechtsextremisme, vriend.
Hoezo allochtonenknuffelarij

Citaat:
Ja, dat zou erg cool zijn.
Nee, maar dat is wat er gaat gebeuren als dit kabinet zo doorgaat
Oud 11-08-2003, 18:18
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 13:29:
1.TEGEN islamisering van Nederland. Eigen volk weer eens eerst!
Een land heeft geen eigen volk. Het is niet zo dat ieder volk recht heeft op zijn eigen land ofzo. Dat idee is verouderd. Verder maakt het niet echt uit of er wel of geen geloof bijkomt. Het gaat erom dat mensen die zich misdragen aangepakt worden en niet dat alle allochtonen met de gebakken peren zitten. Discriminatie is goed, zolang het op basis van handelen gebeurt.
Citaat:

2. Doodstraf voor dealers, meervoudige moordenaars en .pedofielen
Even een nuance aanbrengen tussen pedofielen en praktiserende pedofielen. Mensen die zichzelf aftrekken op (met paintshop gemaakte) plaatjes van kinderen doen niemand kwaad. Die mag je niet aanpakken. Verder ben ik tegen de doodstraf en het dus ook hiermee oneens.
Citaat:

3. Bescherming flora en fauna

wel mee eens. Geen commentaar.
Citaat:

4 Spreek de Nederlandse taal

Ook mee eens. Ik denk alleen niet dat je mensen daarvoor moet straffen. Ik ben meer voor een systeem van (eventueel zelfs vrij extreme) positieve discriminatie van mensen die de taal spreken.
Citaat:

5. tegen Amerikanisering

Op zich ben ik het daar wel mee eens. De wereld is te leuk om totaal te unificeren.
Citaat:

6. Dietsland! Afschaffen Belgische staat, vereniging met Vlaanderen

fel tegen. Ik zie het nut er niet van in. Bovendien heeft België sinds de afsplitsing een hele rijke geschiedenis en cultuur gekweekt die niet verloren mag gaan door samengang.
Citaat:

7. Meer woningaanbod voor jongeren, betaalbare huurprijzen

Alsof er voor niet-jongeren wel voldoende woonruimte is. Betaalbare huurprijzen vind ik erg goed maar het moet wel onder voorbehoud (maximum aan salaris om erin te mogen) om het aanbod te garanderen.
Citaat:

8. Assimileren of remigreren!

Tegen. Ik zie het nut er wederom niet van in. Als jij als buitenlander goed uit de voeten kunt met het Nederlandse taal en levenswijze dan is dat toch zat? Waarom zou je van een buitenlander moeten verwachten dat hij assimileert terwijl een Nederlander zo gek mag doen als hij zelf wil (binnen de wet)? Als ik couscous wil eten mag dat, als een turk het wil mag het niet. "maar we zijn echt niet rascistisch hoor".
Citaat:

9. Gratis openbaar vervoer

Ik ben hier erg voor. Zolang alle nadelen die het heeft goed overwogen worden.

Citaat:

5 een beetje want hou ik wel van $$$. Ik heb dit spul hard nodig voor m'n honger naar nieuwe technologische snufjes te stillen. Nieuwe computers, gsm's, internet, design-meubilair... Ik ben een materialistje zonder weerga en zonder Amerika geen snufjes!
Het hangt natuurlijk ook af in hoeverre je de amerikanisering karakteriseert. Dat mensen wereldwijd bij de Mac Donalds eten is misschien niet erg. Het zouy erg worden als men het dagelijks zou doen en iedereen zou vergroeien tot dezelfde persoon. Eigenlijk is dit totaal in tegenspraak met het assimileringspunt dat assimilatie juist toejuicht.

En de punten over Vlaanderen en buitenlanders spreken elkaar tegen "we willen niet teveel rare buitenlanders maar we willen wel tien miljoen extra mensen (allé, jullie je zin: 5 miljoen)".
Oud 11-08-2003, 18:44
Aesar
Aesar is offline
whahaha...niet tegen de islam maar tegen moslims...

"ik vind het best als de islam in nederland is, zolang er maar geen moslims zijn"

ennuh...er zijn ook Nederlandse crimineeltjes hoor

en...waarom moeten blanken buitenlanders niet weg, die zijn toch ook van een ander volk??? of niet?
Oud 11-08-2003, 18:49
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Aesar schreef op 11-08-2003 @ 19:44:

"ik vind het best als de islam in nederland is, zolang er maar geen moslims zijn"

en...waarom moeten blanken buitenlanders niet weg, die zijn toch ook van een ander volk??? of niet?
T zijn gewoon anti-islam en anti-moslim praktijken van die mensen. Allemaal veroorzaakt door 11 sept en pimmetje.
Gelukkig zijn er ook nog mensen met een gezond verstand die zich niet zo gemakkelijk laten meeslepen door zulke gebeurtenissen of die meer kennis van zaken hebben en er over praten.
Oud 11-08-2003, 18:52
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Aesar schreef op 11-08-2003 @ 19:44:

joh echt?

Citaat:
Welk ander volk?

Wie voor een quote geboren is, zal nooit een spreekwoord worden. Dus kap eens met dat quoten steeds, verduidelijk je mening en ga niet lopen te quoten steeds, net of je iemand alleen maar kunt pakken met quotes.
Oud 11-08-2003, 18:54
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2003 @ 19:49:
T zijn gewoon anti-islam en anti-moslim praktijken van die mensen. Allemaal veroorzaakt door 11 sept en pimmetje.
Gelukkig zijn er ook nog mensen met een gezond verstand die zich niet zo gemakkelijk laten meeslepen door zulke gebeurtenissen of die meer kennis van zaken hebben en er over praten.
\

Euhm mensen die al anti-moslim waren hadden VOOR Pim al iets tegen de Islam, hoe denk je anders dat die zoveel stemmen heeft gekregen, juist ja door te zeggen wat in veel mensen schuilde. Dus kom niet aan met je Pimmetje, hij vertegenwoordigde het alleen.
Oud 11-08-2003, 18:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 19:54:
\

Euhm mensen die al anti-moslim waren hadden VOOR Pim al iets tegen de Islam, hoe denk je anders dat die zoveel stemmen heeft gekregen, juist ja door te zeggen wat in veel mensen schuilde. Dus kom niet aan met je Pimmetje, hij vertegenwoordigde het alleen.

Ja, hij heeft t tegenovergestelde van wat ie wilde bereikt.
Oud 11-08-2003, 19:00
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 19:52:

Wie voor een quote geboren is, zal nooit een spreekwoord worden. Dus kap eens met dat quoten steeds, verduidelijk je mening en ga niet lopen te quoten steeds, net of je iemand alleen maar kunt pakken met quotes.

Wat lul jij nou allemaal Quoten hoort erbij en de manier waarop iemand quote verschilt nog wel eens ja...so what
Oud 11-08-2003, 19:01
Aesar
Aesar is offline
nu zonder quotes dan

veel mensen die anti moslim waren vóór pim (btw. waarom noemt iedereen hem pim, men zeg ttoch ook niet 'femke' of 'jan'?) waren dat door de aanslagen van 9/11
Oud 11-08-2003, 19:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Aesar schreef op 11-08-2003 @ 20:01:
nu zonder quotes dan

veel mensen die anti moslim waren vóór pim (btw. waarom noemt iedereen hem pim, men zeg ttoch ook niet 'femke' of 'jan'?) waren dat door de aanslagen van 9/11
Idd, en vóór de aanslagen waren t er veel minder.

TOen kwamen de aanslagen werden t er meer, toen kwam pim met zn gebabbel en kwart NL trapte erin, dus werden t er nog meer. Nu worden die mensen die niet weten waar ze t over hebben gelukkig weer wat stiller.
Oud 11-08-2003, 19:03
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2003 @ 20:00:
Wat lul jij nou allemaal Quoten hoort erbij en de manier waarop iemand quote verschilt nog wel eens ja...so what
Ik heb het erover als iemand ALLEEN maar commentaar geeft op het gene wat iemand geschreven is vind ik dat laf. Schrijf zelf wat hoe jij over bepaalde zaken denkt maar ga niet steeds met quotes iemand proberen af te blaffen.
Oud 11-08-2003, 19:04
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2003 @ 19:59:
Ja, hij heeft t tegenovergestelde van wat ie wilde bereikt.
Klopt, hij werd al neergeschoten voordat die iets kon bereiken door een extreem-linkse gek genaamd Volkert van der Graaf.
Oud 11-08-2003, 19:07
Joostje
Joostje is offline
Films & TV. Op A&N is hier al een onderwerp over.
Oud 11-08-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het erover als iemand ALLEEN maar commentaar geeft op het gene wat iemand geschreven is vind ik dat laf. Schrijf zelf wat hoe jij over bepaalde zaken denkt maar ga niet steeds met quotes iemand proberen af te blaffen.
Wat jij het afblaffen noemt geeft is wat wij denken
Jij geeft een aanleiding, wij een quote met commentaar hoe wij erover denken. Zo werkt een forum, en dit gebeurd wederzijds.
Tss, afblaffen, leer een lezen en verbanden leggen zou ik bijna willen zeggen, maar ik wil je tenslotte niet afblaffen
Oud 11-08-2003, 19:11
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2003 @ 20:03:
Nu worden die mensen die niet weten waar ze t over hebben gelukkig weer wat stiller. [/B]
Je lult anders nog steeds vrolijk verder.
Oud 11-08-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Klopt, hij werd al neergeschoten voordat die iets kon bereiken door een extreem-linkse gek genaamd Volkert van der Graaf.
Pim had nooit iets breikt, en volkert zag dat optijd in en heeft ons gezamelijke vaderland voor een ramp behoed met zn daad, alhoewel ik balkenende ook wel een ramp vind
Oud 11-08-2003, 19:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 20:03:
Oud 11-08-2003, 19:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 20:04:
Idd, alsof ik nu die Volkert steun, nou mooi niet!
Oud 11-08-2003, 19:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-08-2003 @ 20:11:
Je lult anders nog steeds vrolijk verder.
Ja, want ik als allochtoon weet natuurlijk minder over allochtonen dan een gem. NLer voortgezet onderwijs leerling
Oud 11-08-2003, 19:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 20:13:
Pim had nooit iets breikt, en volkert zag dat optijd in en heeft ons gezamelijke vaderland voor een ramp behoed met zn daad, alhoewel ik balkenende ook wel een ramp vind
ik hoop dat jij de volgende bent.
Oud 11-08-2003, 19:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 20:13:
[B]Pim had nooit iets breikt, en volkert zag dat optijd in en heeft ons gezamelijke vaderland voor een ramp behoed met zn daad,
Daar denk een groot deel van het volk anders over. Volkert is een schande voor alle veganisten in dit land, waartoe ik ook behoor.
Oud 11-08-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
ik hoop dat jij de volgende bent.
Hoezo dat?
Jij geeft zeker geen fuck om je vaderland, en je had het liever laten verneuken door een een kale gast die naar de naam Pim luisterde. Nee, hoe lullig het ook klinkt, maar volkert heeft met zijn daad ons land voor een ramp behoed. Ik zou hem nog bijna willen voordragen voor een lintje, maarja, dat geef je niet aan een moordenaar, en dat snap ik ookwel. Nee, wat volkert heeft gedaan heeft Nederland alleen geholpen, volkert was dus een echte nationalist die gaf om zijn vaderland, en daarom vind ik dat jullie rechtse individuen best wat meer respect voor hem mogen hebben.
Oud 11-08-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Daar denk een groot deel van het volk anders over. Volkert is een schande voor alle veganisten in dit land, waartoe ik ook behoor.
Een groot deel van het volk had er na een paar maanden Pim allang weer anders overgedacht. Nee, volkert heeft ons land echt gered voor verder kwaad, hoewel je moord natuurlijk niet goed kunt keuren, kwam het wel goed uit.
Oud 11-08-2003, 19:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 20:44:
Hoezo dat?
Jij geeft zeker geen fuck om je vaderland, en je had het liever laten verneuken door een een kale gast die naar de naam Pim luisterde. Nee, hoe lullig het ook klinkt, maar volkert heeft met zijn daad ons land voor een ramp behoed. Ik zou hem nog bijna willen voordragen voor een lintje, maarja, dat geef je niet aan een moordenaar, en dat snap ik ookwel. Nee, wat volkert heeft gedaan heeft Nederland alleen geholpen, volkert was dus een echte nationalist die gaf om zijn vaderland, en daarom vind ik dat jullie rechtse individuen best wat meer respect voor hem mogen hebben.
Dit soort stukjes getuigen van weinig niveau, vriend. Ze zijn zo mogelijk nog dommer en ernstiger dan die van het rechtse plebs.

Ik kan dit dan ook moeilijk serieus nemen.
Oud 11-08-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Dit soort stukjes getuigen van weinig niveau, vriend. Ze zijn zo mogelijk nog dommer en ernstiger dan die van het rechtse plebs.
Ik kan dit dan ook moeilijk serieus nemen.
Ok, ik doe flauw in dat stukje, maar ik heb echt liever een dode dan dat nederland naar de klote word hgeholpen. Dat Volkert ons op ongepaste wijze voor een ramp heeft behoed meen ik echt serieus.
Oud 11-08-2003, 19:52
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 20:46:
Een groot deel van het volk had er na een paar maanden Pim allang weer anders overgedacht. Nee, volkert heeft ons land echt gered voor verder kwaad, hoewel je moord natuurlijk niet goed kunt keuren, kwam het wel goed uit.
Kwam het wel goed uit? Wat is er zoveel verbeterd NA de moord? De Politiek stront die er daarna is onstaan? Oh wat ben ik hem dankbaar, jezus man wordt even helder ofzo? Nederland wordt nu ook naar de klote geholpen.
Oud 11-08-2003, 19:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 20:52:
Ok, ik doe flauw in dat stukje, maar ik heb echt liever een dode dan dat nederland naar de klote word hgeholpen. Dat Volkert ons op ongepaste wijze voor een ramp heeft behoed meen ik echt serieus.
Je hebt gevoel voor dramatiek, dat moet ik je nageven.

Oud 11-08-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Kwam het wel goed uit? Wat is er zoveel verbeterd NA de moord? De Politiek stront die er daarna is onstaan? Oh wat ben ik hem dankbaar, jezus man wordt even helder ofzo? Nederland wordt nu ook naar de klote geholpen.
Nederland word door Balkenende zeker naar de klote geholpen, en na de moord is er niets verbeterd.
En ik ben absoluut helder, Pim had het land een figuurlijke dood ingejaagd, en daarom ben ik blij dat hij niet aan de macht is gekomen.
Oud 11-08-2003, 20:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 21:00:
Nederland word door Balkenende zeker naar de klote geholpen, en na de moord is er niets verbeterd.
En ik ben absoluut helder, Pim had het land een figuurlijke dood ingejaagd, en daarom ben ik blij dat hij niet aan de macht is gekomen.
Verklaar je nader, pleazze...
Oud 11-08-2003, 20:56
Isa
Isa is offline
Citaat:
5 een beetje want hou ik wel van $$$. Ik heb dit spul hard nodig voor m'n honger naar nieuwe technologische snufjes te stillen. Nieuwe computers, gsm's, internet, design-meubilair... Ik ben een materialistje zonder weerga en zonder Amerika geen snufjes!
en dan klagen over de andere punten hij die zonde zonde is werpe de eerste steen
Oud 11-08-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Verklaar je nader, pleazze...
Over Pim of over Balkenende?
Oud 11-08-2003, 21:23
Atje85
Atje85 is offline
nu op tv
Oud 11-08-2003, 21:35
Prea|K
Prea|K is offline
The End.

Conclusie: Wat de beste man zelf ook al zei; ze staan volkomen in hun recht, ik zou als ik de NNJ voorzitter was een klacht indienen.
Oud 11-08-2003, 21:40
Verwijderd
Ik vind het jammer dat een deel van de nationalisten zich afsplitsen en zich tegen amerika richten.

Met de rest ben ik het echter grotendeels eens!
Oud 11-08-2003, 21:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-08-2003 @ 22:06:
Over Pim of over Balkenende?
Ik doelde eigenlijk op pim, maar als je toch bezig bent, pik dan Balkie ook maar gelijk mee in je verklaring
Oud 11-08-2003, 21:41
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 11-08-2003 @ 13:20:
ik begrijp niet dat ze die gasten aandacht geven zo lang ze niet in de media komen komen hun gedachten (zo ver ze na kunnen denken) bij minder huiskamers binnen maar ja de media............kijkcijfers.
Dat is niet zo moeilijk hoor, de media deelt dezelfde mening.
Oud 11-08-2003, 21:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 22:35:
The End.

Conclusie: Wat de beste man zelf ook al zei; ze staan volkomen in hun recht, ik zou als ik de NNJ voorzitter was een klacht indienen.
Zit wat in. Ben het totaal niet eens met hun standpunten, maar alleen een folder verspreiden moet kunnen. Eigenlijk niet rouwens, aangezien je in de meeste grote steden een foldervergunning voor een bepaalde dag moet aanvragen.
Oud 11-08-2003, 21:43
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
1.TEGEN islamisering van Nederland. Eigen volk weer eens eerst!
2. Doodstraf voor dealers, meervoudige moordenaars en .pedofielen
3. Bescherming flora en fauna
4 Spreek de Nederlandse taal
5. tegen Amerikanisering
6. Dietsland! Afschaffen Belgische staat, vereniging met Vlaanderen
7. Meer woningaanbod voor jongeren, betaalbare huurprijzen
8. Assimileren of remigreren!
9. Gratis openbaar vervoer

Dit waren de punten die in die folder stonden waarover het dus allemaal gaat.

In de volgende punten; 1,2,4,6,7,9 moet ik ze toch gelijk geven.

De meeste "snufjes " komen uit Japan, sukkel. Wees zeker van je bronnen/kennis.
Oud 11-08-2003, 21:47
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 15:04:
Bij 1. ga je al de fout in. Nederland Islamitiseert niet? Welke stad heeft er in deze tijd geen moskee? Nou? Doe je ogen eens open, zie je nog wat van de wereld. En dan kijk je terug naar vroeger, in de jaren 70 zag ik nog geen moskee hier staan, Nederland Islamitiseert dus wel degelijk.
Er is niks mis met het feit dat er moskeen in Nederland zijn. Zo is er nog tenminste hoop.
Oud 11-08-2003, 21:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 13:57:
Circa 800. Wat ik gewoonweg niet begrijp is dat men dit soort clubjes altijd negatief zit te beoordelen. Het is de NVU niet! Het is een jongerengroep die opkomt voor onze eigen Nederlandse bevolking, is dit werkelijk zo erg? Ik zelf ben gematigd rechts en ik respecteer iedereen maar vergeet niet wie dit land heeft opgebouwt.
Gematigd rechts?
De NNJ?

Dan bestaat de NCPN (Nieuwe Communistische Partij Nederland) zeker alleen uit sociaal-democraten...
Oud 11-08-2003, 21:48
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-08-2003 @ 22:43:
Zit wat in. Ben het totaal niet eens met hun standpunten, maar alleen een folder verspreiden moet kunnen. Eigenlijk niet rouwens, aangezien je in de meeste grote steden een foldervergunning voor een bepaalde dag moet aanvragen.
En jouw avatar vind ik NIET kunnen!
Oud 11-08-2003, 21:51
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Citaat:
De meeste "snufjes " komen uit Japan, sukkel. Wees zeker van je bronnen/kennis.
En een hele hoop komen uit Amerika, verder zinloos om er op in te gaan..
Oud 11-08-2003, 21:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 11-08-2003 @ 22:47:
Er is niks mis met het feit dat er moskeen in Nederland zijn. Zo is er nog tenminste hoop.
Jammer dat je zo anti-Israël bent, maar eigenlijk ben ik het hier wel mee eens op een bepaalde manier.

Als de moskeeën en synagoges en boeddhistische tempels en hindu-tempels weg zouden zijn uit ons land, wat is Nederland dan nog?

Van mij mag iedere moskee in Nederland gebouwd worden!
Dat is, zolang er geen haat word verspreid...

En Mujahideen: in vrijwel alle Nederlandse synagoges word liefde voor Israel gepredikt, maar dat staat niet gelijk aan oproepen tot de vernietiging van het Palestijnse en islamitische volk.
Van mij mogen moskeeën dus ook best oproepen tot liefde voor Pakistan, Iran, Oman, of Palestina, zolang ze maar niet oproepen tot haat voor het Joodse en Israelische volk.

Die lui van de NNJ willen terug naar de middeleeuwen.
Oud 11-08-2003, 21:55
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-08-2003 @ 22:48:
En jouw avatar vind ik NIET kunnen!
ik wel
Oud 11-08-2003, 22:00
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 11-08-2003 @ 22:47:
HoHo, De ware moslim-fundalist ontwaakt? Alleen al hoe die begint te zeiken.
Oud 11-08-2003, 22:02
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 23:00:
HoHo, De ware moslim-fundalist ontwaakt? Alleen al hoe die begint te zeiken.
ja, hij is een echte fundalist, van de vakbond voor fundalisten

whatever that may be
Oud 11-08-2003, 22:02
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-08-2003 @ 23:02:
ja, hij is een echte fundalist, van de vakbond voor fundalisten

whatever that may be
Ga eens googlen.
Oud 11-08-2003, 22:05
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 11-08-2003 @ 23:02:
Ga eens googlen.
Brownies are one of the many fundalist desserts of all time.

mujahedeen is een brownie?

Regels voor berichten