Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat Friso's telefoon het niet doet daar (die doet het in NL ook al nooit vandaar) En de mijne doet het soms. Ja dat is idd heel erg handig :/ Maar hij smst geloof ik wel. (hoop ik) Maar Mark gaat ook mee, misschien doet die telefoon van hem het wel oke
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() met hoeveel gaan jullie btw? en hoe laat waren jullie van plan te gaan? ik ben zelf woensdag hele dag vrij, maar me vriendin moet nog tot 15u naar een of ander iets op school in arnhem.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we gaan met... 6 of meer en ik heb geen neukend idee hoe laat we gaan, dat moeten we nog afspreken enzo. ik vind dat jullie tent bij de onzen moet, hoe meer zielen enzovoort. maar we hebben het er nog wel over (buiten t forum om) via mail ofzo
||
Citaat:
we moeten dan eigenlijk naar de meest eville band die komt ![]()
|
Je moet gewoon inschrijven voor die shit. Krijg je te horen waar en wanneer. Zorg je dat je een flinke rol tape/touw/whatever hebt en zorgt ervoor dat er 2 mensen om die groep heenrennen en dan claim je dat t een rivaliserende flashmobactie was ofzo
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
suggesties?
||
Citaat:
|
Jammer dat die Kelly niet komt dan.. ik had die bal alto's wel willen zien..
Om nog even gezellig enigszins ontopic te gaan.. we gaan donderdagmiddag al heen, tenzij vriendlief bezwaar maakt; dan ga IK donderdagmiddag heen en dan loopt er donderdagavond iemand wanhopig naar een klein blauw koepeltentje te zoeken op camping 3. *kijkt quasi-evil*
|||
Citaat:
![]() Ik ga woensdag al naar Pukkelpop... lekker optijd... op alle gemak ff een plaatsje uitzoeken en de tent opzetten... Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|