Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hand op rechterwang: deze puist kun je niet fijnknijpen
|
Ach joh, waarom zou je dat willen?
![]() Je moet sowieso niet iets uit je hoofd gaan leren ofzo. Het moet op het moment in je naar boven komen. En lukt dat niet, dan moet je gewoon alles beamen wat je tegenstander zegt. Noemen ze je een gore klootzak, stem dan gewoon in. Dan is de lol eraf en houden ze op.
|
Btw: een paradijs voor jou http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=540462
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne Che heb je nog nooit van tampeloeris gehoord? das raar |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- Wat heb jij daar voor een enorme, afzichtelijke puist op je nek? Oh wacht, dat is je hoofd!
- De enige reden waarom jij een hoofd hebt, is om je nek droog te houden als het regent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tegen allochtone mensen (niet racistisch bedoeld, maar in andere culturen geeft men vaak veel om de moeder, dwz als je de moeder uitscheldt worden ze gek
![]() Yo mama's so fat, when she bends over we go into daylight savings time. Yo mama's so fat, she wears a watch on each arm, one for each timezone. Yo mama's so fat, she stepped on a scale and she saw her phone number. Yo mama's so fat, no one can talk behind her back. Yo mama's so fat, when she took a dive in the ocean and reached the surface again, researchers thought she was Atlantis. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik wilde gewoon weten wat jullie zeggen bij zulke soorten opmerkingen zodat ik wat meer inzicht krijg en de volgende keren niet meteen weer dicht sla als ze beginnen... XxxxxxX melissa |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
iemand: jij bent niet goed wijs!
jij: liever dat jij het zegt dan de dokter. iemand: wat ben jij flauw jij: nee, voor jou doen ze de wave./nee, jij trekt volle zalen. Met dat 'jij trekt volle zalen' is het nog uitkijken. Voor je het weet zegt de ander weer: nee man, daar krijg je zulke ruwe handen van!' |
![]() |
|
"als mijn hond jouw hoofd zou hebben zou ik z'n hoofd kaalscheren en hem leren om achterstevoren te lopen"
"heb je nog steeds ruzie met die ene boer?" -welke boer? "die met die tractor over je hoofd reed" x zegt iets "hou je bek man, met zo'n hoofd mag je niet eens tegen andere mensen praten" "gatverdamme, ademen wij dezelfde lucht in?" en zo kan ik nog wel ff doorgaan
|
Hoor ik daar de tocht langs de brievenbus klepperen?
Gewoon er mee instemmen werkt ook. De meligste dissen zijn wat mij betreft die waarin de duim en de wijsvinger een L maken. Zet deze met de rechterhand dan tegen je voorhoofd en kijk de ander aan. Daarnaast kan je met een homo-stem zeggen "Welcome to Loser-town, population: one (steek je linkerwijsvinger omhoog voor de borst en dan): YOU!" (waarbij je met je rechterhand deze persoon aanwijst). Ook is er "loser, double-loser, twist, whatever," waarvan de gebaren erg lastig uit te leggen zijn.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voor de vrouwen: (sorry, mannendisspul doe ik niet aan, hoef nooit een meid te dissen)
Hij: bijdehante opmerking Jij: *lacht uit* Hij: *vraagt waarom* Jij: Omdat je zo'n loser bent dat ik je hoofd niet eens kan zien en daarbij, ik zou als ik jou was toch eens wat aan je manieren gaan doen. De manier waarop je nu kijkt geeft niet bepaald de indruk dat je ooit opgevoed bent. Hij: opmerking Jij: Knul nou moet je eens even goed luisteren. Zie je dit hoofd? Hij: ja Jij: zie je die muur? Hij: ja Jij: als je nog verder tegen dit hoofd aanpraat, duurt het niet zolang totdat je een zinnig gesprek mag gaan maken met die muur want daar kom je heel erg hard dichterbij. Oh ja: toch nog 1 om meiden te dissen, maar dat werkt eigenlijk alleen bij meiden die niet en al te grote voorgevel hebben om het zo maar te zeggen. Meid: praat dit praat dat Jij: wat ben jij eigenlijk dom... Meid: waarom? Jij: vraagje: als je geen voeten had, zou je dan sokken dragen? Meid: nee natuurlijk niet... Jij: waarom draag je dan een bh? Toen was mijn creativiteit op want ik ben moe en heb momenteel een hoofdpijn waar je soep van kan trekken. En zelf hoef ik ook niet zo vaak te dissen, met een beetje uitlachen kom je al een heel eind...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dan heeeeeel hard wegrennen ![]() edit: oja dat stukje dat meende ik dus niet, voordat het weer wordt van 'racist dit en racist dat'
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
RapBattle Dissen is cool freezer | 30 | 29-01-2010 20:56 | |
Psychologie |
DIS en de "reputatie" van deze stoornis Droomvlucht | 4 | 19-02-2007 19:12 | |
Muziek |
Ali B disses Def Rhymz Hellrazor | 23 | 01-05-2003 21:13 | |
Psychologie |
Dis sublime | 8 | 23-09-2002 15:07 | |
Software & Hardware |
Dis DaLighT | 0 | 09-01-2002 12:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Informatice: Document Information System [DIS]+ Voorbeelden.. Verwijderd | 3 | 07-01-2002 20:09 |