Advertentie | |
|
![]() |
|
fluortruitjes
fluorarmbandjes fluor dus gestreepte nepallstars nettruitjes polszweetbandjes sliertenbroeken broeken met teksten op de kont lekker ordi dus, mooi wat uit te lachen dus, dat scheelt enigste leuke 'trend' zijn teenslippers, nu kun je dus veel leuke kopen.
|
Van die lange kousen tot de knie, en dan t liefst in alle kleuren van de regenboog.
korte rokjes. die shirtjes met strepen en verschillende kleuren (weet ff niet hoe ik t beter uitleg). en felroze, gele, groene armbandjes
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
hier in zutphen zijn altijd van die groepen....bij de ene groep is dat in en bij de andere groep dat...
bij de breezahs is fluor in....bij de groep waar ik mee omga heeft iedereen de hele tijd hoedjes en petjes de laatste tijd...van die boeren petten....[heb er zelf ook nog een] maar ik doe niet echt aan "in" en "uit" zijn...
||
Citaat:
|
Een strak shirtje met een diepe V-hals. met daaronder een shirtje met een ronde hals.. zodat je nog net zo'n recht stukje in die V-hals ziet..
en dat kortige haar voor meisjes met bovenop hun hoofd een soort punt/hanekam/david beckham idee.. maar das ook al weer wat ouder.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
truckerspetjes
kniekousen beenwarmers armwarmers plastic sieraden ![]() doek in opgestoken haar als haarband gestreepte kleding t bekende Etnies model wordt trouwens ook een trend, in t rijtje adidasgympies en pumagympjes. ![]() ook zie ik het (ska)blokjespatroon steeds populairder worden, maar dan slaat het niet op ska maar op formule 1 soms heb ik t gevoel dat de stylisten van de H&M t forum in de gaten houden... |
![]() |
|
op school dan... vooral populair bij 1e,2e en 3e klassers die denken dat ze alternatief zijn...gekleurde skateschoenenveters in skateschoenen én gewone schoenen... beenwarmers en kousen... een koptelefoon om je nek en allstars met vlammen (die ik een jaar geleden al had...)
![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 17:30. |
![]() |
|
BrEeZah's:
- Fluorescerende topjes met "miss sexy" - Zwarte of witte strakke stretchbroeken (wordt ook gedragen als de dames in kwestie 1 meter breed zijn ofzo... OMG!!) - Zwarte of witte strakke stretchbroeken met tekst op de kont.. ![]() - Puntschoentjes met strepen - Fel gekleurde plastic armbandjes - Heupriemen Verder die onmogelijk grote koptelefoons in je nek... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Urm. Ik vind fluor dingetjes altijd wel leuk ![]() Maar 't is me niet opgevallen dat dat in is eigelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hmm. Loop eens naar de markt, en alaaa. Of naar Loco ofzo. ![]() ![]() Ik vind fluor een beetje fel. En snel ordi, vooral bij van die te vette wijven met zo'n mini fluor topje en dan allemala vetrollen die eruit vallen enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom vaak zat op foute plaatsen, (er zijn zelfs diegenen, die beweren dat 'n plaats al bij voorbaat fout is, als ik me er bevind), maar het valt me niet echt zo op denk ik. Fluor is inderdaad fel, dat is geloof ik ook wel de voornaamste eigenschap van fluor, dat 't fel is. Ordi, ja, bij vette wijven met uitvallende vetrollen is het wel ordi i guess. Maar goed. Ik ben stellig van mening dat bijna alles ordi is aan uitvallende vetrollen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar; wat is in, wat is uit? W8ting | 129 | 25-05-2009 00:45 | |
De Kantine |
Wat is het raarste tijdstip waarop je ooit hier gepost hebt? Mr.Oizo | 77 | 13-08-2005 11:16 | |
De Kantine |
meest irritante naam in je msn lijst? snoopy | 244 | 21-07-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje? Tulpje6 | 86 | 26-11-2003 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
God wat is ze mooi... Soullar | 12 | 21-06-2003 18:39 |