Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt me ook niet helemaal goed als ik erachter zou komen dat mijn vriendin nagaat naar wie ik bel zou ik heel erg kwaad worden, niet omdat ik iets te verbergen heb voor haar, maar omdat ze me dus helemaal niet vertrouwd als jullie samen wonen en verder alles samen doen moet je elkaar zeker vertrouwen is dat niet het geval kan je er beter mee stoppen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is toch heel fijn om een goeie vriend(in) te hebben waar je goed mee kan praten, en als je is een keer ruzie heb met je partner, dat je die vriend(in) om advies kan vragen?! En wat ik dus zeg is dat zo'n persoon ook heel goed een ex kan zijn, omdat je dan al zo veel van elkaar af weet en die dan precies de dingen kan zeggen waardoor jij je weer beter kan gaan voelen. iemand die net als je partner goed weet hoe je in elkaar steekt en daardoor "maat op maat" advies kan geven. En met zo'n goeie vriend(in) doe je echt niet alleen maar liefdes problemen bespreken. Met haar/hem praat je ook heel graag over je rij-examen die je gehaald heb. Dat je nu lekker elk moment de auto kan pakken en ergens naar toe kan gaan. Om maar is wat te noemen..... er is niks mis mee om een goeie vriend(in) te hebben buiten je partner
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hoeveel mensen zijn er nou wel niet _nog steeds_ gelukkig getrouwd....en maar beweren dat je die niet kent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk moet je rekening houden met de gevoelens van je partner maar als ze overgevoelig blijkt niet. Als jouw vriend(in) tegen je zegt dat ze het kwetsend vindt dat ze niet met anderen naar bed mag (gewoon dom voorbeeld) dan zeg jij toch ook niet van: Ik wil je niet kwetsen, neuk maar een end weg!
Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 11:11. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend cybersext met meisjes die hij kent als ik er niet ben ratlovertjuh! | 97 | 19-12-2004 09:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |