Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 16:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 01-12-2003 @ 17:00:
Met duizenden mensen, want elke vorm van omgaan met mensen is een relatie.
M.a.w. je bent zo groen als gras
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 16:05
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
zeekoe schreef op 13-08-2003 @ 11:53:
Wat doe je als je vriend tegen je heeft gelogen. Mijn vriend heeft tegen me gelogen en daar ben ik bij toeval achter gekomen. Nu heeft hij daar ook zijn excuses voor aangeboden. Maar ik vertrouw het niet meer. Zijn ex vriendin belt hem namelijks dagelijs dit weet ik omdat ik stiekem zijn telefoon controleer. Ik weet het het klinkt erg maar hij verteld mij gewoon ook een hoop dingen niet heb ik het idee. Maar verder is hij 24 uur per dag bij me. We werken samen en we wonen samen. Na die ruzie is hij lief probeerd me te zoenen en slaat een arm om me heen en op een een of andere manier hou ik vanuit mezelf afstand, omdat ik hem eigenlijk wil zien kruipen.. bedoel zijn best te laten doen om te laten zien dat hij van me houd. Nu zegt hij dat hij dat doet, maar een relatie is toch niet alleen van elkaar houden? Je deelt toch samen elkaars leven of zie ik dat verkeerd? Kan iemand mij hier mee helpen??
Ik hou heel erg veel van hem en het liefst raak ik hem niet kwijt, maar je moet allebei toch werken voor je relatie?
1. 24 uur per dag samen zijn is volstrekt ongezond. Zelfs mijn ouders zouden gillend gek worden. Je bent vast geen 35+, dus ik vredesnaam, ga van elkaars' rug af. Jullie relatie is zo alleen al gedoemd om te mislukken.

2. Als jij die behoefte hebt om zijn mail/GSM te controleren is er iets mis. Ik zeg niet dat dat per definitie verkeerd is, zeker niet als hij je al eerder bedrogen heeft, maar het is niet goed. In een relatie moet je elkaar een eigen leven gunnen en als dat niet kan zit er iets niet goed. Als zijn telefoon gaat kun je best tegen hem vertellen dat er telefoon is, maar je gaat niet zelf kijken. Privacy!

3. Een relatie is een aanvulling, geen invulling. Je deelt dus niet het leven, je voegt iets aan de ander toe.

Ik hoop hartelijk voor je dat je zelf je geld verdient en niet afhankelijk van je vriend bent, want dan zou je echt goed stom zijn.
Oud 01-12-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 13-08-2003 @ 13:33:
argh, waarom ben ik de enige die ziet dat het ook van haar kant niet goed zit?
Je bent zeker niet de enige, als je vriendin, die 24 uur per dag bij je is?!??!?!!?!?! je telefoon gaat checken en afstand wil houden terwijl de ruzie bijgelegd is

lijkt me ook niet helemaal goed

als ik erachter zou komen dat mijn vriendin nagaat naar wie ik bel zou ik heel erg kwaad worden, niet omdat ik iets te verbergen heb voor haar, maar omdat ze me dus helemaal niet vertrouwd

als jullie samen wonen en verder alles samen doen moet je elkaar zeker vertrouwen is dat niet het geval kan je er beter mee stoppen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 01-12-2003 @ 15:50:
Ik hoop voor jouw eventuele partner dat zij of hij snel doorziet hoe jij in elkaar zit. Om haar of zijn bestwil.
die reactie was onder het motto "ik ben de beste, en ik moet toch op iemand comentaar geven" ofzo?

Het is toch heel fijn om een goeie vriend(in) te hebben waar je goed mee kan praten, en als je is een keer ruzie heb met je partner, dat je die vriend(in) om advies kan vragen?!
En wat ik dus zeg is dat zo'n persoon ook heel goed een ex kan zijn, omdat je dan al zo veel van elkaar af weet en die dan precies de dingen kan zeggen waardoor jij je weer beter kan gaan voelen. iemand die net als je partner goed weet hoe je in elkaar steekt en daardoor "maat op maat" advies kan geven.
En met zo'n goeie vriend(in) doe je echt niet alleen maar liefdes problemen bespreken. Met haar/hem praat je ook heel graag over je rij-examen die je gehaald heb. Dat je nu lekker elk moment de auto kan pakken en ergens naar toe kan gaan.
Om maar is wat te noemen.....

er is niks mis mee om een goeie vriend(in) te hebben buiten je partner
Oud 01-12-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 14:47:
Tuurlijk, maar er zit een groot gat tussen rekening houde met, en iemand elk wissewasje moeten vertellen. De reden dat hij haar niet verteld heeft dat hij contact heeft met zijn ex is waarschijnlijk dat zij daar erg op overreageert. Dan is niks zeggen een stuk makkelijker.
Maar door het niet te vertellen met als mogelijk gevolg dat ze er achter komt maakt het alleen maar driedubbel zo erg.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:46:
Sterker nog, hun hele leven draait kennelijk om mekaar. Ze werken, wonen en slapen samen. Ik ken niet veel mensen die dat vol zouden houden, je moet hoe dan ook gewoon je eigen dingen kunnen blijven doen.
Nou nou nou nou, dan moet je toch echt eens die poep uit je ogen halen meneer

hoeveel mensen zijn er nou wel niet _nog steeds_ gelukkig getrouwd....en maar beweren dat je die niet kent
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:06
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 17:01:
M.a.w. je bent zo groen als gras
Tu dicis.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-12-2003 @ 23:04:
Nou nou nou nou, dan moet je toch echt eens die poep uit je ogen halen meneer

hoeveel mensen zijn er nou wel niet _nog steeds_ gelukkig getrouwd....en maar beweren dat je die niet kent
Die werken toch niet samen? Ik ken geen enkel gelukkig getrouwd stel dat ook nog eens samen werkt, afgezien van Lois en Clark.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:12
de abt van sion
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-12-2003 @ 16:10:
Die werken toch niet samen? Ik ken geen enkel gelukkig getrouwd stel dat ook nog eens samen werkt, afgezien van Lois en Clark.
Gaat het nog?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-12-2003 @ 16:12:
Gaat het nog?
Gaat wat nog?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:17
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou niet weten wat ik zou doen.. ik denke r ruzie over gaan maken zoals nu..
Oud 02-12-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-12-2003 @ 16:21:
Het intomen van je woede?
Als ik woedend ben niet, maar op het moment ben ik niet woedend, dus dan heb ik daar ook geen last van...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:39
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
K ben er achter...de volgende keer doodslaan
Geintje liev
Oud 02-12-2003, 18:19
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
dumpen

als hij tegen je liegt en jij in zijn telefoon kijkt hebben jullie geen goede relatie
Oud 02-12-2003, 18:41
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-12-2003 @ 16:10:
denk eens aan veel kleine winkeltjes gerund door een getrouwd stel...komt vaak zat voor
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 22:22
de abt van sion
Citaat:
dolliefijntje schreef op 02-12-2003 @ 19:19:
dumpen

als hij tegen je liegt en jij in zijn telefoon kijkt hebben jullie geen goede relatie
Zo is dat.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:59
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-12-2003 @ 14:29:
maar denk je niet dat hij ook wel degelijk rekening kan houden met haar gevoelens?
Dat doet hij toch niet door in zijn gouden kooitje te blijven? waar hebben we het over!? hij belt met zijn ex! de wereld draait toch nog steeds door of niet?!
Tuurlijk moet je rekening houden met de gevoelens van je partner maar als ze overgevoelig blijkt niet. Als jouw vriend(in) tegen je zegt dat ze het kwetsend vindt dat ze niet met anderen naar bed mag (gewoon dom voorbeeld) dan zeg jij toch ook niet van: Ik wil je niet kwetsen, neuk maar een end weg!

Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 11:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten