Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 20:30
Verwijderd
zou leuk zijn als ze beginnen met een overwinning
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 23:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Supermach schreef op 15-08-2003 @ 21:30:
zou leuk zijn als ze beginnen met een overwinning
Jammer, ze hebben nipt verloren met 2 - 1 tegen Top Oss...
Oud 16-08-2003, 08:01
spsup
spsup is offline
degradatie / promoveren amateur - professioneel is niet haalbaar in verband met licenties e.d. dus stop allemaal nou maar met dromen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 08:53
DjTiesto
DjTiesto is offline
Heb je dat uitvak gezien? lolz.
Vet klein, 1 klein vakje. Een geluk dat ado geen 1e divisie meer speelt anders hadden ze minimaal 4 van die vakken nodig
Oud 16-08-2003, 09:39
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 16-08-2003 @ 09:53:
Heb je dat uitvak gezien? lolz.
Vet klein, 1 klein vakje. Een geluk dat ado geen 1e divisie meer speelt anders hadden ze minimaal 4 van die vakken nodig
hehe, jah die supporters van Top Oss zaten echt als kippen in een hok
Oud 16-08-2003, 10:42
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 16-08-2003 @ 10:39:
hehe, jah die supporters van Top Oss zaten echt als kippen in een hok
toktoktoktok
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:22
Vandal
Vandal is offline
Gister was ik maar wezen kijken en Agovv gaf slechts 1 kans weg maar die werd wel gemist en zelf hadden ze er nog wel 1 in mogen schieten (gaf Huntelaar na afloop ook wel ruiterlijk toe)…feit is natuurlijk wel dat Agovv met lege handen staat maar ik denk wel dat ze na een aantal wedstrijden een geduchte tegenstander kunnen worden
Ps Ik zat naast het uitvak en wat een k*tpubliek zijn die Ossenaren zeg! Sing when you’re winning is wel van toepassing op hunnie….
Oud 16-08-2003, 12:38
DjTiesto
DjTiesto is offline
Dan krijg je wat te zien als Agovv tegen heracles moet. Osschenaren zijn lomp
Oud 16-08-2003, 12:53
vreselijke fout
Citaat:
DjTiesto schreef op 16-08-2003 @ 13:38:
Dan krijg je wat te zien als Agovv tegen heracles moet.
Oud 16-08-2003, 12:54
vreselijke fout
Citaat:
Vandal schreef op 16-08-2003 @ 12:22:
Gister was ik maar wezen kijken en Agovv gaf slechts 1 kans weg maar die werd wel gemist en zelf hadden ze er nog wel 1 in mogen schieten (gaf Huntelaar na afloop ook wel ruiterlijk toe)…feit is natuurlijk wel dat Agovv met lege handen staat maar ik denk wel dat ze na een aantal wedstrijden een geduchte tegenstander kunnen worden
Ps Ik zat naast het uitvak en wat een k*tpubliek zijn die Ossenaren zeg! Sing when you’re winning is wel van toepassing op hunnie….
Werd er door jullie nog gezongen dan toen het 2-1 werd?
Oud 16-08-2003, 13:18
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 16-08-2003 @ 11:42:
toktoktoktok

Goed zo Zlatannetje!

En wat doet de koe...?
Oud 16-08-2003, 14:22
br4m
br4m is offline
de atox van scholieren.com ofwel de slechtsten van dit jaar en daarna
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:00
Verwijderd
atox?

ben ik nou zo dom of is dat nou een vaag woord?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:16
geen punt.
geen punt. is offline
mss is het al gevraagd hoor, maaruh... hoe kunnen ze nu werken met periodekampioenen? Er zijn namelijk altijd ongeveer 7 clubs met één match minder....
Oud 16-08-2003, 22:30
AtOx
AtOx is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-08-2003 @ 16:00:
atox?

ben ik nou zo dom of is dat nou een vaag woord?
dat is mijn nick en meneertje bram probeert mij te ambeteren door overal te zeiken over mij niet op letten het is kinderachtig gedrag
Oud 17-08-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
AtOx schreef op 16-08-2003 @ 23:30:
dat is mijn nick en meneertje bram probeert mij te ambeteren door overal te zeiken over mij niet op letten het is kinderachtig gedrag
okidoki
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:42
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-08-2003 @ 21:43:
(Met name) Fortuna Sittard en FC Dordrecht zijn ook niet zo goed.

ja joh ?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:00
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik gunde ze wel meer, ze beheersde de wedstrijd tot die naaibal in de 80e minuut.
Oud 18-08-2003, 20:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Denk zo rond de 10e/11e/12e plaats. Niet stuntend, maar ook niet onderaan. Ik kijk toch ook wel een beetje elk weekend wat AGOVV doet. Daar speelt namelijk mijn oud-favoriete speler van MVV: WwAaAzZzIoOw TaAiWoOw
Oud 18-08-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-08-2003 @ 21:17:
*knip* WwAaAzZzIoOw TaAiWoOw

Taiwo is BrEeZaHSleTjAh???
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 07:09
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Neuh...

Wasio was gewoon een van de beteren hier...

Hij had ook graag gebleven ( dacht ik ) alleen vertrouwde hij niet zo op het voortbestaan van MVV meen ik...
Oud 19-08-2003, 11:39
DjTiesto
DjTiesto is offline
Vrijdag Heracles- Agovv. Word mooie wedstrijd. Uiteraard zal Heracles winne Agovv eindigt ergens in de middenmoot. hercles als 3e ofzo
Oud 19-08-2003, 14:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 19-08-2003 @ 08:09:
Wasio was gewoon een van de beteren hier...

Hij had ook graag gebleven ( dacht ik ) alleen vertrouwde hij niet zo op het voortbestaan van MVV meen ik...
Yupz, toen het voortbestaan van MVV nog niet zeker was, was het bijna zeker dat-ie wel zou vertrekken naar AGOVV, alleen had hij zelf nog niet getekend, maar omdat het zo lang duurde voordat er een oordeel geveld werd over het voortbestaan van MVV, tekende hij toch maar bij AGOVV. Echt jammer, Wasio was echt publiekslieveling hier. Wasio bedankt!
Oud 20-08-2003, 18:48
AGH
AGH is offline
Citaat:
Vandal schreef op 16-08-2003 @ 12:22:
Ben gisteren ook buiten het stadion geweest (Mij zie je als Apeldoornse GAE’er maar één keer per jaar in die rotaryclub, maar vond het al met al erg amateuristisch.
De politie en AGOVV zelf moet nog een hoop leren.
Bovendien moet de media eens ophouden met constant het vuurtje op te stoken aangaande rellen met Eagles blablabla.
Waarschijnlijk kom ik pas weer buurten als wij een keer vrij zijn, maar ik hoop dat jullie iets gaan doen aan die jochies van 16 die ook hooligan willen worden.

En wat Oss betreft.
Die hadden een leuke groep op de been (meer dan 96 man) en hadden na de wedstrijd een leuke actie kunnen maken.
Maar Vandal reken er maar op dat er meerdere clubs met kutpubliek zullen komen hoor.
Zag dat MVV bij Telstar ook weer een redelijk vol uitvak had (misschien dankzij vakantie?), maar misschien heb je kans dat zelfs die komen.
Reken zelf eigenlijk op een gekke actie van Dordrecht.

Ik vond het in ieder geval best gezellig op Berg & Bos.
Heb al zin in april!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:54
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 14-08-2003 @ 09:33:
Haha grapjasman , in dat stadion zitten gemiddeld 3000 mensjes. Emmen, Graafschap, Heracles, Cambuur en nog wel een paar clubs hebben er meer mensen zitten
Btw: AGOVV heeft ook zo'n lekker groot uitvak: 98 mensen, dus als wij naar Apeldoorn gaan moet je er snel bijzijn anders is het uitvak al vol
Ben inderdaad benieuwd wat ze daarmee gaan doen!
Agenten die voorheen bij GAE kwamen moeten nu dienst draaien bij wedstrijden van AGOVV en deze agenten hebben al talloze keren aangegeven dat AGOVV zich verkijkt op de aanhang van bepaalde clubs.
Zo word er geen rekening gehouden met bijvoorbeeld Heracles, Haarlem en Dordrecht.
Nu was ik eerder nooit echt onder de indruk van Heracles, ik weet zeker dat ook die groep groeiende is en als ze stand houden komen die zeker massaal naar Apeldoorn.
Om nog maar niet te spreken van Dordrecht, die hebben ook zo hun gekke acties soms.
Ik reken erop dat die met een hele gekke groep naar Apeldoorn zullen afreizen (eventueel samen met de Graafschap????) en dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen.

Ik vind het uitvak bij Heracles al schandalig, maar het uitvak bij AGOVV slaat echt alles!
Voor drie jaar terug stond er wel eens 96 man harde kern uit Apeldoorn op het station om naar Deventer te gaan. Nu is die groep wel geslonken, maar vergeet ook de gewone supporters uit Apeldoorn niet. Ben benieuwd wat voor een plan ze daarvoor gaan bedenken.
Ons wegsturen uit onze eigen stad?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:32
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
AGH schreef op 20-08-2003 @ 19:48:
Ben gisteren ook buiten het stadion geweest (Mij zie je als Apeldoornse GAE’er maar één keer per jaar in die rotaryclub, maar vond het al met al erg amateuristisch.
De politie en AGOVV zelf moet nog een hoop leren.
Bovendien moet de media eens ophouden met constant het vuurtje op te stoken aangaande rellen met Eagles blablabla.
Waarschijnlijk kom ik pas weer buurten als wij een keer vrij zijn, maar ik hoop dat jullie iets gaan doen aan die jochies van 16 die ook hooligan willen worden.

Hier sluit ik me wel bij aan hoor, maar je merkte gewoon dat het voor iedereenn wennen was, maar ik vond dat het wel meeviel met de media hoor en ja die pubers waren irri! (maar die liepen toch weer snel weg)
Oud 20-08-2003, 21:38
DjTiesto
DjTiesto is offline
Word nog wat tegen de Eagles laatste wedstrijd van het seizoen. Denk niet dat er rellen komen of iig ik hoop van niet. Verder zijn die gastenboekjes altijd weer erg in trek voor de wedstrijd bij de 10 jarigen

Trouwens: je kunt er zo uitbreken in dat uitvak van Agovv. Knal je met 100 man dat hek eruit en de agentjes moeten het met z'n 20en tegenhouden

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:41
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 20-08-2003 @ 22:38:

Trouwens: je kunt er zo uitbreken in dat uitvak van Agovv. Knal je met 100 man dat hek eruit en de agentjes moeten het met z'n 20en tegenhouden
Sja dat kan ik niet ontkennen, na hun 1e doelpunt begonnen ze echt flink tegen het hek aan te rammen..de stewards die er stonden om hen tegen te houden, dachten waarschijnlijk dat ze in een pogopit stonden
Oud 21-08-2003, 18:33
DjTiesto
DjTiesto is offline
Het is daar gewoon zwaar amateuristisch. Die hekken stellen niks voor. Hebben ze geluk dat ado er niet meer bijzit
Politieagenten zullen ze ook wel niet echt veel inzetten.
Oud 21-08-2003, 21:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 20-08-2003 @ 19:48:
Zag dat MVV bij Telstar ook weer een redelijk vol uitvak had (misschien dankzij vakantie?), maar misschien heb je kans dat zelfs die komen.
Ja redelijk vol afgelopen vrijdag... vakantie kan... maar tis de eerste wedstrijd van het seizoen, iedereen hoge verwachtingen, dus dan komt altijd wel iets meer.
Volgende week trouwens motten wij naar Apeldoorn (nu je het zegt )... en aangezien ik die avond vrij ben... en nog geen school heb... en als ik nog na tienen een trein naar Maastricht kan krijgen... ja misschien ga ik dan mee ja.
Oud 21-08-2003, 21:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 21-08-2003 @ 19:33:
Het is daar gewoon zwaar amateuristisch. Die hekken stellen niks voor.
En toch heeft onze voetbalbond het stadion goedgekeurd!
Oud 22-08-2003, 21:33
DjTiesto
DjTiesto is offline
Gvd. Heracles verloren. 4-2, 3 penalty's voor agovv. Dick Jol is de naam. De flikker van alles scheids.
Maja, volgende keer winnen we wel weer
Oud 22-08-2003, 22:01
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Agovv

ow ja DjTiesto: Dickie Jol olé olé
Oud 22-08-2003, 22:56
Vandal
Vandal is offline
Whaha! AGOVV! hole!
Oud 22-08-2003, 23:04
P&C
P&C is offline
Alleen Gezamelijk Oefenen Voert Verder heeft een mooie prestatie geleverd jammer van sparta en excelsior 1x raden uit welke stad ik kom
Oud 22-08-2003, 23:24
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Een hattrick voor Huntelaar!
Oud 23-08-2003, 13:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jaja AGOVV heeft de eerste overwinning binnen! Jammer dat Wasio wel niet scoorde (hij kan trouwens ook goed penals nemen ). Opvallend dat zowel Heracles en Cambuur hun beide eerste wedstrijden op kunstgras dik verliezen. MVV gelijk jammer, er had meer in gezeten... we hadden in de laatste minuut kunnen winnen... zoals VVV dat deed en Fortuna ook in de laatste minuut gelijk!
Nou ja, dan maar volgende week winnen...... tegen... jawel AGOVV!
Oud 24-08-2003, 13:11
AGH
AGH is offline
Citaat:
Vandal schreef op 21-08-2003 @ 11:41:
Sja dat kan ik niet ontkennen, na hun 1e doelpunt begonnen ze echt flink tegen het hek aan te rammen..de stewards die er stonden om hen tegen te houden, dachten waarschijnlijk dat ze in een pogopit stonden
Sterker nog, toen na de wedstrijd zich een groep van AGOVV (??) begon te vormen achter het uitvak. Hoofdzakelijk Apeldoornse jongens van Feyenoord en Ajax, al denk ik dat de jongere jongens hun club in de steek zullen laten voor AGOVV. De ouderen daarentegen heb ik wel het stadion in zien gaan, maar na de wedstrijd niet meer gezien.
Maar op het moment toen deze jongens achter het uitvak gingen staan en een boel kleuters en Turken zogenaamd wilden gaan rellen kon je ten eerste zien hoe het niet moet.
Er werden veel te vroeg stenen gegooid door de kleutertjes, Oss reageerde door aan het hek te rammelen en toen ze het hek eruit trokken renden de agenten weg (op één na) en renden ook de hekel Cleuter-Side weg. Op 20 man na.
Het is dat Oss niet verder kwam, anders had je een leuke chaos kunnen verwachten.

Nog in Almelo geweest?
Hoorde van wat jongens dat er wel wat klappen waren uitgedeeld op het station, maar dat het groepje AGOVV (hooguit 20 man) wel gewoon in het centrum heeft kunnen zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:20
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 20-08-2003 @ 22:38:
Word nog wat tegen de Eagles laatste wedstrijd van het seizoen. Denk niet dat er rellen komen of iig ik hoop van niet. Verder zijn die gastenboekjes altijd weer erg in trek voor de wedstrijd bij de 10 jarigen
Is Heracles alweer de laatste wedstrijd van het seizoen?
Ik hoop eigenlijk op een herhaling van een oude Heracles uit voor de nacompetitie in ’92.
Wel eens een uitwedstrijd in Almelo gespeeld?
Mooie wedstrijd was dat. Hele stadion vol met GAE, klein groepje NAC en 500 Heracles supporters ofzo.

Maar ik reken dit jaar helemaal nergens op.
Momenteel zijn ze in Deventer bezig met een hetze en worden constant mensen van bed gelicht. Alleen voor de wedstrijd tegen Zwolle thuis zijn momenteel al meer dan 70 stadionverboden uitgedeeld en ze zijn nog bezig met onderzoeken naar Zwolle uit, Heracles uit en Cambuur thuis. Eens in de zoveel jaar delen ze gewoon een enorme klap uit aan de groep en proberen ze de hele groep uit elkaar te krijgen.
Ik reken nergens op in Almelo, maar vind persoonlijk ook dat de bal bij jullie ligt.
Wij zijn elk jaar nog geweest, jullie nog nooit in Deventer. Op ‘de pruik’ na.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:49
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-08-2003 @ 14:11:

Nog in Almelo geweest?
Hoorde van wat jongens dat er wel wat klappen waren uitgedeeld op het station, maar dat het groepje AGOVV (hooguit 20 man) wel gewoon in het centrum heeft kunnen zitten.
Nope, k ben geen c-sider van agovv ofzo, k zal wel mn wedstrijdjes meepakken van agovv maar mn echte club is Feyenoord. je had wel gelijk dat de ''relletjesschoppers'' geen echte agovv'ers waren; je zag dikwijls mensen met @j@x-shirt etc.
Oud 24-08-2003, 20:36
DjTiesto
DjTiesto is offline
Voor AGH: dit jaar komen er in deventer geen rellen alst aan ons ligt. We zijn nu bezig om ons alleen maar met de wedstrijd en de sfeer bezig te houden. Veel lui die vorig seizoen tegen de eagles wilden rellen zitten nu te zingen en te trommelen, dus reken maar nergens op van onze kant.
De laatste wedstrijd dit jaar is idd tegen eagles. Als we nou 1 en 2 staan, gelijk aantal punten verwacht ik dat er wel zo'n 500 meekomen( meer niet want het vak is dan vol)
Verder de wedstrijd heracles- eagles: het uitvak is verplaatst, dus zit het nu naast het familievak. Als je naar Q wilt komen moet je helemaal naar de andere kant komen
btw jullie kunnen nu met 418 man komen omdat het uitvak is vergroot. Enig nadeel is wel dat het uitvak uit 2 delen bestaat. 1 deel met ong. 150 plaatsen en het 2e deel met 250 plaatsen.

Laatst tegen Agovv zaten er ong. 120 man in het kleine vak. Verder nix gehoord over relletjes bij het station.
Oud 26-08-2003, 17:20
AGH
AGH is offline
Citaat:
Vandal schreef op 24-08-2003 @ 20:49:
Nope, k ben geen c-sider van agovv ofzo, k zal wel mn wedstrijdjes meepakken van agovv maar mn echte club is Feyenoord. je had wel gelijk dat de ''relletjesschoppers'' geen echte agovv'ers waren; je zag dikwijls mensen met @j@x-shirt etc.
Ben bang dat veel mensen er zo over denken.
Voor de wedstrijd in Almelo zijn ook kleine groepjes meegereisd. Klein groepje oude gabbers (paar Feyenoorders) en enkele hangjochies waarvan een paar jongens wel eens een Stone Island trui aanhebben en bij Ajax komen kijken.
Verder beschikt AGOVV over een hele leuk groep oude topjongens van o.a. Ajax, Feyenoord en PSV die normaal gesproken op vrijdagavond in café Dimi''s hun biertjes pakken.

Op zich ook wel logisch dat er nog geen échte AGOVV'ers zijn.
Ik heb wel eens mensen gesproken die vertelden dat ze voor AGOVV zijn. Iets wat mij praktisch onmogelijk lijkt na één (inmiddels twee) gespeelde wedstrijd.
Als Go Ahead niet hoeft te voetballen zal ik wel in het centrum en/of rondom het stadion te vinden zijn, maar wedstrijdjes meepakken zal ik niet snel doen.
Kan me voorstellen dat mensen dit wel doen, maar ik ben bang voor AGOVV dat het ze aan een échte aanhang de eerste jaren zal ontbreken.
Zelf ben ik anti AGOVV opgegroeid, dat wil zeggen dé club in Apeldoorn blijft voor mij toch nog wijlen DDH en stiekem Alexandria en Columbia ook nog wel een beetje.

Leuk dat Apeldoorn betaald voetbal heeft, jammer dat het AGOVV is.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:28
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 24-08-2003 @ 21:36:
Voor AGH: dit jaar komen er in deventer geen rellen alst aan ons ligt. We zijn nu bezig om ons alleen maar met de wedstrijd en de sfeer bezig te houden. Veel lui die vorig seizoen tegen de eagles wilden rellen zitten nu te zingen en te trommelen, dus reken maar nergens op van onze kant.
De laatste wedstrijd dit jaar is idd tegen eagles. Als we nou 1 en 2 staan, gelijk aantal punten verwacht ik dat er wel zo'n 500 meekomen( meer niet want het vak is dan vol)
Verder de wedstrijd heracles- eagles: het uitvak is verplaatst, dus zit het nu naast het familievak. Als je naar Q wilt komen moet je helemaal naar de andere kant komen
btw jullie kunnen nu met 418 man komen omdat het uitvak is vergroot. Enig nadeel is wel dat het uitvak uit 2 delen bestaat. 1 deel met ong. 150 plaatsen en het 2e deel met 250 plaatsen.

Laatst tegen Agovv zaten er ong. 120 man in het kleine vak. Verder nix gehoord over relletjes bij het station.
Eindelijk een keer een beetje een normaal uitvak?
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik sinds het nieuwe stadion altijd in Almelo ben geweest, maar slechts één keer het stadion heb gezien.
Ik hoopte eigenlijk dat jullie groep eens een keer naar D'ter zou komen. Maar we zullen zien.
De mobiele contacten zijn er dus als jullie jongens willen dan weten ze onze jongens ook wel te bereiken.
Ik ga mezelf er niet meer zo mee bezig houden dit jaar.
Lekker voetbal kijken buiten de combi om en wat gebeurd gebeurd. Ik reken overigens niet op je eindklasseringsprognose!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:05
DjTiesto
DjTiesto is offline
Tegen Agovv waren er voor en na de wedstrijd wel kleine relletjes. Voor de wedstrijd zagen we 15 c siders maar die scheten alle kleuren van de regenboog en zetten het op het lopen. Na de wedstrijd zijn er nog een stuk of 15 naar het station gagaan. Agovv beweert dat we min. met 40 man waren en dat we messen hadden. Dit is dus niet waar. Er waren maar 15 a 20 man.
Maja hulde aan de c siders die met de paraplu's gingen vachten
Oud 26-08-2003, 23:27
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-08-2003 @ 14:18:
Goed zo Zlatannetje!

En wat doet de koe...?
Die maakt hetzelfde geluid wat mensen maken als ze jou horen zingen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 07:30
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 27-08-2003 @ 00:27:
Die maakt hetzelfde geluid wat mensen maken als ze jou horen zingen
Koeien hebben geen handen vriend...
Oud 30-08-2003, 23:47
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-08-2003 @ 20:05:
Tegen Agovv waren er voor en na de wedstrijd wel kleine relletjes. Voor de wedstrijd zagen we 15 c siders maar die scheten alle kleuren van de regenboog en zetten het op het lopen. Na de wedstrijd zijn er nog een stuk of 15 naar het station gagaan. Agovv beweert dat we min. met 40 man waren en dat we messen hadden. Dit is dus niet waar. Er waren maar 15 a 20 man.
Maja hulde aan de c siders die met de paraplu's gingen vachten
Aaaa Geee Oooo Veee Vee Hooligans!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:15
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik vind het wel lachen, zo'n nieuwkomer in het betaalde voetbal. Misschien maakt het de eerste divisi wat interessanter.
Oud 31-08-2003, 13:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eerste thuisoverwinning sinds 1962: AGOVV - MVV 3-0 en Wasio maakte één goal
Oud 31-08-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-08-2003 @ 14:32:
Eerste thuisoverwinning sinds 1962: AGOVV - MVV 3-0 en Wasio maakte één goal
Las ik nou goed dat er voor MVV-supporters een verplichte bus-combi was? En weet iemand waarom?? Ik volg voetbal zo'n 8 jaar intensief, maar MVV-supporters maken niet vaak problemen. Volgens mij in ieder geval niet in de Toto-divisie.

Stond er best van te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten