Advertentie | |
|
![]() |
|
afstand(hij woonde in zuid holland ik drenthe), hij ging vreemd, stond niet open en vertelde nooit wat hij dacht over ons over mij over zich zelf, hij loog te vaak, ik was niet zeker over ons, had te weinig zelfvertrouwen, dacht dat hij me niet goed genoeg zond enzow...we konden niet met elkaar maar ook niet zonder mekaar, naja, dr was genoeg mis (was ook nog wel iets goeds in onze relatie wattet allemaal wel 4 maanden staand hield
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat ik mijn vriend nu 6 maanden moet missen.Hij zit bij de marine en ik vind het ook heel leuk voor hem en ik ben ook heel trots op hem, maar deze 6 maanden zonder hem vallen toch wel heel erg tegen
![]() |
![]() |
|
![]() |
dat ik met een jongen heb gehad die 18 was en nie eens bij mij thuis durfde tekomen maar het stelde ook niks voor hoor want als we wat afspraken dan moest ik altijd ergens buiten staan omdat hij dus nie durfde binnen tekomen
schijterd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
in het echt zowat niks aan de hand, op msn gaat het slecht...maar ja, msn is ook zo onpersoonlijk verder bij mij gewoon dat ik vaak down ben/dipjes heb/onzekerheden en dan van alles verkeerd opvat en dat ik dan zo'n sfeer creeer die niet leuk is als je in één kamer zit met zn 2-en |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat die persoon nooit wist wat ze wou... ( de ene keer zei ze: zou houd nie van me, en de andere keer zei ze: ik hou van je ) *dan maar geen relatie met haar* heel simpel want, dit brengt alleen maar verwarring op... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het minst leuke geweest in je relatie? Martin | 43 | 23-10-2002 17:26 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 |