Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 16:48
sn00p
sn00p is offline
Adobe Photoshop 7.0 --> Burn Tool --> zet een streep in het midden en laat die langzaam naar links vervagen...

Of inderdaad wat X2 shade zegt...

Oud 03-09-2003, 18:42
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
En toch blijft het raar...
Oud 03-09-2003, 21:57
Shade
Shade is offline
waarom? ik heb toch al uitgelegt hoe het zit...?
Oud 03-09-2003, 22:19
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 03-09-2003 @ 22:57:
waarom? ik heb toch al uitgelegt hoe het zit...?
Ik vind echt dat jij te weinig respect hebt voor andermans mening en gedachte.
of t nou waar is of niet, laat mensen een beetje discussieren en blijf niet zeuren over dat je het toch al gezegd had.

verders zou ik niet weten wat t is, maar t zal wel niks bijzonders zijn.

x2_shade: ik kraak je uitleg niet af want ik geloof je graag, maar profoceren van je mening en je gelijk hoeft ook niet. anderen hebben ook ideeen die ze mogen uitten.
Oud 04-09-2003, 11:48
Shade
Shade is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 03-09-2003 @ 23:19:
Ik vind echt dat jij te weinig respect hebt voor andermans mening en gedachte.
of t nou waar is of niet, laat mensen een beetje discussieren en blijf niet zeuren over dat je het toch al gezegd had.

verders zou ik niet weten wat t is, maar t zal wel niks bijzonders zijn.

x2_shade: ik kraak je uitleg niet af want ik geloof je graag, maar profoceren van je mening en je gelijk hoeft ook niet. anderen hebben ook ideeen die ze mogen uitten.
Het enige wat je over mij weet is wat ik in dit topic heb gezegt. En blijkbaar heb je de andere topics waarin ik veel reageer niet gelezen want dan zou je wel weten dat ik veel respect heb voor andere meningen.

Het gaat me hier om het feit dat sommigen meer willen zien dan er echt is. Dit is een bekend fenomeen alleen niet erg bekend bij de meeste mensen (Ik weet ook pas een jaar wat het is).
Zelfs nadat ik heb uitgelegt wat het is willen anderen dan weer MEER....ze WILLEN gewoon dat het iets bijzonders is. En zo ontstaan allemaal van dat soort nep verhaaltjes over UFO's en geesten enzo

Kijk als mensen een mening hebben over iets onbekends, zoals geesten, god of paranormaliteit vindt ik dat prima. Ik twijfel trouwens ook over het bestaan van geesten. Ik respecteer anderen hun geloof en mening. Maar niet als ze feiten gaan ontkennen of doen alsof hun mening de enige echte waarheid is.

(Sorry voor offtopic maar hier valt sowieso niet zoveel meer te discusseren he )
Oud 04-09-2003, 11:56
Verwijderd
Scheur in de ozonlaag
Oud 04-09-2003, 21:47
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 04-09-2003 @ 12:48:
Het enige wat je over mij weet is wat ik in dit topic heb gezegt. En blijkbaar heb je de andere topics waarin ik veel reageer niet gelezen want dan zou je wel weten dat ik veel respect heb voor andere meningen.

Het gaat me hier om het feit dat sommigen meer willen zien dan er echt is. Dit is een bekend fenomeen alleen niet erg bekend bij de meeste mensen (Ik weet ook pas een jaar wat het is).
Zelfs nadat ik heb uitgelegt wat het is willen anderen dan weer MEER....ze WILLEN gewoon dat het iets bijzonders is. En zo ontstaan allemaal van dat soort nep verhaaltjes over UFO's en geesten enzo

Kijk als mensen een mening hebben over iets onbekends, zoals geesten, god of paranormaliteit vindt ik dat prima. Ik twijfel trouwens ook over het bestaan van geesten. Ik respecteer anderen hun geloof en mening. Maar niet als ze feiten gaan ontkennen of doen alsof hun mening de enige echte waarheid is.

(Sorry voor offtopic maar hier valt sowieso niet zoveel meer te discusseren he )
okok .. ik zei t misschien wat te veroordelerig, maar wat ik bedoel is dat je andere mensen best een andere uitleg mag laten verzinnen ook al is t niet waar. daar hoef je niet over heen te denderen.
T ging ook meer over dit topic en de rest weet ik idd niet.

but..ok..
Oud 05-09-2003, 07:51
Shade
Shade is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 04-09-2003 @ 22:47:
okok .. ik zei t misschien wat te veroordelerig, maar wat ik bedoel is dat je andere mensen best een andere uitleg mag laten verzinnen ook al is t niet waar. daar hoef je niet over heen te denderen.
T ging ook meer over dit topic en de rest weet ik idd niet.

but..ok..
...maar waarom zou je?....
Bijv:
Een zonsverduistering, ik denk dat dat helemaal niet door de maan komt. Volgens mij zijn het allemaal buitenaardse ruimteschepen die zich voor de zon verzamelen zodat ze naar de aarde kunnen kijken zonder gezien te worden.

dat slaat toch ook helemaal nergens op?
Waarom zou je over iets waarvan de oorzaak allang bekend is zelf dingen serieus gaan verzinnen? Kijk scheur in de ozonlaag is wel humor
Maar waarom serieus?....

maargoed als mensen dat echt leuk vinden reageer ik er wel niet op

Regels voor berichten