Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat me hier om het feit dat sommigen meer willen zien dan er echt is. Dit is een bekend fenomeen alleen niet erg bekend bij de meeste mensen (Ik weet ook pas een jaar wat het is). Zelfs nadat ik heb uitgelegt wat het is willen anderen dan weer MEER....ze WILLEN gewoon dat het iets bijzonders is. En zo ontstaan allemaal van dat soort nep verhaaltjes over UFO's en geesten enzo Kijk als mensen een mening hebben over iets onbekends, zoals geesten, god of paranormaliteit vindt ik dat prima. Ik twijfel trouwens ook over het bestaan van geesten. Ik respecteer anderen hun geloof en mening. Maar niet als ze feiten gaan ontkennen of doen alsof hun mening de enige echte waarheid is. (Sorry voor offtopic maar hier valt sowieso niet zoveel meer te discusseren he ![]()
||
Citaat:
T ging ook meer over dit topic en de rest weet ik idd niet. but..ok.. ![]()
||
Citaat:
Bijv: Een zonsverduistering, ik denk dat dat helemaal niet door de maan komt. Volgens mij zijn het allemaal buitenaardse ruimteschepen die zich voor de zon verzamelen zodat ze naar de aarde kunnen kijken zonder gezien te worden. dat slaat toch ook helemaal nergens op? Waarom zou je over iets waarvan de oorzaak allang bekend is zelf dingen serieus gaan verzinnen? Kijk scheur in de ozonlaag is wel humor ![]() Maar waarom serieus?.... maargoed als mensen dat echt leuk vinden reageer ik er wel niet op ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Laten we weer eens een vervolgverhaaltje doen. Jeuk | 9 | 22-03-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
5 gedichten die ik hier al eens eerder heb gepost Verwijderd | 11 | 21-03-2003 12:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |