Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarom ga ik alleen in de pit bij punkbandjes waar veel skater en wannabe-volk op af komt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Sja ongelukjes gebeuren nou eenmaal, ik raak ook wel eens iemand maar met mijn lichaamsbouw kan ik niet veel schade aanrichten denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of is nu de grap er een beetje af. ![]() Citaat:
![]() Behalve dan als het van dat kleine slipknot grut is, dat me al het hele concert de keel uit hangt >:-] Maar ja waar gehakt wordt vallen spaanders en if you can't take the heat stay out of the pit enzo. |
![]() |
|
kheb t er een klein beetje mee gehad, wikl tegenwoordig ook vaak zien waar ik voor betaald heb. Bij kleine optredens wil ik het vaak wel.
Was bij Antro (*kuch*zeikband*kuch*) in 013, Tilburg, een kleine pit, die maar niet op gang kwam omdat de ouders van de bandleden er in een halve cirkel omheen stonden... DJIEZ! ![]() |
![]() |
|
|