Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben meestal heel diep in gedachten verzonken, let gewoon niet op, zeker als ik ergens loop of fiets. Ongeveer 3 jaar geleden waren we op vakantie..ik had in de ene hand sleutels van het vakantiehuisje, andere hand een tak voor mijn hond. Ik gooide die tak weg....althans, dat was de bedoeling. Het waren dus de SLEUTELS, de sloot in! Stond ik daar nog met die tak in mijn hand.....
![]()
|
Ik ben een keer naar de meisjeswc op school geweest, zonder daar enige voorkeur voor te hebben gehad
![]() Vandaar...... ![]()
|
Ik heb weleens hèèl vaak dat ik de verkeerde dingen weggooi.
![]() Was bijv. een keer op Nieuwjaarsdag [net even na 12en] toen heb ik een hele dure aansteker in de plaats van het daarvoorbestemde ròtje in het kampvuur gegooid ![]() |
![]() |
|
Zondag nog...
Ik had de nacht daarvoor nogal kort geslapen (anderhalf uur) dus was ik nogal moe. Ik had de dag daarna een repetitie geschiedenis, dus die moest ik gaan leren. Ik ging in m'n bed liggen, en na een half uurtje leren viel ik in slaap (het was toen half 9) Om half tien werd ik weer wakker en dacht ik dat het alweer ochtend was... Dus ik heel snel m'n tas pakken en naar beneden gerent, want ik dacht dat ikme had verslapen. Kijk ik op de klok, is het dus nog maar half 10... M'n moeder heeft me een beetje lopen uitlachen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En een keer op mijn verjaardag ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|