Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar vooruit: Mensen met een fobie zijn dom? Wat de fucking fuck is dat voor onzin. Dom op wat voor manier? Dom dat ze die fobie hebben? Denk je dat ze dat zelf zo cool vinden? Weet je dat een fobie ontwikkeld kan worden vanuit je kinderjaren? Dat je daar dan verder geen controle op heb. Het is geen keuze, fucking douchebag. Hoezo zijn ze dan dom? Mensen met een fobie zijn even slim als andere mensen, want het zijn mensen. Dat ze alleen ergens een angst voor hebben wil niet zeggen dat ze dom zijn (in tegenstelling tot jou).
|
![]() |
Hoe je er aan komt doet er niet toe. Angst voor bijvoorbeeld homo's is gebaseerd op trauma's/opvoeding etc. Ervoor bang zijn heeft geen nut. Het kan alleen je leven minder makkelijk maken. Er zitten geen voordelen aan fobie-en. Alleen nadelen. Dus, als je ze hebt. Dan ben je dom. Met beredeneren kom je meestal tot de conclusie dat 't bang zijn voor een bepaald iets onnodig is. Een voorbeeld. Ik ben bang voor hoogtes. Waarom? Geen idee. En ik weet ook wel dat 't onzin is. De kans dat er op een hoogte iets fout gaat is klein. Toch ben ik er bang voor. Dat is dom. Idem als je voor homo's/spinnen/kleine ruimtes/honden etc bang bent.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat betekent dus níet dat je dom bént als je ergens bang voor bent. En ik ben het trouwens niet met je eens, maargoed.
||
Citaat:
het duurt soms jaren om fobieën af te leren of hoe je dat ook noemt. als je vroeger bent opgesloten door je ouders of wie dan ook en je bent in je volwassen levensjaren bang voor kleine/benauwde ruimtes dan heb ik enkel medelij met diegene en ik ga natuurlijk niet zeggen dat zo iemand dom is, want diegene kan daar niets aan doen (behalve zware therapie (maar bij claustro-fobie is het nog moeilijk te genezen denk ik). je gaat toch ook niet iemand dom vinden die een been mist terwijl dat niet zijn schuld is denk meer na gast, dat helpt je mensen te begrijpen. want als je gaat zeggen "je bent dom als je bang bent want het heeft alleen maar nadelen" dan moet je maar is nadenken wie nou dom is. |
![]() |
|
Friso hou je smoel en ga fatsoenlijk een instrument leren spelen. Geld ook voor de rest met een grotere mening dan muzikale kundigheid.
ik hou me smoel verder.
|
Beste reply van de dag
![]() Verder is het natuurlijk gewoon te idioot voor woorden om iemand als dom te bestempelen omdat hij/zij bang voor iets is. Homofobie kun je naar mijn mening niet gelijk stellen aan iets als claustrofobie vind ik. Want homofobie is veelal iets wat door een grote groep mensen in stand word gehouden en het daardoor "normaal is" een afkeer tegen mensen met die sexuele voorkeur te hebben. Ik bedoel waar komt t domme idee vandaan dat iemand die gay is iedereen wil bespringen(de welbekende...als hij maar bij mij uit de buurt blijft). Natuurlijk zijn er uitzonderingen(aka mensen met nare ervaringen), maar dat is vaak niet het geval. En dat is met claustrofobie, pleinvrees etc totaal anders. Dat ontwikkeld zich niet doordat mensen je aanpraten dat t eng/vies/whatever is.
|
De meest gehate performer in Amerika volgens hemzelf(en dat klopt misschien ook wel).
Speelde met een aantal verschillende bands(de murderjunkies, scumfucs enz enz). En hij deed dingen als zichzelf opensnijden, verminken, schijten op t podium en zichzelf ermee insmeren/opeten/naar publiek slingeren, viel mensen aan in t publiek, stopte de microfoon up his, sex hebben op t podium ......You name it. Hij deed t. Daarom gingen mensen naar z'n show(meestal was die shit na 10min afgelopen omdat er paniek ontstond hahaha). Hij wilde zelfmoord plegen en had de datum al geprikt, maar overleed op een feest aan een overdosis van allerlei shit. Ik ben geen fan, maar ben gefascineerd door de man z'n zieke geest hehe. Zoek maar eens op, op internet.
||
Citaat:
||
die brieven op die site staan er nog steeds:
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik beredeneer, dan hoef ik niet bang te zijn voor hoogtes en baby's/kleuters. Toch ben ik dat wel. Dat is toch dom dan? Stel iemand anders is bang voor hoogtes en baby's/kleuters. Maar hij kan niet met beredeneren komen dat dat bang zijn nergens op slaat. Dan ben je toch ook dom? Mensen begrijpen staat hier echt los van vind ik. Want ik snap best dat mensen die mensen met een fobie 't moeilijk hebben. En dat je ze moet helpen etc. Want ze kunnen er inderdaad niks aan doen. Maar dat maakt 't niet opeens minder dom vind ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oooooowwwwww. De vroegere offtopic - koningin die moet zich weer eens autoritair opstellen. Heel goed, ik ben blij dat jij forumbaas bent geworden.
||
Citaat:
Jij bent geloof ik echt iq-loos. Ik heb jou nooit kunnen betrappen op een enigzins slimme opmerking.
||
Citaat:
omdat forumbazen gay zijn
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Dillinger Escape Plan Rebirth Of Cool | 12 | 10-11-2006 17:23 | |