Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben afgelopen jaar geslaagd en begin nu met een studie politicologie @ nijmegen. Heb net m'n ov dus afgehaald en baal d'r nogal van dat dat ding dus nog niet geldig is. Korting krijg je vast ook niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben nu alleen zo slim geweest om mn paspoort in tilburg te laten liggen ![]()
||
Citaat:
Korting; van zaterdagochtend 04:00 tot maandagochtend 04:00, van 16 juli 04:00 tot 16 augustus 04:00. In die tijden kun je op een roze strippenkaart reizen (moet je wel je OV bij je hebben ![]() Overigens mag je in de trein 3 (of 4, kweenie meer..) mensen met 40% korting meenemen.. *heeft heeeeeeeeeel vaak de achterkant van d'r OV gelezen*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 3 mensen mag je met 40% meenemen in de trein, voor zo ver ik weet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry ![]()
|
Voor diegene die hun OV pas vanaf Okt. mogen gebruiken: Als het goed is, kun je bij de NS een trajectkaart kopen op jeugdtarief. Dat kost dan ook nog wel vele euro's...maar goed. Met het kleine beetje kinderbijslag en wat uit eigen zak, moet het lukken.
![]() Toch vind ik het maar een rare regeling. Gelukkig kan ik m wel op tijd gebruiken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een OV-jaarkaart is voor een kalenderjaar, deze dus t/m 31 december 2003. In december krijg je idd weer een afhaalbericht, de OV die je dan krijgt is geldig van 1 januari 2004 t/m 31 december 2004. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hey nog even een andere vraag tussendoor...
Als je 17 bent en je gaat hbo doen krijg je wel ov toch? En als het nou zo is dat je 3 jaar mbo doet en dan eerste jaar hbo mag overslaan..Dus dan maar 3 jaar hbo doet.. Telt dat laatste jaar mbo (waar je dus eigenlijk al 1e hbo doet) niet voor je ov. Hmm ik denk het eigenlijk niet he, maar ja..als iemand zeker weet van niet.. Mijn ouders moeten zoveel geld betalen aan die school ![]() O ja, normaal ben je in 3 mbo al 18. Maar ik ben dan dus 17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en bah, het postkantoor was vandaag na 1 uur gesloten ![]() nu kan ik em pas volgende week ophalen ![]() ach.. hij is toch niet eerder dan 1-10 geldig... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helaas ![]()
||
Citaat:
Nou ja, pech inderdaad. Daar had ik alleen niet aan gedacht toen ik van vwo ging ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb 17 jaar, doe een HBO opleiding en heb nog geen studiefinanciering of OV jaarkaart ontvangen, terwijl ik wel bij IBGroep ingeschreven sta.
Ik las in deze topic dat ik hem 1 oktober zou moeten krijgen, maar dat is dus niet het geval... Klopt het wel, dat ik hem op mijn 17e zou moeten krijgen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het ook wel heel raar vinden, als het zo zou zijn. Maar goed, dat sluit het natuurlijk niet uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland/Nederlandse studies dus max. 5 jaar idd. ![]() Weer wat geleerd. ![]() Ze mogen de decanen wel eens een cursus gaan geven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
dan krijg je een jaar langer stufi. Als je een zesjarige studie doet (geneeskunde, farmacie, technische geneeskunde theologie o.a.) dan krijg je 2 jaar langer stufi.
|
Verwijderd
|
Ik ben op 8 september met mijn opleiding begonnen en na heel wat geregel via de IB-groep is het op 30 september eindelijk daar doorgevoerd; ik sta daar nu dus ingeschreven voor stufi en OV-jaarkaart, daar zou ik dan vanaf oktober recht op hebben. Maar goed; m'n OV-jaarkaart heb ik nu nog niet, kan ik dan een vergoeding bovenop mijn stufi krijgen? En hoe moet ik dat regelen?
|
![]() |
|
![]() |
Heb nog een vraagje over mn OV...
Mn jas met daarin mn telefoon maar ook mn portemonnee met dus mn OV zijn afg. zondag uit de auto gejat in een boenegehucht (auto opengebroken btw). Maar goed, dat terzijde. NU moet ik dus een nieuwe OV aanvragen. Bij t postkantoor met aangeiftebewijs blabla. Maar mijn eigenlijk vraag is: kan ik de gemaakte reiskosten nog terugvangen en zoja, HOE ?? thnx alvast..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan maar 1x je geld terug krijgen, dus van slechts 1x reizen. mjah beter dan niets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||