Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 14:24
Verwijderd
De wettelijke strafbaarheid maakt hier eigenlijk nog niet eens zo gek veel uit. Wat veel belangrijk is, is dat je omgeving er denk ik ook behoorlijk raar van op zal kijken. Laten we wel wezen, een relatie tussen een 15-jarige en een 37-jarige is gewoon niet gangbaar.

Dit gaat best offtopic trouwens, de vraag was hoe ze die maand door moest komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2003, 14:30
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-08-2003 @ 15:24:
Dit gaat best offtopic trouwens, de vraag was hoe ze die maand door moest komen.
hehe, eindelijk iemand die het snapt..
Jullie hoeven me echt niet te vertellen dat het raar is, iemand van 15 en 37, maar als je van elkaar houd kan niemand je tegenhouden!
Oud 17-08-2003, 14:31
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-08-2003 @ 15:24:
Laten we wel wezen, een relatie tussen een 15-jarige en een 37-jarige is gewoon niet gangbaar.

Goh, wel raar dan dat we vandaag al 5 maanden bij elkaar zijn, zonder problemen tussen ons 2en..
Oud 17-08-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 15:31:
Goh, wel raar dan dat we vandaag al 5 maanden bij elkaar zijn, zonder problemen tussen ons 2en..
Ze (we) proberen je alleen te waarschuwen dat relaties met zo'n groot leeftijdsverschil vaak niet werken, en of het nu al 5 maanden goed gaat, of 5 jaar, volgens mij komt er ooit een moment dat het gewoon niet meer gaat! Jij zit over 30 jaar in de bloei van je leven (naja, je snapt me wel) en hij, tja, wie weet is tie dr dan al niet meer!
En wie weet met wat voor bijbedoelingen iemand een relatie met je aangaat alstie zoveel ouder als je is...

we wilden je alleen maar waarschuwen, als je alles gewoon over je heen had laten komen, en niet had gereageerd (wat soms het beste is), had je niet zoveel kritiek gehad denk ik...Dit werkt als een domino-steen...

maare, hoop dat je iets aan mn eerste berichtje hebt, over het 'ontlopen' van het huisarrest!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
VG schreef op 17-08-2003 @ 13:24:
@Fade of Light: Ook jij hebt alleen maar 2 leeftijden en het feit dat ze een relatie hebben... En wanneer je het over een relatie hebt, denk ik daarbij aan alle facetten die daarbij horen (waaronder sex), met dat leeftijdsverschil en de minderjarigheid van TS is het niet alleen een "verboden" relatie, maar ook een strafbare relatie!

En dan kunnen een aantal wel zeggen dat o.a. ik zit te zeveren en papaatje loop uit te hangen, maar wanneer dit goed de soep in loopt zijn het wel degelijk haar ouders die de zooi mogen opruimen!

Ze vraagt hier dan niet om tips over haar relatie, maar ze vraagt wel om tips om een relatie voort te kunnen zetten! Waarmee ze het vertrouwen van haar ouders nog meer wegneemt!

En dan kan iedereen hier zeggen dat het haar eigen keus is, maar in hoeverre schop je iemand hier dan de stront in? Ze ziet zelf de negatieve gevolgen niet van de tattoo en de relatie... En dan wordt er van ons verwacht dat we allemaal even meehelpen zodat zij haar zin door kan drammen?

NO WAY! Je hebt het lef om de tattoo te zetten en een verboden relatie aan te gaan, maar heb dan ook het lef om voor beide uit te komen! In plaats van tips vragen hoe je door kan gaan met je strafbare relatie...
een relatie (met alle facetten) tussen een 18 en 14 jarige is ook strafbaar. En dit gebeurt ook vaak genoeg. Dus omdat nou als argument te gebruiken, is wel een beetje erg slapjes.
Zoals ik al zei, ik ben ook niet zo naief om in te zien dat de kans dat er niet goed is, vrij groot is. Maar om zelf te gaan gissen, gaat me wat tever met zo weinig informatie. Daarom valt de "sociale controle" waar het over het had hier ook nieot onder. JE weet gewoon niet hoe en wat.

Ga je het hele drugs en alcohol forum ook zo gedragen? als daar iamdn een overdosis neemt of in een trip blijft hangen, dan zitten de ouders ook met de gebakken peren.

Als je met goede argumenten komt waardoor ze die tattoo of wat dan ook moet nemen, dan is dat toch ook goed?
Iets goed of niet goed vinden zonder argumenten is zo triest. Puur op gevoel afgaan is in geval vaan veel beslissingen niet slim. (er zijn wat gebeiden waar dit juist helemaal neit geld, maargoed)

En jij hoeft niet voor haar te bepalen of ze ergens voor uit moet komen of niet. Dat kan ze zelf wel. Dat ze het lef heeft voor die relatie wil niet meteen impliceren dat ze ook ervoor uit moet komen. Dat is een conclusie gebaseerd op lucht.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:53
DutchGirl
DutchGirl is offline
15 en 37..

hmm.

Oké, wie is er nu weer undercover?

Oud 17-08-2003, 16:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 17-08-2003 @ 16:53:
15 en 37..

hmm.

Oké, wie is er nu weer undercover?

Ev'to......
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 17:00
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 15:30:
Jullie hoeven me echt niet te vertellen dat het raar is, iemand van 15 en 37, maar als je van elkaar houd kan niemand je tegenhouden!
zonde van zo'n knap meisje (heeft foto gezien)

meer kan ik er niet over zeggen
Oud 17-08-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 13:45:
Bergen goud beloofd? hoe kom je in GODSNAAM daar nou weer bij??
Ik ben hem tegengekomen in een kroeg, me stamkroeg!
Hij heeft 15 jaar achterstand, omdat ie 2 grote ongelukken heeft gehad, waardoor hij 2x in coma heeft gelegen.. En ga me nu niet vertellen dat ie het uit zn duim zuigt....!!
Hij niet, jij wel.
Er is nog een vacature voor fantasievolle schrijvers bij GTST.

Een meisje van 15 met een vriend van 37 die 15 jaar achterloopt en dus eigenlijk 22 is. Wat niet wegneemt dat hij het uiterlijk van een oude vent heeft. En waarom een 15 jarige een stamkroeg heeft.. dat zullen we nooit weten (dramatisch muziekje)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 17:47
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Jadie schreef op 17-08-2003 @ 18:25:
Hij niet, jij wel.
Er is nog een vacature voor fantasievolle schrijvers bij GTST.

Een meisje van 15 met een vriend van 37 die 15 jaar achterloopt en dus eigenlijk 22 is. Wat niet wegneemt dat hij het uiterlijk van een oude vent heeft. En waarom een 15 jarige een stamkroeg heeft.. dat zullen we nooit weten (dramatisch muziekje)
Heheh
Oud 17-08-2003, 18:30
Verwijderd
en ik word al pissig wanneer een meid van 16 met een gozer van 19-20 gaat.

Ik word toch wel erg bezorgd om zulke meiden.....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:11
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
wou je de rest van je leven deze relatie geheim houden?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:38
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 17-08-2003 @ 20:11:
wou je de rest van je leven deze relatie geheim houden?
Als het allemaal prima gaat, en ik ben 18.... guess what..
Oud 17-08-2003, 19:53
telluriet
telluriet is offline
Uiteindelijk zal deze relatie toch geen stand houden, dat weet ik nu al.
Oud 17-08-2003, 19:55
tush
tush is offline
Citaat:
telluriet schreef op 17-08-2003 @ 20:53:
Uiteindelijk zal deze relatie toch geen stand houden, dat weet ik nu al.
inderdaad, tegen dat jij uit je puberteit bent zit hij in z'n midlifecrisis
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:00
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
tush schreef op 17-08-2003 @ 20:55:
inderdaad, tegen dat jij uit je puberteit bent zit hij in z'n midlifecrisis
Zo zal het inderdaad gaan, ze verneukt haar hele leven.
Oud 17-08-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 17-08-2003 @ 18:00:
zonde van zo'n knap meisje (heeft foto gezien)

meer kan ik er niet over zeggen
een meid die zo praat en denkt vind ik bij voorbaat al niet mooi....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 15:31:
totaal geen problemen? in enkel relatie zijn problemen... en ik neem aan dat dat vooral het geval is in geheime relaties.... ik snap echt niet waar je mee bezig bent. Ik vraag een ding van je.

Denk even aan je toekomst....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:10
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 17-08-2003 @ 21:06:
een meid die zo praat en denkt vind ik bij voorbaat al niet mooi....
ja, ik vind het ook zonde.
Oud 17-08-2003, 20:33
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
telluriet schreef op 17-08-2003 @ 21:10:
ja, ik vind het ook zonde.
Alsof ik er op zit te w88 of jullie me mooi vinden of niet.. hahaha

Ja tuurlijk hebben we wat kleine irritaties, als hij/ik iets doe wat ik/hij niet leuk vind, maar dat is gezond!

Me toekomst is met hem..

Ik leef met de dag..
Oud 17-08-2003, 20:50
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 15:30:
Ja.. hij houdt van je poesje..
Oud 17-08-2003, 21:06
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 21:33:

Ja tuurlijk hebben we wat kleine irritaties, als hij/ik iets doe wat ik/hij niet leuk vind, maar dat is gezond!

Me toekomst is met hem..

Ik leef met de dag..
Je snapt toch zelf wel dat die relatie behoorlijk kansloos is? Door die voort te zetten kun je mogelijk zelfs het contact met je ouders verbreken, en vind je een relatie met een kerel van een eerdere generatie dat risico waard? Trouwens, als jij een mooie vrouw van 25 bent, is hij een vieze kerel van 47 met een bierbuik die mogelijk nog in zijn midlife-crisis zit. En dan spreken we nog niet eens over reacties van overige familie en vrienden...
Oud 17-08-2003, 21:07
telluriet
telluriet is offline
Die kerel is trouwens ook strafbaar bezig, door een 15-jarige neuken. Als het bekend word kan hij een aantal maandjes brommen.
Oud 18-08-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 17-08-2003 @ 21:33:

Me toekomst is met hem..

Ik leef met de dag..
Nee, je wil het horen van een kansloze gozer die alleen een hopeloze onwetende tiener kan palen (Excuseer mijn taalgebruik maar hier kan ik driftig van worden )

En je hebt geen toekomst met zo'n knakker.

Maar dit kind is zo dom als het achterste van een varken dus laat haar maar gewoon.....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:28
Doefus
Doefus is offline
sorry ...maar k word gewoon misselijk van zulke verhalen...wat moet je in godsnaam met een vent van 37....ik ben 16 en mijn vader is 39......ilhhhhh.....moet er egt niet aan denken...zo´n vies oud mannetje...en als k jouw was zou k het gewoon aan je ouders vertellen....

want k vertrouw die vent nu al niet...KEN HEM NIET EENS
Oud 18-08-2003, 11:35
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hey meis we spreken je nog wel over 2 jaar wedden dat het dan uit is
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:37
never mind
never mind is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 18-08-2003 @ 12:35:
Hey meis we spreken je nog wel over 2 jaar wedden dat het dan uit is
Dat is met de meeste relaties zo denk ik..
Oud 18-08-2003, 12:11
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
never mind schreef op 18-08-2003 @ 12:37:
Dat is met de meeste relaties zo denk ik..
vooral op een jongen leeftijd ze is 15 toch?

99 van de 100 relaties die op hun 15de beginnen gaan stuk. dus
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:17
never mind
never mind is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 18-08-2003 @ 13:11:

Ja daarom maar ook lang niet alle relaties van 16/17/18/19/20/enz jarigen zullen na twee jaar nog bestaan
Oud 18-08-2003, 12:49
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 18-08-2003 @ 13:11:

Waar heb je die info vandaan dan

Zwaar achterhaald. de ene 15 jarige is de andere niet

en voor Sweet dreams....

je leeft met de dag zeg je maar zie jij jezelf over 15 jaar nog steeds bij je vriend????
Jij die gaat trouwen, misscien wel kindern wil aanhet begin van een carriere staat met een man die bijna met pensioen gaat de opa van je kinderen had kunnen zijn en midden in een mid life crisis komt te zitten....
Oud 18-08-2003, 12:51
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 18-08-2003 @ 13:49:

en voor Sweet dreams....

je leeft met de dag zeg je maar zie jij jezelf over 15 jaar nog steeds bij je vriend????
Jij die gaat trouwen, misscien wel kindern wil aanhet begin van een carriere staat met een man die bijna met pensioen gaat de opa van je kinderen had kunnen zijn en midden in een mid life crisis komt te zitten....
wil jij beweren dat er zoveel relaties op die leeftijd stand houden dan? heb het bij mezelf gezien en bij echt iedereen in mijn omgeving. Het kan goed gaan ja maar dan met iemand van ongeveer je eigen leeftijd iets ouder kan natuurlijk maar niet 22 jaar. Dan kan hij alsnog zo'n achterstand hebben hij blijft 22 jaar ouder.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 13:06
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
nee 22 jaar verschil is veel te veel.

Ik leerde mijn man kennen toen ik 15 was (bijna 16) en hij was 20.
Het gaat goed hier we zijn ruim een jaar getrouwd enz enz.

Tuurlijk het kan zomaar in een keer overgaan, maar als je veel; raakvlakken hebt en je kunt goed praten met elkaar kan het prima gaan.

Maar idd 22 jaar is te veel helemaal op zo'n leeftijd
Oud 18-08-2003, 13:11
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
tsja, een relatie met iemand die 22 jaar ouder is, lijkt me nou niet echt ideaal, maar goed, als jij ervan overtuigd bent dat het bij jullie kan vind ik dat je die 4 weken ook wel normaal kunt volhouden. Je hebt waarschijnlijk wel om un bepaalde reden huisarrest gekregen, en het lijkt me niet echt slim om nu weer stiekem toch kontact te zoeken, maybe krijg je dan nog wel meer huisarrest als ze daar ook achter komen..
enne, die 4 weken volhouden moet echt wel lukken hoor, un vriend van me moet 5 maanden zonder zn vriendin en dat lukt ook..
suc6 dr mee!
Oud 18-08-2003, 14:14
Verwijderd
oo yeahh wel 4 hele weken!!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:59
telluriet
telluriet is offline
ze is een beetje een naďeve trut, naar mijn mening
Oud 18-08-2003, 17:09
$$$
$$$ is offline
Citaat:
telluriet schreef op 18-08-2003 @ 15:59:
ze is een beetje een naďeve trut, naar mijn mening
Mensen, wees toch niet zo grof tegen dit meisje.

Sweet Dreams, ik ben het ook eens met de rest, die man is serieus fout.
Hij manipuleert je en dat zul je jammer genoeg later pas inzien.

Kan je is aan je vriend vragen om zich te moeien met deze discussie. Ik zou graag horen hoe hij zich verantwoordt.
(dit natuurlijk in een nieuwe topic)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:39
never mind
never mind is offline
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 18-08-2003 @ 13:49:

Heb ik uit ervaring, k hoor zooooo vaak mensen gillen dat ze altijd bij elkaar blijven (mezelf trouwens ook) enz enz. Bij het gros is het na een jaar al dik uit. Dat is gewoon de leeftijd. En volgens mij wordt dat pas weer wat rustger als mensen n jaar of 25 zijn en gbehoefte hebben om zich te settelen.

En nee, je hebt natuurlijk van meisjes&jongens van 15 t/m 20 die een relatie hebben en 10 jaar later trouwen... Maar zeg nou eerlijk... Hoe vaak komt dat voor?

Als mijn vriendin (wiens ouders op hun 16e wat kregen) hun verhaal vertelt kijkt iedereen haar vol bewondering en verbazing aan.....
Oud 18-08-2003, 19:25
Verwijderd
Wat te doen... nouja, de enige dingen die je nu kan doen zijn thuis zitten en op school zitten, dus ik raad je aan om die twee dingen te doen he. En voor de afleiding, stort je op je schoolwerk, download een leuk computerspel en ga dat spelen, leer jezelf tekenen of blokfluit spelen of koken of op je handen lopen, lees een paar boeken, bekijk mooie films, er zijn genoeg dingen thuis te doen. En dan bel je 'm elke dag op, of hij belt jou natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:13
Verwijderd
"Ben ik net in de puberteit, komt m'n vader binnen met z'n midlife-crisis."

"Ben ik net in de puberteit, komt m'n vriend binnen met z'n midlife-crisis."
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:33
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-08-2003 @ 21:13:

ha ha
Oud 18-08-2003, 20:35
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 18-08-2003 @ 21:33:
ha ha
jullie morgen me gerust naief of dom, of whatever noemen, work niet warm of koud van....
Oud 18-08-2003, 21:52
Harry1984
Harry1984 is offline
Die mensen hierboven moeten niet zo zeiken over dat leeftijdsverschil.

Meisje, als ik jou was zou ik gewoon als je ouders slapen het huis uit gaan, naar hem toe gaan, dan een nacht lekker neuken en om zes uur weer terug naar huis en in je bedje gaan liggen! Of gewoon spijbelen van school, dat merken je ouders toch nooit!
Oud 18-08-2003, 23:29
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 18-08-2003 @ 21:35:
jullie morgen me gerust naief of dom, of whatever noemen, work niet warm of koud van....
Okay, je vraagt erom:
Je bent naďef én dom.
Oud 18-08-2003, 23:42
$$$
$$$ is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 19-08-2003 @ 00:29:
Okay, je vraagt erom:
Je bent naďef én dom.
We zijn toch allemaal naief geweesd vroeger.
Ik vindt echt dat je dit meisje niets kan kwalijk nemen, want het is tenslotte zij die gemanipuleert en misbruikt wordt door die ouwe "vriend" van haar.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 01:49
DutchGirl
DutchGirl is offline
dat jullie hier echt serieus op gaan reageren, wat leuk!
Oud 19-08-2003, 07:49
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 18-08-2003 @ 21:35:

Waarom dan al die trieste tekens?

Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:42
Verwijderd
22 jaar.

woohoooo, ik ben geschokt.
ik dacht dat dit alleen in amerika gebeurde

Conclusie: we gaan de amerikaanse kant uit
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:40
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-08-2003 @ 21:13:

Oud 19-08-2003, 09:46
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
VG schreef op 17-08-2003 @ 13:39:
Probeer R&P op FOK eens... dan piep je waarschijnlijk wel anders....
:D
Oud 19-08-2003, 10:44
Tactic
Tactic is offline
Hmmz, ik scheel 7 jaar met me vriendin, maar 22 jaar vind ik wat te ver gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten