Advertentie | |
|
![]() |
|
hmz mijn vriendje is vannacht voor t eerst blijven slapen. hij was alleen een beetje verkouden, dus zo heel lief zag hij er niet uit met zn mond wagenwijd open, rode neus met wat vloeistof eruit
![]() ![]()
|
mijn vriend is zo lief als hij slaapt!!! overdag is hij echt zo'n mannetje met z'n trots en voetbal enzo, maar als hij slaapt dan is ie weer helemaal klein... dan wil hij in m'n armen liggen tegen m'n borsten aan, dan krult ie zich helemaal op en een paar seconden later ligt ie tevreden -kwijlend- te slapen...
|
![]() |
Vind ook dat slapende meiden geweldig zijn. Bij mijn vriendin, heb ik, nadat ik wakker was, ongeveer een uurtje naar haar staan staren, terwijl ze daar zo vredig naast me sliep, echt lief.
Ow... en op de achtergrond van mijn computer heb ik toevallig op dit moment een plaatje staan van mijn vriendin, die nog maar net wakker is en lichtjes haar ogen open heeft, hehe, echt sweeeettt!!!! Hmmm... misschien een idee, om foto's hier te posten van slapende vriendjes/ vriendinnetjes?
|
Mijn vriendje is heel lief als hij slaapt, toen ik hem dat vertelde vond hij het gemeen dat ik nooit eerder slaap dan hem...
Ik slaap nooit zo goed samen als aleen, alleen als ik echt heel eh vermoeid in slaap val. Het enige is dat hij heel raar schokt in zijn slaap, gewoon spieren aanspannen, alsof hij schrikt, maar hij slaapt gewoon door... |
![]() |
|
Mijn vriend is zo schattig als ie slaapt. Hij maakt schokbewegingen en ademt een beetje zwaar. Hij ziet er zo onschuldig uit als ie slaapt!
Mijn vriend snap ik overigens niet. Hij vindt mij er superlief uit zien als ik net wakker ben. Dan ben ik op mijn verschrikkelijkst!!!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ik denk dat hij bedoelt dat ze dan zo schattig (als een baby) is. Snappie? Citaat:
![]() Slapende meisjes zijn schattig ![]() ![]() Vroeger vond ik mijn broertje ook altijd schattig als hij sliep, zo lekker rustig... ![]()
||
Citaat:
![]() Slapende jongens kunnen trouwens ook schattig zijn, daarom maak ik er altijd foto's van ![]()
|
Als dat meisje mijn vriendin is en ze naast me ligt is dat leuk ja. Lekker naar haar kijken en stiekem kusjes geven
![]()
|
Verwijderd
|
Als ik dreig wakker te worden dan begin ik keihard te knarsen met me tanden om me vriend weg te jagen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik foto's van slapende meisjes maak ben ik een perverse aanrander (nooit geprobeerd hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Iemand waar je verliefd op ben is toch altijd mooi als ze slapen? Mijn ene ex sliep heel mooi, stil en ontspannen. Heb ik ook foto's van, dat vond hij niet erg. M'n andere serieuze ex was ik niet verliefd op, en met hem heb ik dat ademloze "Oh-laat-hem-niet-wakker-worden" moment nooit gehad. Hij snurkte.
Zelf slaap ik erg onrustig, dus ik geloof niet dat een van hen me vaak echt rustig slapend aangetroffen heeft. Ik heb ook die mini-spasmes ('schrikjes') en ik draai nogal. Bovendien droom ik vrij heftig en word bijna onmiddelijk wakker als er iets beweegt in de kamen. Nou ja, ik heb een jaar samengewoont met 1 van m'n exen en die kon er mee leven en naast slapen, dus zo erg zal het niet zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Ik zou niet graag in een treincoupé in slaap vallen met jou erbij, of ik moet een gezichtssluier bij hebben ![]()
||
Citaat:
![]() Ff oud topic ge-upt? Jep, ik moest even reageren op iemand die ik ken en het valt mij ook wel op dat opeens nog meer mensen reageren
||
Citaat:
|
![]() |
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |