Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had het vliegtuigje neer geschoten, ik zou me echt wel gefucked voelen, dat was alles behalve een goede actie, hoe zou jij het vinden als het een bekende of familie van jou was en er zo'n vliegtuigje boven je zou vliegen, gewoon een walgelijke actie.
||
Citaat:
Toen ik dat op het nieuws zag was me dag weer goed! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jammer dat deze -op zich best redelijke demonstratie- uit is gelopen in rellen. Gaat Eerdmans vast weer zeuren in de kamer dat Cohen de veiligheid van A'dam op het spel heeft gezet.
Voor familie en andere nabestaanden vind ik dat vliegtuigje wel heel erg kwetsend. Wie verzint nou zoiets? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat jij zegt, is dat de mensen die in dat vliegtuigje zaten moeten worden neergeschoten. Dat is dus omdat ze een andere mening hebben? Zouden ze de demonstranten dan ook allemaal moeten schieten? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het prachtig om te zien ![]() ![]() ten eerste : Had die mogool maar geen mes moeten trekken, eigen schult 9mm in je borst, hele dikke bult ![]() ten tweede: Die familie maakt het natuurlijk niks uit dat die gestoorde persoon een mes pakt en een agent ermee bedreigt, nee die nare boze blanke politie agent heeft onze driss neergeschoten, waarom maakt ons nix uit maar ze hebben die aardige jongen zomaar doodgeschoten prachtig interview op journaal met een marokkaan: Die jongen had alleen maar een mesje ! LOOOOOOOOL! ![]() ![]() ten derde: de politie had ook gelijk, als jij je in zijn situatie bevind: leef je ff in: je komt naar een cafe om daar de boel rustig te houden komt er ineens een gek met een mes op je af je trekt je wapen en zegt leg dat mes neer of ik schiet blijft ie maar doorlopen, wat doe je dan? alsie nog maar 3 meter van je af is, ga je dan: meneer wilt u dat wapen eventjes neerleggen dat praten we er even rustig over, alles zal goed komen dacht het ook ja, agenten hebben geleerd om in zo'n situatie hun wapen te moeten gebruiken.... Allemaal gezijk van die lui, geweldig vliegtuigje ode aan de lui die dat hadden gehuurt ![]() ![]() Mooizo d8ik fok die marokkaantjes maar lekker op ![]() ![]() ![]() ![]() goeie actie! ![]()
Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 15:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja fok ze maar lekker op(want ze zijn toch allemaal even slecht ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Get a clue yourself ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat ik trouwens ook niet snap:
ik ben bijvoorbeeld naar Turkije en Marokko op vakantie geweest, allemaal vet aardige en vriendelijke lui, heel behulpzaam etc. Waarom verpest hier die kleine groep die rotzooi loopt te trappen het voor de rest? Het beeld wat Nederlanders van hun hebben word er niet beter op. Alle wel hardwerkende en geintegreerde allochtonen worden er de dupe van.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee zo denk ik niet over alle marrokkanen... Er is gewoon een bepaalde groep die het nodig vind om altijd maar rotzooi te trappen. Er zijn altijd wel lui die het nodig vinden om rotzooi te trappen in strand tenten mensen lastig te vallen, mensen met een mes bedreigen... ik ken er zat, die normaal zijn opgegroeid en zich niet misdragen. dus ik denk niet over alle marokkaantjes hetzelfde: ze zijn heel lief allemaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zijn familie doet wat mij betreft dan ook niet hypocriet en in een rechtstaat behoort de politie gelijk te hebben / aan de kant van de wet te staan, maar dat ik nu niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
hij had 1 maal geschoten, hij had ook meerdere keren kunnen schieten, maar hij gebruikte zijn wapen zoals het hoorde. 1 keer vuren 1 schot raak, dat is genoeg om je te kunnen weren. dat die dan nog is dood gegaan is pech voor hem
|
Als dat vliegtuigje nou na het uitbreken van de rellen kwam aanvliegen had ik het een strakke actie gevonden. Maar vantevoren, zodat het uiteindelijk de aanleiding is geweest voor de rellen, dat vind ik echt een kutactie.
En over de discriminatie; marokkanen zelf discrimineren het meest. Overal waar het maar even tegenzit roepen ze 'discriminatie!', maar zelf moet ik niet een verkeerde blik werpen naar zo'n groep.. Merk hier de generalisatie op die Atje85 gebruikt. Het is gewoon een harde kern die hardhandig moet worden aangepakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de vijftiende eeuw was het ook het uitschot van Europa dat naar de nieuwe wereld trok. Je ziet vier eeuwen later het resultaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ondanks dat de politie agent in dit geval gelijk had is het vliegtuigje tamelijk respectloos tegenover de familie van de dode man en ik snap dan ook best dat de mensen boos werden.
Met zo n vliegtuigactie provoceer je gewoon mensen en dan moet mn zich niet verbazen als er rellen komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zal het uitleggen die demonstratie had eigenlijk nooit mogen gebeuren als het aan mij ligt, maar ja dan vindt men je een fascist. begrijp je het nu?
||
Citaat:
Die agent 'schoot niet dood', hij verdedigde zijn eigen huid. Met het abusievelijk doden van zijn belager tot gevolg. Als je begrijpt wat ik bedoel. Hij heeft dit niet zo gewild. De psychische basis betekent NIETS in een nijpende situatie zoals die zich in dit geval voordeed. Dat is allemaal theoretisch gelul. Driesje was niet(?) achterlijk, dus hij had zijn lot kunnen voorzien toen hij besloot tot de aanval over te gaan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
1. Ze mogen geen geweld gebruiken in zo'n situatie. 2. De politie heeft geweld gebruikt uit discriminatie. Dat tweede argument is dus niet waar omdat de agent zelf Marokkaans was. Met het eerste ben ik het trouwens ook niet eens, maar daar heeft iedereen weer een adere mening over. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verharde sfeer in Nederland? Hoe ziet de toekomst van Nederland eruit? Gatara | 27 | 09-05-2004 17:55 | |
Rel tussen Theo Van Gogh en Abou Jahjah (AEL) Rabbi Daniel | 3 | 09-05-2004 16:19 | |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 | |
Vrije tijd |
geen P$V supporters naar duel om JC - schaal Verwijderd | 20 | 03-08-2002 15:28 |