Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 15:19
italianboy
italianboy is offline
Hej Wim, ik doe trouwens een opleiding waar we alleen maar op getraind worden om ondernemingen op te zetten. Ik geloof heilig dat je ontwerpen (en dan vooral op petten en tassen) aan zullen slaan..

Misschien kunnen we er eens over praten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 18:19
655321
655321 is offline
eey ik wil wel een tas sturen... lijkt me werkelijk vet.. mja.. om dr dan ook nog es extra geld bij te moeten leggen.. naja nie teveel dan iig (cheap huh?)
Oud 20-08-2003, 21:40
Verwijderd
voor de mensen die een tas/trui/pet/gitaarkoffer of wat dan ook willen met n tekening, laat t me ff weten, via mail, of pm, roept u maar, dan spreken we wat af en kunnen we wat regelen...bedankt voor alle reacties, ik verkoop deze dingen niet, zijn gewoon voor mij, petjes heb ik btw gekocht bij de h&m en beschilderd met respectiefelijk textiel verf en pantones, tas met spuitbus en stift....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:55
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 20-08-2003 @ 22:40:
voor de mensen die een tas/trui/pet/gitaarkoffer of wat dan ook willen met n tekening, laat t me ff weten, via mail, of pm, roept u maar, dan spreken we wat af en kunnen we wat regelen...bedankt voor alle reacties, ik verkoop deze dingen niet, zijn gewoon voor mij, petjes heb ik btw gekocht bij de h&m en beschilderd met respectiefelijk textiel verf en pantones, tas met spuitbus en stift....
Oud 20-08-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 20-08-2003 @ 19:19:
eey ik wil wel een tas sturen... lijkt me werkelijk vet.. mja.. om dr dan ook nog es extra geld bij te moeten leggen.. naja nie teveel dan iig (cheap huh?)
Als alleen de mensen die tot nu toe hebben gereageerd een tas/pet/iets dergelijks opsturen zit WW dagen met werk. Denk je dat hij daar de tijd voor gaat nemen zonder er zelf iets aan te verdienen? Je moet er natuurlijks wel iets voor over hebben...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:02
Verwijderd
de stijl van dat eerste poppetje is echt cool
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:06
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 20-08-2003 @ 22:40:
dope, over die gitaartassen kunnen we misschien wel wat regelen (hoewel ik misschien een koffer ga kopen) dus we zien wel, maar k ga het onthouden
Oud 21-08-2003, 09:18
655321
655321 is offline
Citaat:
! am mE schreef op 20-08-2003 @ 21:57:
Als alleen de mensen die tot nu toe hebben gereageerd een tas/pet/iets dergelijks opsturen zit WW dagen met werk. Denk je dat hij daar de tijd voor gaat nemen zonder er zelf iets aan te verdienen? Je moet er natuurlijks wel iets voor over hebben...
wel kewl zo'n eigen personal assistant, dan zal ik me ook maar gewoon tot jou richten in plaats van tot wim wok.. uhm.. ik zal dr nog wel even over nadenken
Oud 21-08-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 21-08-2003 @ 10:18:
wel kewl zo'n eigen personal assistant, dan zal ik me ook maar gewoon tot jou richten in plaats van tot wim wok.. uhm.. ik zal dr nog wel even over nadenken
Ik vertel alleen hoe ik erover denk. En aangezien ik zijn vriendin ben weet ik vrij veel van de dingen af waar hij mee bezig is. Ik ben niet zijn personal assistent. Ik vond het gewoon een erg domme post van je, vandaar dat ik erop reageerde.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:00
GRRR
GRRR is offline
sommige mensen zijn gewoon niet zo slim emma
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:27
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
! am mE schreef op 21-08-2003 @ 13:40:
Ik vertel alleen hoe ik erover denk. En aangezien ik zijn vriendin ben weet ik vrij veel van de dingen af waar hij mee bezig is. Ik ben niet zijn personal assistent. Ik vond het gewoon een erg domme post van je, vandaar dat ik erop reageerde.
oew pittige bari
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:20
Verwijderd
ik hoef jullie niet te vertellen wie de broek aan heeft hè in de relatie
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:47
Graph
Graph is offline
jij kunt mooi tekenen very style!!

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:16
€v€li€n
€v€li€n is offline
ik vind ze echt heel vet goed werk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten