| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik ga geen conclusies trekken over of het al dan niet zinloos of zinvol is zolang ik niet het waarom weet. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dus als je in de krant leest; meisje 16 jaar verkracht door man, vraag jij je eerst dus effe af of het wel zinloos/zinvol was of niet? |
||
|
|
||
|
Citaat:
lekkere boel word het als rechters meteen maar uit woede gaan oordelen terwijl ze misschien wel iemand die er echt niks aan kon doen en zijn hele leven al ellende heeft nog eens extra veel ellende gaan geven wat er bv toe kan leiden dat bij terugkomst in society hij extra veel gaat verkrachten ofzo. mensen als jij moeten niet onze rechtszalen in. zie ook boven:het gaat om waarom |
||
|
|
|
|
En dan te bedenken dat nodeloos dieren kwellen ( let wel: nodeloos, als het nodig is mag je zoveel kwellen als je wilt) slechts als een overtreding wordt aangemerkt. Je krijgt niet meer dan een boetetje.
De eigenaar kan wel wegens zaaksbeschadiging om schadevergoeding vragen. Als iemand aan mijn katten komt, dan ga ik niet naar de politie, als ik weet wie het is. Wat ik ga doen, dat weet ik nog niet, maar leuk zal het niet wezen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als ze de doder vangen krijgt hij misschien een boete van een paar duizend euro en dit keer misschien een celstraf van een paar maanden. Daarna gaat de psychopaat weer verder. De politie is een beetje 'soft' bezig. Als ze de studies lezen van de FBI over seriemoordenaars dan zouden ze wel wat actiever zijn. In een onderzoek van de FBI staat namelijk dat seriemoordenaars vroeger begonnen zijn met dieren te pijnigen. En dit is later over geslaan op mensen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel zo dat veel serie moordenaars dieren hebben vermoord. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Zo kan je iig zorgen dat zoiets niet herhaald of erger... Een beetje verantwoordelijkheid mag wel.
![]() |
|
|