Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou, hij is vaak gek geworden anders. fouten maken is menselijk... paars heeft toch ook verantwoordelijkheid afgelegd nu? en is ook afgetreden, volg je t nieuws niet ofzo. paars vlucht niet, paars heeft nu hetzelfde gedaan als wat jij zegt, denk daar maar es over na indien je t niet snapt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Bekijken niod-rapport 2. Verantwoording afleggen tegen de kamer 3. Evt. aftreden Het excuus voor het overslaan van punt 2 is dat voor hen al duidelijk was dat er afgetreden zou moeten worden. De fout zit 'm erin dat je niet alleen voor de conclusie aftreedt, maar ook om te laten zien wie in welke mate waarvoor verantwoordelijk was. (zie voor meer 1 pagina terug) Fouten maken is menselijk, maar je bent wel verantwoordelijk voor je fouten en daar moet je je over kunnen verantwoorden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ehhh, dat gebeurd nu toch ook??? daar waren ze bijv gister en vandaag mee bezig hoor, en voor die fouten gaan ze zich nu ook verantwoorden, dat gebeurd al, en het boeit mij verder echt helemaal nix als stap 2 overgeslagen is eventjes en na stap 3 uitgevoerd wordt, het gaat erom dat het gebeurd! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet nog eerst zien hoeveel er van verantwoording terecht gaat komen. |
![]() |
|
Twiety, waar ben jij in vredesnaam mee bezig? We hebben het hier over een kabinet dat aftreedt als symbolische daad voor iets wat in 1995 is gebeurd, en wat doe jij? Jij plaatst een colomn van de meest subjectieve schrijver die er te vinden is: Pim Fortuyn. Wat probeer je te bewijzen? Dat Pim Fortuyn alles beter weet en alles beter kan? Dat als hij destijds premier was, hij niet alleen die shit had kunnen voorkomen, maar zelfs de armoede, het geweld en ook nog de files daar had kunnen oplossen?
Ik lees dit forum nou toch al een tijdje zonder te posten en het spijt me maar die Pim Fortuyn propoganda komt me nu echt mijn neus uit. Ja, iedereen heeft het recht op stemmen en ja jij mag op Pim Fortuyn stemmen, maar kom nou aub niet aan onze broek hangen hoe geweldig die man is. Zitten wij te zeuren tegen jou hoe geweldig die politieke partijen zijn waar wij op stemmen? Nee he? Ben je bang dat als er niet over hem wordt gepraat, dat hij totaal geen stemmen zal krijgen? Is dat waarom je hem in elke affaire of onderwerp noemt? Laat ik het maar eventjes zo zeggen: Pim Fortuyn zat te klagen dat het Paarse kabinet nooit verantwoordelijkheid neemt voor zijn daden. Nou nemen ze verantwoordelijkheid en gaat Pim Fortuyn weer zitten zeuren. Hoe consequent is die man nou? Oh en dan hebben we nog jouw punt dat hij nooit ergens onder door zal gaan. Had je toen dat debat gezien waarin Rosemuller hem de les wees? Had je gezien hoe hij zijn microfoontje af deed en vervolgens zei dat hij niet meer aan debatten wilde deelnemen? Hoe je het ook wil brengen, Pim Fortuyn liet zich daar duidelijk kennen en gaf zich gewonnen door die microfoon af te doen. Denk je nou echt dat hij op politieke debatten in de kamer beter zal functioneren als hij weer zijn feiten niet kan onderbouwen? En dan heb ik het helemaal niet over dat op internationaal niveau. Ik zie hem al een oplossing voor het Israel / Palestina conflict bedenken en dan lost hij daar natuurlijk ook gelijk de files op. Tot slot wil ik zeggen dat deze opmerking: "Verder gaat me zelf om wraak op Kok omdat hij in z'n rol van premier Pim aanviel door zijn volk halve waarheden te vertellen. " het toonbeeld van niet alleen stomheid is, maar ook toont hoe verschrikkelijk naief je bent. Kok vertelt halve waarheiden en Fortyn hele? In wat voor wereld leef jij? Geloof je dat nou echt? Ik vind trouwens die opmerking uberhaupt stom aangezien "wraak" iets zieligs is wat eigenlijk onmacht toont. Niet alleen wil jij zeggen met dat "wraak" dat de heer Kok jou persoonlijk iets aan heeft gedaan, maar ook dat jij het verschrikkelijk leuk vindt dat het kabinet af is getreden. Als dat laatste inderdaad zo is, dan schud ik mijn hoofd in medelijden en hoop ik hier snel een ignore optie te vinden, want dat gaat me echt mijn hoofd te boven.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 01:11. |
![]() |
|
![]() |
Nog even een internet poll, na ilse nu fok:
FOK! Poll Aantal stemmen: 4233 - Gestart op 18-04 @ 00:48 Wat ga jij stemmen op 15 mei? Lijst Pim Fortuyn 28.8% (1223) VVD 14.3% (609) Ik weet het nog niet 11.1% (470) GroenLinks 6.9% (296) CDA 6.7% (285) Ik mag nog niet stemmen 6.4% (274) PvdA 6.3% (269) SP 4.8% (207) D66 4.3% (185) Ik stem niet 3.3% (140) ChristenUnie 2% (85) Leefbaar Nederland 1.8% (79) Verenigde Senioren 0.9% (40) Vrije Indische / Ouderen 0.5% (24) SGP 0.5% (22) Partij van de Toekomst 0.4% (17) Nieuwe Midden Partij 0% (4) Duurzaam Nederland 0% (4) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorzitter VVD wil desnoods LPF er weer bij Atje85 | 46 | 22-01-2003 20:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
politieke verantwoordelijkheid FLH | 13 | 17-04-2002 13:39 |