Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 20:49
Fjall
Fjall is offline
jammer dat ze niet op een normaal tijdstip speelden. dan was ik er heen gegaan.... nu dus niet. de cd heb ik overigens al wel. ERG mooi...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 21:05
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 24-11-2003 @ 21:49:
jammer dat ze niet op een normaal tijdstip speelden. dan was ik er heen gegaan.... nu dus niet. de cd heb ik overigens al wel. ERG mooi...
ik heb het artwork gezien, ziet er vet uit.
Is de muziek nog enigzins te vergelijken met SDRE?
Oud 24-11-2003, 21:16
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 24-11-2003 @ 22:05:
ik heb het artwork gezien, ziet er vet uit.
Is de muziek nog enigzins te vergelijken met SDRE?

mja het is meer te vergelijken met de solo cd van jeremy enigk.
Dus iets tussen de solo cd en sdre in.
Oud 27-11-2003, 18:45
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Fotossss

http://public.fotki.com/Eitheror/shows/the_fire_theft/
Oud 12-12-2003, 15:15
Escapism
Escapism is offline
van www.6pack.tv

American Idols

Een tijdje geleden heeft Maarten een review over de cd van The Fire Theft geschreven. Nu is het zo dat Maarten en ik die liefde voor de muziek van Jeremy Enigk en kornuiten delen. Je mag me zelfs een heuse fan noemen. Dus daar stond ik dan, afgelopen zondag in de bovenzaal van de Paradiso, vooraan, met kriebels in mijn buik. Jeremy pakte zijn gitaar en zette de eerste tonen in. Zijn kristal heldere stem vulde de zaal met emotie, en toen de band inviel werd ik compleet overrompeld door iets wat nog beter en strakker was dan ik ooit had kunnen geloven. De zo'n vijfenveertig minuten durende set vloog voorbij, en ik mag echt verklaren dat het een van de mooiste optredens was die ik ooit heb gezien. Na het concert heb ik nog een tijdje gewacht met mijn poster in de hand, zoals een echte fan betaamt, in de hoop dat ik hem gesigneerd kon krijgen, maar helaas, ik zag niemand van de band. Gelukkig kon niemand mij het concert meer afnemen...

Een paar uur later kreeg ik telefoontje van mijn broertje (nog zo'n fan). “Ik sta nu in de lobby van het hotel, de band gaat mee wat drinken en kletsen... GET YOUR ASS OVER HERE!”

En voor ik het wist stond ik daar dan, face to face met de helden van mijn muzikale leven. Te kletsen over skaten, Star Wars en de X-MEN... Deze jongens waren echt ZO ONTZETTEND RELAXT, zo ontzettend aardig, dat ik het nu nog steeds niet kan geloven. Het was echt een hele fijne avond, We hebben emailadressen uitgewisseld, plannen gemaakt voor wat shows samen (met Green Lizard), en toen het tijd om te gaan was, heeft Jeremy nog een gedicht voor mijn vriendin en mij gemaakt.

Toen ik naar huis fietste huilde de hemel, bakken tegelijk.. maar voor mij waren het tranen van geluk.
Oud 12-12-2003, 18:29
Verwijderd
Ik zag ze ja, remi en zn crew.
heel boeiend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten