Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een brede smaak wat betreft hardcore punk en ben er wel vrij intensief mee bezig en weet dus wel ongeveer hoe er over die band gedacht word nu. Als je eens wist hoeveel shit die gasten te verduren krijgen voor wat ze doen en omdat ze zich niet bepaald conformeren aan de hardcore scene. Er hangt idd een bepaalde sfeer om ze heen, maar dat komt ook gewoon omdat ze veel mensen aanspreken en natuurlijk een soort van nieuw iets in hc hebben gebracht(je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een feit). Het is gewoon een band die tot de verbeelding spreekt vind ik. Zoals de bad brains en bijv. Black Flag ook zulke bands waren. Natuurlijk zijn er meer bands die mensen op een zelfde manier aanspreken. Nooit gezegd dat t niet zo is, maar GUTG/AN hoort wat mij betreft zeker in dat soort rijtjes. Ze boeien mensen op dezelfde manier en hebben net als bijv. Rise Against iets waardoor ze ook mensen buiten hc/punk aan kunnen spreken. Puur op kwaliteit en niet als iets waar nu-metalkids op kunnen moshen(zoals hatebreed).
|
bij thursday deed ik er ook fokking lang over voordat ik hem had.... luister hem nu voor de 1e keer...
gutg is wel gehyped, maar is nix mis mee, want dat verdient die band wel. dat ze verguist worden in de hc scene boeit me geen fuck. de mensen die commentaar hebben op bands als gutg zijn zogenaamde fans die bepalen dat bands niet populair mogen worden e.d. en dat hun muzieksmaak goed is en dat van anderen niet.... zulke lui mogen ze van mij part in een moshpit zo erg beuken dat ze voorlopig niet opstaan... het lullige is dat degene die het hardst roepen en stoer doen altijd ergens zielig achteraf staan te kijken en de grootste mietjes van de scene zijn. |
![]() |
|
ik down hem straks wel via DC en koop hem zowiezo wel.
en David: misschien heb je gelijk. Je kan de vinger niet op die band leggen. Die cd 'Background music' blijf ik draaien en draaien. En steeds als hij afgelopen is heb ik weer de neiging hem op te zoeken. geniaal om 'farewell' als laatste track erop te doen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |