Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: water is redelijk gezond. Zolang je niet meer dan 5 liter per uur drinkt (waaraan een topsporter ooit is aan overleden), zal het ook niett schadelijk zijn, maar eerder goed voor je lichaam. En gezond zijn is tegenwoordig gewoon in, dus water zuipen ook.
||||||
Citaat:
Citaat:
Er is meer voedsel waar 'gif' in zit dan enkel alcohol. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() Ik heb altijd water bij me omdat ik anders vergeet te drinken (ja het is echt zo), omdat ht een gewoonte is, omdathet goed voor je is en omdat ik bijna elke dag wel minstens een uur mort zingen en het dan wel een fijn smeermiddel is.... Happy? ![]()
|
Verwijderd
|
Ok...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Alcohol is ideaal het biedt misschien geen oplossing maar doet je je problemen wel tijdelijk vergeten.
Verder is het een feit dat mensen losser van alcohol worden mensen die zeggen dat ze zonder hetzelfde zijn liegen, zelf bijna een jaar lang straight edge geweest op alle gebieden en nee dat neemt ook weinig doden in de zeik. Alcohol soms gezellie soms ideaal maar teveel is niet goed nee. Wat het water betreft tijdens het uitgaan oplossing is simpel geld vragen voor het toiletgebruik en de rage zal zeker afnemen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
´Op een stapavond geen alcohol drinken? Hoe zeg je dat tegen je vrienden?´ df | 118 | 31-01-2016 12:23 | |
Drugs & Alcohol |
moderate drinking encourages cancer tumor in mice Verwijderd | 22 | 09-04-2006 14:15 | |
Eten & Drinken |
Water vs. ander drinken KiMZz | 26 | 06-11-2005 15:17 | |
Eten & Drinken |
Wat drink jij bij het eten? Dolores | 50 | 14-11-2004 20:17 | |
Eten & Drinken |
Wat en hoeveel drink je op een dag? kleinedraak | 58 | 19-05-2004 17:52 | |
Drugs & Alcohol |
Drinken om te drinken? Dark Angel | 16 | 11-01-2002 18:17 |