Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 10:33
the exploding boy
the exploding boy is offline
water is gewoon lekker en ik heb altijd dorst, en ja ik wil ook graag een beeetje schoon blijven van binnen dus ik gooi er ook meestal nog citroen doorheen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 10:45
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 25-08-2003 @ 11:33:
water is gewoon lekker en ik heb altijd dorst, en ja ik wil ook graag een beeetje schoon blijven van binnen dus ik gooi er ook meestal nog citroen doorheen.
wat is de werking van citroen dan precies????....

anyways, sleep ook altijd een flesje water mee.. & ja.. t heeft me een image gegeven .... ik en mn impressario zijn er heel blij mee, nu nog wachten op mn eerste bronwater sponsor
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:56
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
McLaren schreef op 21-08-2003 @ 22:51:

En dat alcohol vergif is is onzin, als je er teveel van inneemt kan het een bepaald effect hebben, dan is het nog steeds geen vergif
Sorry voor de correctie: maar alcohol is wel vergif. Als je er teveel van inneemt is het ook logisch dat je overlijdt. In drank (bv. bier/wodka etc.) is alcohol zo verdund, dat het niet dodelijk is, maar je lichaam krijgt wel last van de gevolgen van vergif: als je dronken bent dus....

ontopic:
water is redelijk gezond. Zolang je niet meer dan 5 liter per uur drinkt (waaraan een topsporter ooit is aan overleden), zal het ook niett schadelijk zijn, maar eerder goed voor je lichaam. En gezond zijn is tegenwoordig gewoon in, dus water zuipen ook.
Oud 27-08-2003, 04:26
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 21-08-2003 @ 22:29:
Als je uitgaat, drink je.
Hoe kom je daar bij? Iemand kan niet uitgaan zonder te drinken?

Citaat:
Wie alcohol drinkt, krijgt nog wat gif mee ook.
Alcohol is een harddrug. Alcohol is legaal in the Land of the War on Drugs en ook in The Land of the Rising Hypocrites.

Er is meer voedsel waar 'gif' in zit dan enkel alcohol.

Citaat:
Het is gewoon drinken om het drinken.
Weet ik niet zo zeker. Dankzij bier wil je wel 'meer' drinken en het is ook zowel lichamelijk alsmede geestelijk verslavend.

Citaat:
Nu zie ik overal de flesjes water opkomen.
Ik zie paddo's als paddestoelen uit de grond groeien.

Citaat:
Met heet weer kan ik me dat voorstellen, maar waarom zou je altijd en overal zo'n flesje water meeslepen? Is water opeens in? Het is drinken om het drinken. Het wordt een soort van lifestyle.
Heeft te maken met de recessie wat doet dit er toe? Wat is er mis met water als het niet heet weer is? Overigens, de inhoud van drinkwater is ook discutabel...
Oud 27-08-2003, 04:34
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 18:29:
Ik drink bier, omdat het bij mn lifestyle hoort.
Omschrijf eens je lifestyle aub?
Oud 27-08-2003, 10:13
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Vanima Estel schreef op 27-08-2003 @ 05:34:
Omschrijf eens je lifestyle aub?
Student natuurlijk .
Oud 27-08-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Taeke schreef op 27-08-2003 @ 11:13:
Student natuurlijk .
Aan de wat eigenlijk? Je woont toch in Zeeland, wat is dan de dichtstbijzijnde universiteit? Rotterdam lijkt me...? Of heb je lekker gek gedaan en ben je naar Groningen gegaan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:22
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 11:20:
Aan de wat eigenlijk? Je woont toch in Zeeland, wat is dan de dichtstbijzijnde universiteit? Rotterdam lijkt me...? Of heb je lekker gek gedaan en ben je naar Groningen gegaan
Ik had het over duyvel. Zelf ben ik niet echt student... hbo maar he .
Oud 27-08-2003, 10:24
Verwijderd

Duyvel ziet er eigenlijk best wel uit als een student, aan sommige foto's te zien
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:52
Signy
Signy is offline
Ja, ik neem meestal ook wel m'n flesje water mee, terwijl ik er zelden wat van drink maar toch, staat hip
Oud 27-08-2003, 11:56
beuk
beuk is offline
Die flesjes water zijn toch niet nieuw? Kleine spaflesjes, en dan op de wc bijvullen, dat zag ik halverwege mijn middelbare schooltijd ook al gebeuren, en dat is toch bijna 6 jaar geleden
Oud 28-08-2003, 09:00
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Moet je je nu ook al gaan verantwoorden omdat je water drinkt, Jezus waar maak je je druk om zeg...

Ik heb altijd water bij me omdat ik anders vergeet te drinken (ja het is echt zo), omdat ht een gewoonte is, omdathet goed voor je is en omdat ik bijna elke dag wel minstens een uur mort zingen en het dan wel een fijn smeermiddel is.... Happy?
Oud 28-08-2003, 10:06
Rutger
Rutger is offline
water is voor wanneer de alcohol te duur is/je weet dat je genoeg op hebt.. en het is best verfrissend zo'n flesje water
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:26
Verwijderd
Ok... Ik drink al vanaf ik een piepklein meisje was eigenlijk alleen maar water. Het is wat ik het lekkerst vind en wat ik dus ook het liefst drink. Op school neem ik het mee tegen de dorst, als ik ergens naartoe ga fietsen neem ik het mee voor de dorst... Waarvoor zou je het anders meenemen?. Volgens mij is het helemaal geen nieuwe trend...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:35
Basia
Basia is offline
Citaat:
Xia schreef op 28-08-2003 @ 11:26:
Ok... Ik drink al vanaf ik een piepklein meisje was eigenlijk alleen maar water. Het is wat ik het lekkerst vind en wat ik dus ook het liefst drink. Op school neem ik het mee tegen de dorst, als ik ergens naartoe ga fietsen neem ik het mee voor de dorst... Waarvoor zou je het anders meenemen?. Volgens mij is het helemaal geen nieuwe trend...
water is volgens mij ook geen nieuwe trend. voor mij iig niet. drink bijna alleen maar water overdag. maar nooit met uitgaan.
Oud 28-08-2003, 18:56
roman
roman is offline
I don`t know why i smoke but i drink to get drunk!!!!
Oud 28-08-2003, 19:34
Stevill
Stevill is offline
Alcohol is ideaal het biedt misschien geen oplossing maar doet je je problemen wel tijdelijk vergeten.
Verder is het een feit dat mensen losser van alcohol worden mensen die zeggen dat ze zonder hetzelfde zijn liegen, zelf bijna een jaar lang straight edge geweest op alle gebieden en nee dat neemt ook weinig doden in de zeik.
Alcohol soms gezellie soms ideaal maar teveel is niet goed nee.

Wat het water betreft tijdens het uitgaan oplossing is simpel geld vragen voor het toiletgebruik en de rage zal zeker afnemen.
Reageren

Regels voor berichten