Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 21:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek een nummer dat qua stijl een heel klein beetje lijkt op take five van dave brubeck. Let wel een heel klein beetje, en alleen qua stijl zodat je zou kunnen zeggen, het is van dezelfde cd
![]() Het is dus jazz, en ik had het laatst gevonden op een blue note cd best of cd, en het opende met zoiets als : blue note present ..... en dan begint dat nummer. Het was dan ook het eerste nummer van deze best of cd. Ik kan het echt nergens meer vinden en heb verschillende blue note best of cd's gedownload maar zonder resultaat, iemand eventuele suggesties? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet al dat het nummer senor blues heet, weet iemand misschien welke uitvoering het zou kunnen zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zoek een nummer dat in het spaans/italiaans (zoiets) gezongen wordt.
in het refrein zitten deze woorden de hele tijd ja ka lee loe ja ka lee loo (dit is wat ik versta) en het wordt door een of meerdere vrouwen gezongen. verder wordt er in het liedje heel snel gezongen, het is een vrolijk snel nummer. weet iemand de titel en artiest? alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zoek de titel van een nummer van 3T.
het is al een oud nummer. het enige dat ik me kan herinneren is dat het in een hal was (de clip), er werd piano gespeeld en aan het eind van het nummer zong michael jackson ook een stukje. volgens mij zat er ook een heel groot koor bij. ik heb geen idee meer hoe het liedje ging maar ik kan me herinneren dat ik het een paar jaar geleden wel eens luisterde. wie kan me helpen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Full moon Project - She goed nanana
||
![]() |
Citaat:
3t - I need you? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Toch raar dat je de versie van de Radios beter vindt dan de versie die je nooit gehoord hebt... ![]()
||
Citaat:
Maar dat is het vast niet...
||
Citaat:
maar de coverende artiest heet Full Moon Project en dat asocieer ik weer met trance...en daar houd ik ook niet echt van.... snapje? ![]()
|
![]() |
hallo herkent er iemand dit liedje? het is redelijk recent maar ik ben niet zeker dat het in nederland ook gespeeld wordt
![]() no let him go, no holding back because you are my lady ... when I'm with you it's all.. (dit deel versta ik nooit goed) girl I'm so glad we made it ... ik ben niet zeker dat de tekst echt klopt, het is iets in die aard het ritme doet me wat denken aan Lumidee- Never leave you (uh ooh, uh oh) herkent iemand het? ik vind het heel mooi maar ik weet de titel noch uitvoerder en zo vind ik het dus niet op kazaa ![]() xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dan toch Wayne download, moet je zeker ook even Saddest day downloaden ![]() |
![]() |
|
Okay. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wordt er gestoord van.
In de film American Beauty zit een stukje waar de Spartanettes gaan optreden. Het nummer waar ze op dansen ken ik, maar ik weet niet van wie het is en hoe het heet. Ik vindt het een heel mooi nummer. Help?!
||
Citaat:
heb ik dus nog niet zo bijster veel aan maar ok!
|
![]() |
Hallo, wie kan mij helpen !?!?!
![]() IK ziek hetvolgende: Het is volgens mij gemaakt door tricky..en in de videoclip, trekt hij de hele tijd ze gezicht kapot en dan komt er weer een volgend gezicht...en tis beetje donker in de clip...maarja meer weet ik eigelijk niet echt weet alleen nog dat ik het liedje toen der tijd er leuk vond ![]() WIE KAN ME HELPEN >!?!? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
MenSen!! Hoe Heet die nummer van die reclame van fanta dat die jongen en meisje met die sinas sappel gaan dansen!?
Ik wil dat nummer zo graag ik ben soms de hele dag bezig met zoeken kan niemand hem voor me opzoekken ik had op radio 538 gehoord.. en het enige wat ik hoorde was iets met ..kabasg-me bon bino maar die kan kazaa niet downloaden kunnen jullie me helpen of ik de goede heb? en zo niet help me!!
||
Citaat:
en als je het daar niet kunt vinden kan je ook nog kijken op http://www.spellingscontrole.nl Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cabas - mi bombon |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
heb al overal gezocht op internet. net ook op gordon (beetje jammer trouwens als het van hem zou zijn... ![]() ook niet als je via google een stukje van de tekst zoekt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier. Deel 7 Roxy | 250 | 31-10-2003 20:27 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |