Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je kaarten wil, ga naar cine star en koop bij kassa. reserveren kan NIET |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil er zeker weten heen, zeker omdat ik de eerste film ook niet in de bios heb gezien
![]() Maar die stomme mensen van Pathé hebben bedacht dat bij mij in de buurt de marathon op een gewone dinsdagavond gehouden wordt, niet in een vakantie, niks, gewoon in een normale schoolweek ![]() Ik heb dus zeer waarschijnlijk helemaal niemand die met me meegaat, dus dan wacht ik maar op de dvd's... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Laat nou het hele droeve feit zijn dat ik de 17e om 9:15 tentamen heb en ik die niet mag missen anders gaat mn zomervakantie er sowieso aan
![]() En ik kan er nog wel gratis heen ![]() ![]() maar waarom staat het lot me dan toch niet toe om te gaan ![]()
||
Citaat:
Ik zelf wil graag maar om op dinsdagmidag al om 4 uur in de bios te zitten is gewoon niet zo haalbaar. Ik heb s'middags altijd verplicht practicum, dus kan ik niet zo maar wegblijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En geef toe, zoooo geweldig is lord of the rings nou ook weer niet.
|
|