Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 19:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 20:21:
als je iemand quite, krijg tie dan een mailtje dat er een nieuw bericht is???

Wablief ?
Oud 23-08-2003, 19:27
Verwijderd
goh you!!zeer onwaarschijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 23-08-2003 @ 20:26:
Wablief ?
quote ook goed...snap m nu????of iemand dan een seintje krijgt dat ik weer iets gezegd heb....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:38
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 20:17:
das best veel vind ik, en zwaar...maar jah als je het nu niet meer doet...gelukkig maar...en hoezo ken je geen liefde?je hebt dus nooit eht serieus iets gehad...??of echt liefde met iemand gedeelt??ik eigenlijk ook niet echt liefde van een jongen, liefde uit een relatie dan he..
Nee, zoals ik al zei heb ik nog nooit een serieuze relatie gehad. Dus wat dat betreft ken ik niet echt liefde, ik ben ook maar 1 keer echt verliefd geweest... heb jij dat wel vaak gehad, dat je echt verliefd bent?
Ik ken wel liefde als van vrienden en vriendinnen en van mn ouders bijvoorbeeld, maar dus niet van een lieve vriendin.
Oud 23-08-2003, 19:39
Blitzkrieg Bop
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 20:28:
quote ook goed...snap m nu????of iemand dan een seintje krijgt dat ik weer iets gezegd heb....
nee hoor
Oud 23-08-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 20:38:
Nee, zoals ik al zei heb ik nog nooit een serieuze relatie gehad. Dus wat dat betreft ken ik niet echt liefde, ik ben ook maar 1 keer echt verliefd geweest... heb jij dat wel vaak gehad, dat je echt verliefd bent?
Ik ken wel liefde als van vrienden en vriendinnen en van mn ouders bijvoorbeeld, maar dus niet van een lieve vriendin.
1 keertje maar?das ni veel...ik ben wel vaak verliefd geweest, soms maar even maar ook wel een paar keer behoorlijk...ik denk 3/5 keer...das dus ook niet heel erg vaak...en weleens van eenn jongen die ik even leuk vond, maar dat waaide snel over...en die jongens waar ik zwaar verliefd op was snauwden mij af...of ik zocht geen contact...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:53
Blitzkrieg Bop
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 20:43:
1 keertje maar?das ni veel...ik ben wel vaak verliefd geweest, soms maar even maar ook wel een paar keer behoorlijk...ik denk 3/5 keer...das dus ook niet heel erg vaak...en weleens van eenn jongen die ik even leuk vond, maar dat waaide snel over...en die jongens waar ik zwaar verliefd op was snauwden mij af...of ik zocht geen contact...
Misschien wel meer keer hoor, maar dat is de enige keer die ik me echt goed kan herinneren.
En dat gevoel mis ik nu dus gewoon. Ook al is het slechts eenzijdig. En het gaat ook niet eens echt om liefde of om sex maar gewoon het gevoel van tegen iemand aan liggen, samen in slaap vallen en wakker worden...
Oud 23-08-2003, 20:11
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 20:22:
kijk maar bij m'n info, al mijn berichten en dan staat 't er wel ergens maar wees maar niet bang hoor..
Mhh, ik begin t te begrijpen, het heeft dus niets met mij te maken maar met joun gevoel...
Oud 23-08-2003, 20:23
kiek
kiek is offline
Ik heb het ook... (ok ok, ik ben pas 15 ;rolleyes: maar blabla iedereen om me heen enz, je kent het wel) ik geef het alleen nooit toe. Ik doe altijd een beetje alsof ik een ijskoningin ben, en nooit iemand leuk vind of een vriendje wil...erg hè? Maarja, niet dat als ik 'ervoor uitkom' opeens de jongens in de rij voor me staan ofzo integendeel lijk me zelfs, dus veel maakt het niet uit.
Maar iig mn lieve woorden: Gewoon niet teveel aan denken. Op ieder potje past een dekseltje werd ik gister nog aan herinnerd door een vriendin toen mn eigen minderwaardigheidscomplexje weer naar boven dreef. Waar ik altijd een beetje vrolijkheid uit teer is rondkijken op straat en zien dat de meest lelijke en dikke mensen zelfs iets aan hun arm hebben . En jij bent geen van beiden .
Oja, nou iig niet teveel aan denken, het gebeurt (volgens de meeste, gebonden mensen ) vanzelf
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 23-08-2003 @ 21:11:
Mhh, ik begin t te begrijpen, het heeft dus niets met mij te maken maar met joun gevoel...
uhuh idd...en vind jou er wel knap uitzien, voor zover ik het zie...en misschien een beetje met jou, nou ja het hele geslahct misschien eerder..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 20:53:
Misschien wel meer keer hoor, maar dat is de enige keer die ik me echt goed kan herinneren.
En dat gevoel mis ik nu dus gewoon. Ook al is het slechts eenzijdig. En het gaat ook niet eens echt om liefde of om sex maar gewoon het gevoel van tegen iemand aan liggen, samen in slaap vallen en wakker worden...
privebericht niet gehad??? of nog niet gereageert, kan ook.. maar uhm je mist verliefd zijn dus?...en je bedoelt eenzijdig dat die verliefdheid van een kant zal komen?hoeft niet, misschien word je wel verliefd op iemand die ook smoor op jou is/wordt...maar wat je bedoelt met gaat niet om liefde en sex snap ik ni..nou ja die sex wel, maar als je verliefd op iemand bent gaat het toch juist om liefde enzo...??of denk jij daar anders over??
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:49
orange
orange is offline
Ik weet hoe je je voelt.
Ben bijna 20 en heb nog geen vriendin gehad.
Ik ben 1 keer zwaar verliefd geweest maar het is nooit wederzijds geworden.
En ik heb vroeger weinig actie ondernomen als ik meiden leuk vond,gelukkig is die onzekere puberteit nu voorbij.
Ik mis echt iemand en dat is weleens zwaar maar ik ben nu gelukkig positiever dan vroeger.
Ergens in me achterhoofd ben ik ervan overtuigd dat het mij toch goed komt.
Ik heb vroeger momenten gehad dat ik er erg mee zat,nu ga ik er gewoon voor.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
orange schreef op 23-08-2003 @ 22:49:
Ik weet hoe je je voelt.
Ben bijna 20 en heb nog geen vriendin gehad.
Ik ben 1 keer zwaar verliefd geweest maar het is nooit wederzijds geworden.
En ik heb vroeger weinig actie ondernomen als ik meiden leuk vond,gelukkig is die onzekere puberteit nu voorbij.
Ik mis echt iemand en dat is weleens zwaar maar ik ben nu gelukkig positiever dan vroeger.
Ergens in me achterhoofd ben ik ervan overtuigd dat het mij toch goed komt.
Ik heb vroeger momenten gehad dat ik er erg mee zat,nu ga ik er gewoon voor.
wat toch een medeleven he zo erg is het nou ook weer niet...maar ok zou wel iemand willen in mijn leven(wat klinkt dat zwwar ernstig)maar ik ben dus niet echt jong vergeleken met mensen van 20 ofzo die nog geen vriendin hebben gehad, niet dat dat zo leuk is voor jou...maar er zijn ook mensen van 50 die nog nooit iemand hebben gehad...hoop maar dat dat mij niet gaat overkomen, ben zeer gelukkig(meestal)maar heel je leven alleen lijkt me ook niks, moet je wel erg veel vrienden en bekenden hebben...en hobby's
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik denk dat je vooral voor 1 ding goed moet opletten:

Wordt verliefd op een persoon...begine en relatie met een persoon OM DIE PERSOON.

Niet omdat je een relatie wilt en dus "iedereen neemt".... dit klinkt misschien simpel en dat het niet op je slaat, maar zeker gezien de mate waarin je "moedeloos" bent, lijkt me dit gevaar behoorlijk te loeren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:36
Verwijderd
nou iedereen nemen doe ik niet, dan had ik bij wijze van spreken honderden gehad...want zo lelijk ben ik nou ook weer niet dat zelfs superlelijke kerels niet op me vallen, die willen dus wel iets...maar ik niet met hun, misschien ben ik te kieskeurig voor mij eigen "niveau"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-08-2003 @ 23:05:
ik denk dat je vooral voor 1 ding goed moet opletten:

Wordt verliefd op een persoon...begine en relatie met een persoon OM DIE PERSOON.

Niet omdat je een relatie wilt en dus "iedereen neemt".... dit klinkt misschien simpel en dat het niet op je slaat, maar zeker gezien de mate waarin je "moedeloos" bent, lijkt me dit gevaar behoorlijk te loeren.
Ik kan het niet beter zeggen. Begin een relatie om de persoon en niet om het hebben van een relatie!
Oud 24-08-2003, 13:54
Blitzkrieg Bop
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 22:19:
privebericht niet gehad??? of nog niet gereageert, kan ook.. maar uhm je mist verliefd zijn dus?...en je bedoelt eenzijdig dat die verliefdheid van een kant zal komen?hoeft niet, misschien word je wel verliefd op iemand die ook smoor op jou is/wordt...maar wat je bedoelt met gaat niet om liefde en sex snap ik ni..nou ja die sex wel, maar als je verliefd op iemand bent gaat het toch juist om liefde enzo...??of denk jij daar anders over??
mja.... zie PM
Oud 24-08-2003, 14:21
Verwijderd
Ik zou het ook wel willen.

Maar ik ben erachter gekomen dat niet veel leeftijdsgenoten aan iets serieus toe zijn en enkel schande willen werpen op de liefde (ik bedoel hier niet iedereen mee)

Daarom verwacht ik ook niet te veel. Het komt nog wel. Maar ik kijk ook uit met wie ik omga. Met bepaalde prostituéachtige meisjes totaal niet, die vermijd ik zoveel mogelijk. En meiden die overlief zijn heb ik eerlijk gezegd ook geen behoefte (meer) aan.
Je komt zo'n iemand niet 1, 2, 3 tegen.

Daarom wacht ik en wacht ik en wacht ik en blijf ik erbij dat er vanzelf iemand komt
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 24-08-2003 @ 01:55:
Ik kan het niet beter zeggen. Begin een relatie om de persoon en niet om het hebben van een relatie!
Daar ben ik nu dus ook achter. Een jaar geleden dus niet
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:48
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Tsjah zit zo'n beetje in het zelfde schuitje.. Een keer "serieus" vriendje gehad van wel iets meer dan twee weken en verder ook weleens wat onserieuse dingen.. Het is gewoon lastig om iemand tegen te komen waarmee je en op 1 lijn zit, aantrekkelijk is en ook nog eens een keer toe is aan iets serieus en jou leuk vindt wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is .. Maar goed, het komt allemaal vanzelf wel en als ik zo om me heen kijk dan moet je ook rekening houden dat de relaties van vrienden die je ziet en die je zoooo jaloers kunnen maken ook niet allemaal rozengeur en manenschijn zijn (zij hebben ook zo hun problemen en zijn altijd blij met hun relatie)...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:19
!voX
!voX is offline
Tja, zoals ik hierhier
al beschreef, ik ben wel verliefd, maar echt kans maak ik niet (ze heeft al iemand, en die gast mag ik wel).

Ook ik heb al een tijd het gevoel dat ik 'iemand mis'. Misschien een beetje vreemd denk ik soms, en dan vraag ik me ook af waar het op slaat, ik heb best vrienden en aardige familie enzo. Maar als ik dan stelletjes zie in/bij cafe/disco/vrienden dan voel ik me nogal eh... alleen. Misschien komt het doordat ik nooit eerder iets hebt gehad dat ik zo graag een leuk iemand wil ontmoeten, en dan probeer ik wel of ik iemand 'tegen kan komen'(en das dus nogal lastig) maar soms vraag ik me af of het toch niet aan mij ligt (nogal verlegen...), gelukkig lees ik hier wel dat er ook anderen zijn die hier ook een beetje mee zitten!

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:35
Verwijderd
ik heb trouwus nog nieuws over mijn ex haha..
ze had 3 dagen nadat het uit was al met een ander...goh, echte liefde was dat!
en ze scheen ook een paar keer te zijn vreemdgegaan, en ik maar denken dat ze de ware was haha

shit..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:31
Surjirro
Surjirro is offline
Lieve Ellen, Hoe oud ben je...Ik neem aan 17?
Oud 25-08-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 25-08-2003 @ 21:31:
Lieve Ellen, Hoe oud ben je...Ik neem aan 17?
lieve surprise...ja ik ben 17, hoezo???en jij bent 16?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:46
Another Way
Another Way is offline
wat maakt het uit hoe oud je bent
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:18
Blackeyed
Blackeyed is offline
Heb juist hetzelfde gevoel, puberteit misschien weet het niet. Ben nu al 6 maand single en de andere 6 maanden van het jaar was ik samen met een jongen die me helemaal ni apprecieerde zoals ik was dus zit zo al een jaar met flink minderwaardigheidscomplex. Ik doe ook voor de buitenwereld alsof er niks aan de hand is en als ik dan m'n verhaal aan iemand vertel krijg ik het antwoord da ik der dan iets aan moet doen of da 'het nog wel komt' maar ik heb NU nood aan tederheid en die is er nu niet,dus voel ik me behoorlijk ellendig
Oud 25-08-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
genkgirl schreef op 25-08-2003 @ 22:18:
Heb juist hetzelfde gevoel, puberteit misschien weet het niet. Ben nu al 6 maand single en de andere 6 maanden van het jaar was ik samen met een jongen die me helemaal ni apprecieerde zoals ik was dus zit zo al een jaar met flink minderwaardigheidscomplex. Ik doe ook voor de buitenwereld alsof er niks aan de hand is en als ik dan m'n verhaal aan iemand vertel krijg ik het antwoord da ik der dan iets aan moet doen of da 'het nog wel komt' maar ik heb NU nood aan tederheid en die is er nu niet,dus voel ik me behoorlijk ellendig
Ik heb 2 jaar in de shit gezeten... mn familie heeft geholpen... die zijn er echt altijd voor je wanneer je ze nodig hebt... ik ben ze zo gaan respecteren (en mn zus ook natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:27
Blackeyed
Blackeyed is offline
M'n ouders kunnen die gevoelens ni echt begrijpen, ze zien het niet hetzelfde als ik. Ze hebben liever da ik me concentreer op m'n studie en ja waarschijnlijk is dat ook beter ma ik voel me alleen, en das ni echt leuk
Oud 25-08-2003, 21:30
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 25-08-2003 @ 22:21:
Ik heb 2 jaar in de shit gezeten... mn familie heeft geholpen... die zijn er echt altijd voor je wanneer je ze nodig hebt... ik ben ze zo gaan respecteren (en mn zus ook natuurlijk )
Heb jij mazzel, die van mij zijn er nooit voor me geweest (ja af en tie) maar waneer ik me echt klote voelde vonden ze het niet belangerijk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:36
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik begrijp je Another, ouders menen soms dat je gevoelens maar 'kalverliefde' is maar soms zijn ze echt en doen ze vreselijk pijn.
Oud 26-08-2003, 07:16
Verwijderd
genkgirl... als je zo over je ouders denkt komt het er natuurlijk nooit van..... Als jou ouders alleen maar zeggen dat je moet gaan studeren als je halft huilend bij ze aankomt moet je het hier maar posten. gaan we dan iets doen..

another way. heb je geen broers/zussen?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:20
Blackeyed
Blackeyed is offline
Misschien ben ik wel een verkeerd beeld van m'n ouders aant stellen, ze zijn echt enzo, en ze vertrouwen me enzo...kan echt ni klagen maar als ik bv eens ldvd heb, dan gaan ze der heel licht overheen, geen medelijden mee
Oud 26-08-2003, 14:36
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 26-08-2003 @ 08:16:

another way. heb je geen broers/zussen?
Ja ik heb een broertje van 12, like it matters joh?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:37
Verwijderd
Tja.. daar heb ik wel mazzel.. een broer die 4 jaar ouders is en een zus 2 jaar ouder die er altijd voor me is... en mn ouders... soms moet je je realiseren hoe goed je het eigenlijk wel niet hebt....

en tja.. ldvd.. ik weet niet hoe mijn ouders erop zouden reageren.. nog nooit gehad....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:08
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 14:38:
jij hebt dus ook nog niemand???erg he, zo alleen zijn...nou alleen zijn niet, heb wel genoeg te doen enzo, ben niet eenzaam...maar er mist steeds meer een gevoel enzo...wel cool dat je ook ellen heet en 17 bent, wanneer ben je jarig dan??
sorry voor de late reactie....ben jarig op 11 juli...and u? nee, kheb dus ook geen vriend, ook nog nooit echt gehad...alleen bijna... maar kheb dus echt tzelfde gevoel, genoeg te doen enzo, kheb ook genoeg vrienden...maar soms mist er toch iets ja
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:24
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
hmmm...als ik zo het hele topic lees met jouw reacties en je profiel....lijken we denk ik best een btje op elkaar (behalve dan dat jij cios doet en ik sporten wel leuk vind,maar niet te vaak). wilde ik nog ff kwijt...
ik heb ook niet zoiets dat ik iedereen maar leuk ga vinden die mij leuk vind, maar echt iemand van mijn 'niveau' wil
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:09
AtHell
AtHell is offline
www.neckerman.nl

"All your problems can be solved through shopping, right Mr. Snaffleburger?"

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:28
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
doe es ff niet zo grappig, Athell
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 29-08-2003 @ 17:08:
sorry voor de late reactie....ben jarig op 11 juli...and u? nee, kheb dus ook geen vriend, ook nog nooit echt gehad...alleen bijna... maar kheb dus echt tzelfde gevoel, genoeg te doen enzo, kheb ook genoeg vrienden...maar soms mist er toch iets ja
geeft ni hoor...hm toch niet alles gelijk ben op 3 februari jarig... en we hebben wel hetzelfde ja...ik kan nou niet zeggen dat ik tientallen vrienden heb...heb denk ik 5 echt goede vrienden...en heb meestal wel genoeg te doen, maar ja bijna al m'n vriendinnen hebben een vriend en dan hebben ze minder tijd, en je brengt natuurlijk niet altijd tijd met ze door...ik kom niet echt tekort in vriendschappen, misschien een klein beetje in dingen te doen hebben. ik ken heel erg veel mensen verder, maar dat noem ik geen vrienden en mensen waar ik echt iets mee aou ondernemen...en als het geval is dat al je vrienden bij hun vriend zijn of ergens anders en ze niet kunnen en je hebt echt helemaal niks te doen is het soms wel een beetje saai...maar als je een vriend hebt kun je natuurlijk ook niet altijd bij mekaar zijn...en denk ook echt dat ik steeds meer zoiets begin te missen, van een vriendje..is toch anders als met vrienden...en missen nou eigenlijk niet want weet niet wat het is, maar lijkt alsof er iets ontbreekt...waar kom jij vandaan???
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 23:28
Soron
Soron is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 22-08-2003 @ 22:52:
ik heb zo'n boehoefte aan iemand, nou ja een relatie, denk ik...misschien datals het komt ik denk van o nee toch niet, maar voelt alsof ik iets mis...niet dat ik "op zoek" ga ofzo...maar ben al 17 en heb nog geen serieus vriendje gehad....en ik kom ook niet echt jongens tegen waar het mee zou kunnen, willen...als ik uitga kom ik wel us een leuke jongen tegen, maar word nooit wat...en gewoon in de supermarkt ofzo ook niet...'t zal wel komen...maar zijn er meer die nu nog geen vriend/vriendin hebben gehad?en zijn ze er ook aantoe voor hun gevoel??
Ik weet precies wat je bedoeld! Ik ben 18 en heb ook nog nooit een relatie gehad of ook nog nooit gezoend ofzo .....

Ik ben niet wanhopig op zoek en denk ook wel dat het zelf wel ooit es komt. Maar ik heb dan een bepaald leeg gevoel in me. Ik voel me niet compleet. Een bepaald eenzaam gevoel, soms ook terwijl je helemaal niet alleen bent. Maar je mist gewoon iets. Iets wat veel mensen uit mijn omgeving wel hebben.

Als mensen aan mij hun geluk in de liefde vertellen, heb ik wel eens dat dat gevoel heel erg kan worden. Ik kan me dan kwaad maken en kut voelen. Ik snap het zelf niet echt.... maar ik denk dan wel eens " kunnen we het niet ergens anders over hebben? "

Ik heb ook wel eens gehad dat ik aan me ging twijfelen en dat soort dingen. Allemaal om niks eigenlijk, maar het gebeurde gewoon.

Maar je bent dus niet de enige... hoewel je gevoel dat wel eens kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:26
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 29-08-2003 @ 23:21:
geeft ni hoor...hm toch niet alles gelijk ben op 3 februari jarig... en we hebben wel hetzelfde ja...ik kan nou niet zeggen dat ik tientallen vrienden heb...heb denk ik 5 echt goede vrienden...en heb meestal wel genoeg te doen, maar ja bijna al m'n vriendinnen hebben een vriend en dan hebben ze minder tijd, en je brengt natuurlijk niet altijd tijd met ze door...ik kom niet echt tekort in vriendschappen, misschien een klein beetje in dingen te doen hebben. ik ken heel erg veel mensen verder, maar dat noem ik geen vrienden en mensen waar ik echt iets mee aou ondernemen...en als het geval is dat al je vrienden bij hun vriend zijn of ergens anders en ze niet kunnen en je hebt echt helemaal niks te doen is het soms wel een beetje saai...maar als je een vriend hebt kun je natuurlijk ook niet altijd bij mekaar zijn...en denk ook echt dat ik steeds meer zoiets begin te missen, van een vriendje..is toch anders als met vrienden...en missen nou eigenlijk niet want weet niet wat het is, maar lijkt alsof er iets ontbreekt...waar kom jij vandaan???

Ik kom uit de buurt van eindhoven (andere kant van het land ) maar dat had je op cu2 maybe al gezien...
Ik heb ook ongeveer 5 echte vrienden, en ik mis dus ook wel iets af en toe, maar ik heb ook buien dat ik denk van: ja maar dit is eigenlijk ook wel lekker rustig. Ik bedoel, als je een vriend hebt (of iig iemand leuk vind, en hij jou misschien ook wel) dan blijf je je toch nog afvragen of ie je nou nog wel leuk vind. (Ik ben normaal trouwens heel nuchter en pieker nooit, maar over een bepaalde jongen kan ik wel wakker liggen, hoe ik t aan moet pakken enzo...) Heb jij trouwens nu iemand op t oog?
x Ellen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 30-08-2003 @ 00:28:
Ik weet precies wat je bedoeld! Ik ben 18 en heb ook nog nooit een relatie gehad of ook nog nooit gezoend ofzo .....

Ik ben niet wanhopig op zoek en denk ook wel dat het zelf wel ooit es komt. Maar ik heb dan een bepaald leeg gevoel in me. Ik voel me niet compleet. Een bepaald eenzaam gevoel, soms ook terwijl je helemaal niet alleen bent. Maar je mist gewoon iets. Iets wat veel mensen uit mijn omgeving wel hebben.

Als mensen aan mij hun geluk in de liefde vertellen, heb ik wel eens dat dat gevoel heel erg kan worden. Ik kan me dan kwaad maken en kut voelen. Ik snap het zelf niet echt.... maar ik denk dan wel eens " kunnen we het niet ergens anders over hebben? "

Ik heb ook wel eens gehad dat ik aan me ging twijfelen en dat soort dingen. Allemaal om niks eigenlijk, maar het gebeurde gewoon.

Maar je bent dus niet de enige... hoewel je gevoel dat wel eens kan hebben.
nee ik geloof nu ook echt dat ik niet de nige ben, dacht ik ook niet hoor...maar als iedereen het zo verteld weet ik het helemaal. maar hoezo heb je nog nooit gezoend dan??gewoon geen jongen tegen gekomen?niet dat het raar is hoor, ken zoveel die nog niet gezoend hebben op hun 17/18e. leuk dat je ook volleybalt trouwens. welk team zit je?heb je weleens tegen flash gespeeld???
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 22:59
Verwijderd
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 30-08-2003 @ 19:26:
Ik kom uit de buurt van eindhoven (andere kant van het land ) maar dat had je op cu2 maybe al gezien...
Ik heb ook ongeveer 5 echte vrienden, en ik mis dus ook wel iets af en toe, maar ik heb ook buien dat ik denk van: ja maar dit is eigenlijk ook wel lekker rustig. Ik bedoel, als je een vriend hebt (of iig iemand leuk vind, en hij jou misschien ook wel) dan blijf je je toch nog afvragen of ie je nou nog wel leuk vind. (Ik ben normaal trouwens heel nuchter en pieker nooit, maar over een bepaalde jongen kan ik wel wakker liggen, hoe ik t aan moet pakken enzo...) Heb jij trouwens nu iemand op t oog?
x Ellen
hey ellen...hier ellen ik kom denk ik niet alleen te kort in wel of geen vriendje hebben, nou echt tekort niet...maar iets missen...maar wil eigenlijk ook wel meer aandacht en meer doen met vriendinnen...want de ene zie ik bijna alleen op school, de ander mag nooit uit, en heeft een vriend en komt vaak alleen als ze niks te doen heeft of zich verveelt, weer een ander doe ik wel veel mee(teamgenootje)maar ga ik niet mee uit, en weer een ander ga ik soms mee uit, maar heeft ook een vriend en die is dus altijd samen met hem en z'n vrienden...dus eigenlijk denk ik, moet wat niewe mensen leren kennen, met andere uitgaan, omgaan...want ik ga haast nooit uit, 1x per maand, per 2 maand...en als je niet vaak uitgaat kom je denk ik ook niet veel nieuwe mensen tegen en dus ook geen jongen...denk dat veel hun vriendjes met uitgaan leren kennen...maar jah ik ga niet net naar een nieuwe school waar ik nieuwe mensen leer kennen, dus geen potentiele bezighoumensen, niet dat vrienden daar alleen voor zijn...maar jah ik ga m'n volleybalmaatje maar eens vragen voor uitgaan, misschien vind ze het wel heel leuk en gaan we heel vaak....ik zie wel..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:02
Verwijderd
vooral nu, op zo'n zaterdagavond, alleen achter de pc...saai met m'n ouders in huis...voel ik me zo waar zijn al je vrienden, waarom sta je niet te swingen...eenzaam...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:20
Soron
Soron is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 30-08-2003 @ 23:35:
nee ik geloof nu ook echt dat ik niet de nige ben, dacht ik ook niet hoor...maar als iedereen het zo verteld weet ik het helemaal. maar hoezo heb je nog nooit gezoend dan??gewoon geen jongen tegen gekomen?niet dat het raar is hoor, ken zoveel die nog niet gezoend hebben op hun 17/18e. leuk dat je ook volleybalt trouwens. welk team zit je?heb je weleens tegen flash gespeeld???
Effe een ding.... ik BEN een jongen. Dus ik ben eerder geen MEISJE tegen gekomen. haha... geeft niet hoor. foutje kan gebeuren.

En waarom niet? Nou precies wat je bedoeld. Nog nooit iemand tegen gekomen die daarvoor in aanmerking komt. En ik neem niet de eerste de beste in een discotheek op de bek... bah.

En ik volleybal ja... Ik speel bij Tjoba uit Klazienaveen. En welke Flash bedoel je? Veendam? Heb ik wel es tegen gespeeld ja. In mn jeugdteam. Nou niet meer volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:38
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 31-08-2003 @ 00:02:
vooral nu, op zo'n zaterdagavond, alleen achter de pc...saai met m'n ouders in huis...voel ik me zo waar zijn al je vrienden, waarom sta je niet te swingen...eenzaam...
ken et, zit me al tijden dwars, maar wat doe je eraan? Hoe graag je ook wil, je kunt niet zeggen van ' en nou neem ik een vriendin', dus tsja, ik ga wel uit enzo, maar ik ga me dr proberen niet meer druk om te maken.

Wat me vooral ergert, is dat als ik (het idee heb dat) ik een goede vriendschap heb met een meisje, waarvan ik denk dat het meer kan worden, ze op de een of andere manier onbewust laat blijken dat et helemaal niet zo is als ik denk. Dan krijgt ze bijvoorbeeld een vriendje, zo onwijs k*t is dat.
Oud 02-09-2003, 16:01
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 30-08-2003 @ 23:59:
hey ellen...hier ellen ik kom denk ik niet alleen te kort in wel of geen vriendje hebben, nou echt tekort niet...maar iets missen...maar wil eigenlijk ook wel meer aandacht en meer doen met vriendinnen...want de ene zie ik bijna alleen op school, de ander mag nooit uit, en heeft een vriend en komt vaak alleen als ze niks te doen heeft of zich verveelt, weer een ander doe ik wel veel mee(teamgenootje)maar ga ik niet mee uit, en weer een ander ga ik soms mee uit, maar heeft ook een vriend en die is dus altijd samen met hem en z'n vrienden...dus eigenlijk denk ik, moet wat niewe mensen leren kennen, met andere uitgaan, omgaan...want ik ga haast nooit uit, 1x per maand, per 2 maand...en als je niet vaak uitgaat kom je denk ik ook niet veel nieuwe mensen tegen en dus ook geen jongen...denk dat veel hun vriendjes met uitgaan leren kennen...maar jah ik ga niet net naar een nieuwe school waar ik nieuwe mensen leer kennen, dus geen potentiele bezighoumensen, niet dat vrienden daar alleen voor zijn...maar jah ik ga m'n volleybalmaatje maar eens vragen voor uitgaan, misschien vind ze het wel heel leuk en gaan we heel vaak....ik zie wel..
Ik ben nu net wel op een nieuwe school aan een hbo-studie begonnen...maar daar zitten weer niet zo heel veel jongens op school... Ik denk trouwens niet dat iedereen zijn/haar vriend/vriendin bij t uitgaan tegenkomt. Ik iig niet... de jongen waar ik dan nog bijna iets mee had kende ik via iemand anders, en zo ging het bij meer vriendinnen. Het kan natuurlijk wel, maar ik zie mezelf nog niet afstappen op een jongen (want ik zie echt wel leuke jongens hoor), en jij jezelf ook niet denk ik...(sorry als ik je verkeerd inschat!) Ik heb ook een vriendin die ze wel altijd door uitgaan kent, maar dat zijn nooit relaties van langer dan 2 maanden ofzo...heb ik ook niet zo'n zin in...
Tis wel een goed id om dat teamgenootje es te vragen om mee uit te gaan...succes!
x Ellen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 16:36
pessimistje
pessimistje is offline
ik heb ook wel behoefden aan iemand!
maarja als je het wilt lukt het niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten