Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ken wel liefde als van vrienden en vriendinnen en van mn ouders bijvoorbeeld, maar dus niet van een lieve vriendin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat gevoel mis ik nu dus gewoon. Ook al is het slechts eenzijdig. En het gaat ook niet eens echt om liefde of om sex maar gewoon het gevoel van tegen iemand aan liggen, samen in slaap vallen en wakker worden...
||
Citaat:
|
Ik heb het ook... (ok ok, ik ben pas 15 ;rolleyes: maar blabla iedereen om me heen
![]() ![]() ![]() Maar iig mn lieve woorden: Gewoon niet teveel aan denken. Op ieder potje past een dekseltje werd ik gister nog aan herinnerd door een vriendin toen mn eigen minderwaardigheidscomplexje weer naar boven dreef. Waar ik altijd een beetje vrolijkheid uit teer is rondkijken op straat en zien dat de meest lelijke en dikke mensen zelfs iets aan hun arm hebben ![]() ![]() Oja, nou iig niet teveel aan denken, het gebeurt (volgens de meeste, gebonden mensen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet hoe je je voelt.
Ben bijna 20 en heb nog geen vriendin gehad. Ik ben 1 keer zwaar verliefd geweest maar het is nooit wederzijds geworden. En ik heb vroeger weinig actie ondernomen als ik meiden leuk vond,gelukkig is die onzekere puberteit nu voorbij. Ik mis echt iemand en dat is weleens zwaar maar ik ben nu gelukkig positiever dan vroeger. Ergens in me achterhoofd ben ik ervan overtuigd dat het mij toch goed komt. Ik heb vroeger momenten gehad dat ik er erg mee zat,nu ga ik er gewoon voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik denk dat je vooral voor 1 ding goed moet opletten:
Wordt verliefd op een persoon...begine en relatie met een persoon OM DIE PERSOON. Niet omdat je een relatie wilt en dus "iedereen neemt".... dit klinkt misschien simpel en dat het niet op je slaat, maar zeker gezien de mate waarin je "moedeloos" bent, lijkt me dit gevaar behoorlijk te loeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou iedereen nemen doe ik niet, dan had ik bij wijze van spreken honderden gehad...want zo lelijk ben ik nou ook weer niet dat zelfs superlelijke kerels niet op me vallen, die willen dus wel iets...maar ik niet met hun, misschien ben ik te kieskeurig voor mij eigen "niveau"
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het ook wel willen.
Maar ik ben erachter gekomen dat niet veel leeftijdsgenoten aan iets serieus toe zijn en enkel schande willen werpen op de liefde ![]() Daarom verwacht ik ook niet te veel. Het komt nog wel. Maar ik kijk ook uit met wie ik omga. Met bepaalde prostituéachtige meisjes totaal niet, die vermijd ik zoveel mogelijk. En meiden die overlief zijn heb ik eerlijk gezegd ook geen behoefte (meer) aan. Je komt zo'n iemand niet 1, 2, 3 tegen. Daarom wacht ik en wacht ik en wacht ik en blijf ik erbij dat er vanzelf iemand komt ![]() |
![]() |
|
Tsjah zit zo'n beetje in het zelfde schuitje.. Een keer "serieus" vriendje gehad van wel iets meer dan twee weken
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja, zoals ik hierhier
al beschreef, ik ben wel verliefd, maar echt kans maak ik niet (ze heeft al iemand, en die gast mag ik wel). Ook ik heb al een tijd het gevoel dat ik 'iemand mis'. Misschien een beetje vreemd denk ik soms, en dan vraag ik me ook af waar het op slaat, ik heb best vrienden en aardige familie enzo. Maar als ik dan stelletjes zie in/bij cafe/disco/vrienden dan voel ik me nogal eh... alleen. Misschien komt het doordat ik nooit eerder iets hebt gehad dat ik zo graag een leuk iemand wil ontmoeten, en dan probeer ik wel of ik iemand 'tegen kan komen'(en das dus nogal lastig) maar soms vraag ik me af of het toch niet aan mij ligt (nogal verlegen...), gelukkig lees ik hier wel dat er ook anderen zijn die hier ook een beetje mee zitten!
Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:21. |
![]() |
|
![]() |
Heb juist hetzelfde gevoel, puberteit misschien weet het niet. Ben nu al 6 maand single en de andere 6 maanden van het jaar was ik samen met een jongen die me helemaal ni apprecieerde zoals ik was dus zit zo al een jaar met flink minderwaardigheidscomplex. Ik doe ook voor de buitenwereld alsof er niks aan de hand is en als ik dan m'n verhaal aan iemand vertel krijg ik het antwoord da ik der dan iets aan moet doen of da 'het nog wel komt' maar ik heb NU nood aan tederheid en die is er nu niet,dus voel ik me behoorlijk ellendig
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja.. daar heb ik wel mazzel.. een broer die 4 jaar ouders is en een zus 2 jaar ouder die er altijd voor me is... en mn ouders... soms moet je je realiseren hoe goed je het eigenlijk wel niet hebt....
en tja.. ldvd.. ik weet niet hoe mijn ouders erop zouden reageren.. nog nooit gehad.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm...als ik zo het hele topic lees met jouw reacties en je profiel....lijken we denk ik best een btje op elkaar (behalve dan dat jij cios doet en ik sporten wel leuk vind,maar niet te vaak). wilde ik nog ff kwijt...
ik heb ook niet zoiets dat ik iedereen maar leuk ga vinden die mij leuk vind, maar echt iemand van mijn 'niveau' wil ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet wanhopig op zoek en denk ook wel dat het zelf wel ooit es komt. Maar ik heb dan een bepaald leeg gevoel in me. Ik voel me niet compleet. Een bepaald eenzaam gevoel, soms ook terwijl je helemaal niet alleen bent. Maar je mist gewoon iets. Iets wat veel mensen uit mijn omgeving wel hebben. Als mensen aan mij hun geluk in de liefde vertellen, heb ik wel eens dat dat gevoel heel erg kan worden. Ik kan me dan kwaad maken en kut voelen. Ik snap het zelf niet echt.... maar ik denk dan wel eens " kunnen we het niet ergens anders over hebben? " Ik heb ook wel eens gehad dat ik aan me ging twijfelen en dat soort dingen. Allemaal om niks eigenlijk, maar het gebeurde gewoon. Maar je bent dus niet de enige... hoewel je gevoel dat wel eens kan hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kom uit de buurt van eindhoven (andere kant van het land ![]() Ik heb ook ongeveer 5 echte vrienden, en ik mis dus ook wel iets af en toe, maar ik heb ook buien dat ik denk van: ja maar dit is eigenlijk ook wel lekker rustig. Ik bedoel, als je een vriend hebt (of iig iemand leuk vind, en hij jou misschien ook wel) dan blijf je je toch nog afvragen of ie je nou nog wel leuk vind. (Ik ben normaal trouwens heel nuchter en pieker nooit, maar over een bepaalde jongen kan ik wel wakker liggen, hoe ik t aan moet pakken enzo...) Heb jij trouwens nu iemand op t oog? x Ellen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En waarom niet? Nou precies wat je bedoeld. Nog nooit iemand tegen gekomen die daarvoor in aanmerking komt. En ik neem niet de eerste de beste in een discotheek op de bek... bah. En ik volleybal ja... Ik speel bij Tjoba uit Klazienaveen. En welke Flash bedoel je? Veendam? Heb ik wel es tegen gespeeld ja. In mn jeugdteam. Nou niet meer volgens mij... |
![]() |
||
Citaat:
Wat me vooral ergert, is dat als ik (het idee heb dat) ik een goede vriendschap heb met een meisje, waarvan ik denk dat het meer kan worden, ze op de een of andere manier onbewust laat blijken dat et helemaal niet zo is als ik denk. Dan krijgt ze bijvoorbeeld een vriendje, zo onwijs k*t is dat.
||
![]() |
Citaat:
![]() Tis wel een goed id om dat teamgenootje es te vragen om mee uit te gaan...succes! x Ellen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Algemeen tuin/balkontopic #1 Miekje* | 80 | 07-03-2021 21:44 | |
Liefde & Relatie |
De jongen is toch meestal degene die aandringt? Guinie | 5 | 12-09-2010 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #83 Poepkind | 491 | 05-04-2008 18:03 | |
De Kantine |
Bellen Verwijderd | 88 | 20-06-2004 10:38 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Liefde & Relatie |
sexgebrek Ninnoc | 35 | 16-07-2003 10:01 |