Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet je, laat maar. Reageer maar niet meer, we kunnen allemaal onze energie wel beter gebruiken, I know I can.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als jullie mij op danwel mn engels danwel mijn nederlands willen beoordelen is dat fine by me, dat interesseert me echt heel weinig. Waar het mij om begonnen is, is dat ik zag dat bepaalde personen op dit forum hun mening niet onderbouwen maar alleen een waarde oordeel geven, aangezien ik dit nogal zwak vind wou ik jullie even deelgenoot van mijn hopelijk wel goedonderbouwde mening maken. als het enige antwoord wat jullie hierop hebben is persoonlijke dingen aan te gaan halen zoals mijn taalgebruik, zegt dat meer over het jullie iq dan over het mijne. met vriendelijke groet
||
Citaat:
Volgens mij heeft er iemand hier last van een minderwaardigheidscomplexje, anders kom je niet met opmerkingen over het iq van mensen e.d. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Speciaal voor jou : waarom vind ik het kut? het beukt niet en ik kan er niet op bouncen. zo. kan je nu rustig slapen? veel liefs, rosa. Je bent nog steeds een retard. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Transplants Vampire Doll | 5 | 23-08-2003 17:22 |