![]() |
|
![]() |
ikke ben 17, en ik heb tot nu toe maar met 1 persoon sex gehad, ook maar met 1 persoon gezoent
![]() ![]() Hou ik ook vast wel vol met zo'n liefie als mijn vriendin is ![]() Greetz, Remco |
![]() |
||
Citaat:
zo denk ik dan tenminste ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou dat zeker wel kunnen. Mijn vriend is de 2e waarmee ik het heb gedaan. k Vind het eigenlijk jammer dat hij niet de 1e is, want bij hem is het gewoon echt super. En k had graag het idee gehad dat het altijd zo fijn is... Mahjah...
In ieder geval hoef ik absoluut niet met nog iemand anders naar bed te gaan.
|
tuurlijk zou da kunne.ik hou zoveel van men meisje ik wil het alleen met haar doen.we moeten het trouwens nog voor de eerste keer doen hoor
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Kdenk niet dat ik het bij 1 zou willen/kunnen houden, weet nog wel dat toen het nog aan was met de eerste ik me al afvroeg hoe het zou zijn met iemand anders. Zit nu aan de derde en moet zeggen dat de drang naar om eerst meer ervaring met andere meiden nog te hebben er niet meer is
![]()
|
Om het ineens te illustreren : een vriendin van me is sinds haar 16 samen met een jongen, ze is nu rond de 20, en ze ziet hem doodgraag.
Ze was heel vroegrijp, begon voor anderen met vingeren en boezem ontwikkelen enzo... Maar jongens hadden pas NADAT ze met hem samen was echt interesse voor haar. Nu kan ze bijna iedereen krijgen, ze is weelderig gevormd, licht gothic, en ziet er gewoon super uit... Ze weet hoe uit de dagen, en weet superveel van seks... En straalt dit ook uit (voor mensen die gevoelig zijn aan dit soort uitstralingen dan toch ^_^). Wat ze echt niet leuk vind, is dat ze zich nu superhard afvraagt hoe anderen in bed zijn... Ze heeft het al met 1 iemand achter haar vriend's rug geprobeerd, maar voelde zich er zo rot door... Zo kan ze er ook niet ten volle van genieten. (hij is zowat perfect voor haar, maar wat stil, en wil paar zaken niet uitproberen, wat haar juist nog meer prikkelt). Ze wil bij hem blijven, maar toch nog met anderen wat proberen. Trio enzo heeft ze al gedaan, maar ze wil weten hoe anderen persoonlijk in bed zijn, zonder hem ooit te verliezen... Een soort time-out in hun relatie. Ikzelf zou dit ook graag hebben, zou het haar ook toelaten indien ze mijn partner was, maar ik begrijp hem als hij zo schrik heeft haar te verliezen... Alhoewel hij hier eigenlijk totaal geen reden toe heeft, ze kunnen van elkaar niet vatten hoe graag ze elkaar wel zien. (word zelf soms sentimenteel bij hen te zien, ware liefde zie je niet zo snel meer... zonder naiviteit of bullshit, op een volwassen open manier... Ik wil dat ook ![]() |
![]() |
|
zoals het er nu uit ziet ga ik nooit meer met een ander sex hebben... En tja een eeuwige zoektocht naar iemand die perfect in bed is lijkt me nou niet echt belangrijk ik bedoel het is toch de mix van liefde en sex die belangrijk is toch niet alleen de sex...
oke als ze echt slecht is is het wat anders maar ik denk dat iedereen wel bepaalde dingen goed kan en andere minder.. en je kan alles leren toch.. als je er over praat dan... iig om op de topic terug te komen ja dat zou ik kunnen
||
Citaat:
||
Citaat:
klinkt mischien vreemd maar zo voelt het wel..
||
![]() |
Citaat:
daarna al weer heel snel nieuwe is nu 6 weken uit daarna al weer 2 meisjes gevingerd ![]() dan emrk je verschil.. verschillende "soorten" poesjes andere manietr vab klaarkomen etc khad niet wille missen hoort bij je sociale opvoeding ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maarja aangezien ik graag bij mijn vriendin blijf....
||
![]() |
Citaat:
laat hem lekker lullen duiveltje klaar zien komen? je bedoelt op tv? of in real life??? ![]() TOPIC NUMMER 5 :@ doe f fnormaal man! GOD:@ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Eerst volledig tegen elke vorm van seks, en nu al met minimaal twee mensen seks gehad? ![]()
||
Citaat:
![]() t Gaat er toch nie om of de sex goed is en hoe anderen t doen, maar om t gevoel, de liefde voor elkaar?? Sex is juist fijn, omdat je dan super intiem bent met je vriendje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat zou jij doen? moment4life | 55 | 20-03-2011 15:48 | |