Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 14:05
DEChengst
DEChengst is offline
Ach 0 lukt me ook aardig, dan moet 1 ook te doen zijn

-Desecrator
Oud 06-10-2002, 17:29
lake bodom
lake bodom is offline
mja ligt eraan.. heb nu vriend, heb genoeg aan hem... hoef geen andere... maar als t uitgaat ander verhaal natuurlijk... maar nu denk ik daar niet aan, omdak alleen hem wil
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:35
SuperS
SuperS is offline
ja, lukt me makkelijk.... waarom vreemdgaan?? 'k heb het nu ook goed
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 23:18
Masked Mage
Masked Mage is offline
Makkelijk
alleen jammer dat ik het niet meer kan
Oud 07-10-2002, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Dr_Love schreef:
De vraag is dus: Zou je het erg vinden als je in heel je leven, maar 1 vriendin hebt en dus met 1 iemand seks hebt?
Nee, ik denk niet dat ik dat erg zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 01:44
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik zou het niet erg vinden om m'n hele leven maar met 1 persoon sex te hebben. Althans, ik neem aan dat je bedoelt dat je dan in je hele leven maar met 1 persoon sex hebt gehad, ipv maar 1 tegelijk? Want dat lijkt me niet meer dan normaal, of je moet naar hoeren gaan met je vriendin of een trio beginnen ofzo..
Oud 07-10-2002, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Ach 0 lukt me ook aardig, dan moet 1 ook te doen zijn

-Desecrator
*ZUCHT*
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 08:56
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
'k Weet niet presies hoe ik het moet omzetten naar totally on topic, maar ik heb met 2 mensen sex gehad en met mijn ex was het beter als met mijn vriend. Maar toch zou ik hem niet in willen ruilen. Ik denk ook niet dat het me wat zou uit maken als ik het maar met 1 persoon zou doen in mijn leven...
Oud 07-10-2002, 15:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou dat niet kunnen nee.
Ik wil eerst weten wat het allemaal inhoudt enzo, met anderen.
Nou, dat weet ik nu; het stelt niet echt veel voor.
Ik wil nu dus wel alleen nog seks met mijn vriend hebben, hoewel ik ook vaker over triootjes fantaseer. Dat weet hij ook, dus dat is geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:13
Innocent
Innocent is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Euh... ik denk dat ik daar te nieuwsgierig voor ben... maar als ik echt verliefd op um ben en van um hou en hij van mij en we voor eeuwig bij elkaar blijven...

volgens mij wil ik dat helemaal nog niet
Oud 08-10-2002, 13:37
The Flaming Fis
The Flaming Fis is offline
ikke ben 17, en ik heb tot nu toe maar met 1 persoon sex gehad, ook maar met 1 persoon gezoent En het gaat nog steeds HEEL goed tussen mij en mijn vriendin, en ik voel echt alsof ze HET voor mij is... Kheb alles voor der over... En ik ben dan ook van plan met niemand anders ooit nog te zoenen/sex te hebben

Hou ik ook vast wel vol met zo'n liefie als mijn vriendin is

Greetz, Remco
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:15
Pink panter
Pink panter is offline
nee natuurlijk nie
Oud 10-10-2002, 19:02
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
En dan heb ik het eigenlijk vooral over seks. Ik bedoel dan weet je hoe het is met die ene persoon, maar, met andere personen kan seks zo anders zijn. En daar heb je dan geen idee van.
als je tevreden bent met die persoon (vriend/vriendin) op zo ongeveer elk vlak wat kan het je dan interesseren hoe seks met iemand anders is..en of dat anders is...

zo denk ik dan tenminste ik hoef het echt niet perse te weten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:43
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Als je maar met 1 persoon seks hebt, waarom zou je dan denken dat het met anderen totaal anders is? Zo'n conclusie kun je alleen trekken als je al met anderen hebt gesekst.
Oud 11-10-2002, 12:55
beestje
beestje is offline
het is er nu al te laat voor, maar als ik echt van diegene zou houden, en een goede relatie daarmee zou hebben lijkt het mee geen probleem om maar met 1 persoon seks te hebben in je hele leven
Oud 11-10-2002, 16:33
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik denk dat ik op een gegeven moment erruggg nieuwschierig zou zijn naar andere mannen...
Nee ik zou het niet willen/kunnen...
Oud 11-10-2002, 17:18
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Ik denk dat ik op een gegeven moment erruggg nieuwschierig zou zijn naar andere mannen...
Nee ik zou het niet willen/kunnen...
hangt dat af van dat vriendje waar je alleen sex mee zou hebben (hoeveel je er van houd etc.) ? of zou je gewoon altijd nieuwschierig worden..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:23
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou dat zeker wel kunnen. Mijn vriend is de 2e waarmee ik het heb gedaan. k Vind het eigenlijk jammer dat hij niet de 1e is, want bij hem is het gewoon echt super. En k had graag het idee gehad dat het altijd zo fijn is... Mahjah...
In ieder geval hoef ik absoluut niet met nog iemand anders naar bed te gaan.
Oud 28-10-2002, 21:54
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jazeker, of nooit sex hebben.

Er is één persoon op aarde waar ik voor altijd van zou kunnen houden, zonder ooit sex te hebben.
your mama
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:06
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
tuurlijk zou da kunne.ik hou zoveel van men meisje ik wil het alleen met haar doen.we moeten het trouwens nog voor de eerste keer doen hoor maar met haar gaat het fijn zijn en kwil het alleen met haar.ik kan dat niet voor eeuwig zeggen.ik hoop dat we bij mekaar blijven maar je weet nooit.ma kdenk dat als we samenblijven ik me toch wel zou afvragen hoe het zou zijn met ander meisje ma kzou het toch niet doen met een ander als ik nog verkering heb met mijn lief.
Oud 28-10-2002, 22:41
Ilsje
Ilsje is offline
Je weet nie wat je mist dus t kan wel jah
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 15:27
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
De vraag is dus: Zou je het erg vinden als je in heel je leven, maar 1 vriendin hebt en dus met 1 iemand seks hebt?
ik zou het niet kunnen
Oud 29-10-2002, 15:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Precies, je wilt toch een beetje weten wat het je op dat gebied nog meer te bieden heeft. Natuurlijk is het fijner als je dat al hebt ontdekt voordat je een vaste relatie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 17:53
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Precies, je wilt toch een beetje weten wat het je op dat gebied nog meer te bieden heeft. Natuurlijk is het fijner als je dat al hebt ontdekt voordat je een vaste relatie krijgt.
dat kan goed zijn.maar wat als ge zoals mij een vaste relatie hebt en met haar voor de eerste keer nog sex moet hebben?het uitmaken en dan sex met een paar andere mense hebbe en dan trug vaste relatie?ik toch liever niet.de eerste serieuze relatie kan ook voor eeuwig zijn he.
Oud 29-10-2002, 18:08
katje3
katje3 is offline
ik flirt veel te graag om een vaste relatie te hebbe. Mij stoort het ni als ik het al een paar keer heb gedaan voor ik 'de ware' heb gevonde al bestaalt die volgens mij ni ma kom. Tis toch mooi meegenomen als ge al wa meer ervaring hebt dan kan je de ware zeker goed verwennen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 22:04
NecroDopey
NecroDopey is offline
Kdenk niet dat ik het bij 1 zou willen/kunnen houden, weet nog wel dat toen het nog aan was met de eerste ik me al afvroeg hoe het zou zijn met iemand anders. Zit nu aan de derde en moet zeggen dat de drang naar om eerst meer ervaring met andere meiden nog te hebben er niet meer is
Oud 30-10-2002, 04:08
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Om het ineens te illustreren : een vriendin van me is sinds haar 16 samen met een jongen, ze is nu rond de 20, en ze ziet hem doodgraag.

Ze was heel vroegrijp, begon voor anderen met vingeren en boezem ontwikkelen enzo... Maar jongens hadden pas NADAT ze met hem samen was echt interesse voor haar. Nu kan ze bijna iedereen krijgen, ze is weelderig gevormd, licht gothic, en ziet er gewoon super uit... Ze weet hoe uit de dagen, en weet superveel van seks... En straalt dit ook uit (voor mensen die gevoelig zijn aan dit soort uitstralingen dan toch ^_^).

Wat ze echt niet leuk vind, is dat ze zich nu superhard afvraagt hoe anderen in bed zijn... Ze heeft het al met 1 iemand achter haar vriend's rug geprobeerd, maar voelde zich er zo rot door... Zo kan ze er ook niet ten volle van genieten. (hij is zowat perfect voor haar, maar wat stil, en wil paar zaken niet uitproberen, wat haar juist nog meer prikkelt).

Ze wil bij hem blijven, maar toch nog met anderen wat proberen. Trio enzo heeft ze al gedaan, maar ze wil weten hoe anderen persoonlijk in bed zijn, zonder hem ooit te verliezen... Een soort time-out in hun relatie.

Ikzelf zou dit ook graag hebben, zou het haar ook toelaten indien ze mijn partner was, maar ik begrijp hem als hij zo schrik heeft haar te verliezen... Alhoewel hij hier eigenlijk totaal geen reden toe heeft, ze kunnen van elkaar niet vatten hoe graag ze elkaar wel zien. (word zelf soms sentimenteel bij hen te zien, ware liefde zie je niet zo snel meer... zonder naiviteit of bullshit, op een volwassen open manier... Ik wil dat ook )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:39
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
zoals het er nu uit ziet ga ik nooit meer met een ander sex hebben... En tja een eeuwige zoektocht naar iemand die perfect in bed is lijkt me nou niet echt belangrijk ik bedoel het is toch de mix van liefde en sex die belangrijk is toch niet alleen de sex...
oke als ze echt slecht is is het wat anders maar ik denk dat iedereen wel bepaalde dingen goed kan en andere minder.. en je kan alles leren toch.. als je er over praat dan...

iig om op de topic terug te komen ja dat zou ik kunnen
Oud 30-10-2002, 11:44
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
zoals het er nu uit ziet ga ik nooit meer met een ander sex hebben... En tja een eeuwige zoektocht naar iemand die perfect in bed is lijkt me nou niet echt belangrijk ik bedoel het is toch de mix van liefde en sex die belangrijk is toch niet alleen de sex...
oke als ze echt slecht is is het wat anders maar ik denk dat iedereen wel bepaalde dingen goed kan en andere minder.. en je kan alles leren toch.. als je er over praat dan...

iig om op de topic terug te komen ja dat zou ik kunnen
Tis niet zozeer iemand vinden die perfect is denk ik maar gewoon de interesse/nieuwsgierigheid. Omdat je niet beter weet is er altijd die vraag hoe het is met iemand anders. Verhaaltje van Boer_Kameel zegt wat mij betreft genoeg, kan me het heel goed voorstellen.
Oud 30-10-2002, 12:13
Jouw_Duiveltje
Citaat:
NecroDopey schreef:
Tis niet zozeer iemand vinden die perfect is denk ik maar gewoon de interesse/nieuwsgierigheid. Omdat je niet beter weet is er altijd die vraag hoe het is met iemand anders. Verhaaltje van Boer_Kameel zegt wat mij betreft genoeg, kan me het heel goed voorstellen.
ach weetje wat het is ik kan me dat niet zo goed voorstellen.. voor mijn idee is mijn huidige vriendin gewoon super en ik ben eigenlijk niet echt benieuwd meer naar iets anders...
klinkt mischien vreemd maar zo voelt het wel..
Oud 31-10-2002, 10:43
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ach weetje wat het is ik kan me dat niet zo goed voorstellen.. voor mijn idee is mijn huidige vriendin gewoon super en ik ben eigenlijk niet echt benieuwd meer naar iets anders...
klinkt mischien vreemd maar zo voelt het wel..
zo voelde het bij mij ook totdat het uit was nay 8mnd
daarna al weer heel snel nieuwe is nu 6 weken uit daarna al weer 2 meisjes gevingerd mahgoed..
dan emrk je verschil..

verschillende "soorten" poesjes andere manietr vab klaarkomen etc

khad niet wille missen

hoort bij je sociale opvoeding verschillende poesjes zien.voelen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:35
Jouw_Duiveltje
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
zo voelde het bij mij ook totdat het uit was nay 8mnd
daarna al weer heel snel nieuwe is nu 6 weken uit daarna al weer 2 meisjes gevingerd mahgoed..
dan emrk je verschil..

verschillende "soorten" poesjes andere manietr vab klaarkomen etc

khad niet wille missen

hoort bij je sociale opvoeding verschillende poesjes zien.voelen
och ik heb wel meerdere meisjes zien klaarkomen... daar heb ik alleen geen sex mee gehad (A)
Oud 31-10-2002, 13:39
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Uw God schreef:
Als God doe ik hier niet aan, monogamie is uit den boze ik stop mijn plasser overal in, dit zouden meer mensen moeten doen

Groeten Uw God
jah jij als god kan dat jij zal toch nooit een vrouw krijgen dus...
maarja aangezien ik graag bij mijn vriendin blijf....
Oud 31-10-2002, 14:06
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
jah jij als god kan dat jij zal toch nooit een vrouw krijgen dus...
maarja aangezien ik graag bij mijn vriendin blijf....

laat hem lekker lullen duiveltje
klaar zien komen?
je bedoelt op tv? of in real life???

TOPIC NUMMER 5 :@

doe f fnormaal man! GOD:@
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:08
Jouw_Duiveltje
Citaat:
laat hem lekker lullen duiveltje
klaar zien komen?
je bedoelt op tv? of in real life???

TOPIC NUMMER 5 :@

doe f fnormaal man! GOD:@
in real life natuurlijk
Oud 31-10-2002, 14:08
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
in real life natuurlijk

vertel vertel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:10
Jouw_Duiveltje
Citaat:
vertel vertel
och gewoon the usual vingeren met een ex vingeren bij een goeie vriendin waarmee ik niks had...nog een keer vingeren met hetzelfde meisje... dat soort dingen
Oud 31-10-2002, 14:11
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
och gewoon the usual vingeren met een ex vingeren bij een goeie vriendin waarmee ik niks had...nog een keer vingeren met hetzelfde meisje... dat soort dingen
wat een sletjes
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 23:59
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
ik hoop het niet
Oud 02-11-2002, 08:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik zou het niet kunnen, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 14:46
Sexy Lexy
Sexy Lexy is offline
Wat een gelul, tuurlijk kan je niet met 1 persoon in je hele leven maar sex hebben.
Dat lukt niemand, en degene die zegt dat dat wel lukt, is niet helemaal eerlijk tegen zichzelf
Oud 02-11-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Sexy Lexy schreef:
Wat een gelul, tuurlijk kan je niet met 1 persoon in je hele leven maar sex hebben.
Dat lukt niemand, en degene die zegt dat dat wel lukt, is niet helemaal eerlijk tegen zichzelf
Jammer genoeg spreken de feiten tegen je.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
Makkelijk
alleen jammer dat ik het niet meer kan
Wat flik je ons nu weer?
Eerst volledig tegen elke vorm van seks, en nu al met minimaal twee mensen seks gehad?
Oud 02-11-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Wat flik je ons nu weer?
Eerst volledig tegen elke vorm van seks, en nu al met minimaal twee mensen seks gehad?
Typisch geval van een eeuwige-maagd-poser...

Wannabe-refo
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:40
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
nou jah het hangt er dus vanaf of de huidige vriend/in je eerste is...hij is niet mijn eerste, maar ik zou er geen moeite mee hebben alleen seks met hem te hebben...sterker nog, ik zou geen ander willen zoals ik er nu voorsta

mjah ik vind het eigenlijk nogal kut-vragen...net zoiets als wat ga je doen als je nu zwanger bent en dan zo`n hele discussie met wel of niet abortus en bla bla..

ik heb zoiets, ik heb nu totaal geen behoefte aan een andere man...dus...
Bij mij kan het al nie meer, maar ik weet zeker dat als ik mijn hele leven bij iemand zou blijven als hij degene was die me ontmaagd heeft dat ik dat makkelijk zou kunnen
t Gaat er toch nie om of de sex goed is en hoe anderen t doen, maar om t gevoel, de liefde voor elkaar?? Sex is juist fijn, omdat je dan super intiem bent met je vriendje en das gewoon fijn, lief...
Oud 05-11-2002, 11:44
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Bij mij kan het al nie meer, maar ik weet zeker dat als ik mijn hele leven bij iemand zou blijven als hij degene was die me ontmaagd heeft dat ik dat makkelijk zou kunnen
t Gaat er toch nie om of de sex goed is en hoe anderen t doen, maar om t gevoel, de liefde voor elkaar?? Sex is juist fijn, omdat je dan super intiem bent met je vriendje en das gewoon fijn, lief...
ik weet wel zeker dat ik dat kan....met jou
Oud 05-11-2002, 11:47
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ik weet wel zeker dat ik dat kan....met jou
kweet niet kheb al met meerder e sex gehad duz..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:56
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kweet niet kheb al met meerder e sex gehad duz..
jah maar ik dus niet
Oud 05-11-2002, 12:00
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
jah maar ik dus niet
jah w8 ff onder sex evrtsa ik ook vinegren he

neuken mah met 1 en das reeds me ex ebn ik kan me niet voorstellen dak vanaf me 17 tot me 99ste met niemand meer neuk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:03
Jouw_Duiveltje
Citaat:
jah w8 ff onder sex evrtsa ik ook vinegren he

neuken mah met 1 en das reeds me ex ebn ik kan me niet voorstellen dak vanaf me 17 tot me 99ste met niemand meer neuk
ik verst er alleen echt sex onder... dus neuken zoals jij't zegt..

Regels voor berichten