Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie echt niet in hoe jij bij die woorden komt als er gesproken wordt de processie van het afgelopen weekend.
||
Citaat:
Niet dat ik pro-Vlaamse onafhankelijkheid ben, verre van, ik ben van mening dat dat in onze huidige maatschappij niet te realiseren is. Ik ben zelfs contra 't verlenen van extra bevoegdheden aan gewesten en gemeenschappen ten nadele van de federale overheid ![]() Maar ik vind wél, dat bijna iedereen respect verdient omwille van z'n mening (daargelaten mensen die discrimineren naar gelang van ras of huidskleur) en niet zomaar meteen veroordeeld dient te worden tot "holbewoner" ![]()
||
Citaat:
K's Choice rockte de (dure ![]() ![]()
||
Citaat:
1) niet-solidair: "omdat het slecht gaat met de walen moeten we er ons maar onafhankelijk van maken" en "al het geld stroomt naar wallonië". Ik vind dat gewoon een zielige ingesteldheid. 2) van een volledig ander tijdperk. Enkele decennia geleden kon ik flamingantie wel begrijpen omdat vlamingen (vooral op taal-en cultuurvlak) nogal werden achtergehouden op wallonië. Maar nu hebben we al die rechten allang verworven, dus is het volledig voorbijgestreefd. Maar goed, als het "vlaamse samenhorigheidsgevoel" je zo gelukkig maakt, ik loop je verder niet in de weg. Ik vind gewoon dat die ijzerbedevaarders een prioriteitenlijstje hebben dat totaal niet strookt met het mijne. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben pro-België, maar ben ook van mening dat mensen die zich eerder verbonden voelen met Vlaanderen of Wallonië niet meteen veroordeeld moeten worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
jeetje , ik schrijf alleen maar nee ik kan niet typen nee , opmdat ik , als ik veel te snel typ (wat ik gewoonlijk doe) behoorlijk veel typfouten maak . en soms denk ik er niet aan opm mijn teksten te overlezen voor ik op verzenden druk , dit is gewoon om ervan te behouden dat iedereen tegen me zegt dat ik op mijn spelling enzo moet letten . en trend ?? ik weet helemaal niets van een trend hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Islamofoob e r t a njunior | 500 | 15-12-2003 22:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
De Kantine |
Mooie spreuken -Meisje- | 34 | 02-07-2002 16:24 |