Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigen PC #1; op zolder: Staat op mijn kamer in 'n hoekje op mn bureau.
Eigen PC #2; op zolder: Is een laptop en ligt nu naast de printer. ![]() (foto van PC1 en PC2 dus.. ![]() Eigen PC #3: Staat een verdieping lager op de werkkamer van mn pa waar ook zijn PC staat. Eigen PC #4: Staat nu eventjes losgekoppeld op mn kamer maar hoort bij PC 3 te staan. Dit alles verbonden via een netwerkje. (iedere pc op internet dankzij router + switch) Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 17:34. |
![]() |
|
nu staat ie in mn slaapkamer waat ik m zo uit ga halen
dan gaat ie naar een andere kamer toe waar de pc morgen ingepakt gaat worden in een verhuisdoor en volgende week staat ei in zwolle ![]()
|
We hebben meerderen computers thuis:
-Pc van mijn vaders staat in de logeerkamer. -Pc van mijn oudste broertje op z'n bureu (bureu is wel een beetje aan gepast. -Pc van mijn jongste broertje staat sinds kort ook op z'n bureu, na wat aanpassingen. Mijn computer staat op mijn zolderkamer, links van mij is een dakraam, soms heb ik wel last van het licht maar dan draai ik mijn beeldscherm van het licht weg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Ruis in mijn microfoon mrAnonymous | 4 | 10-08-2015 12:38 | |
Software & Hardware |
Hoe snel is jouw computer? (SuperPi benchmark) MiBe | 71 | 14-10-2010 16:03 | |
Games |
Spel hapert.. Choke | 52 | 23-06-2005 20:04 | |
Software & Hardware |
Trials Kirk22 | 9 | 23-09-2002 06:04 | |
De Kantine |
Hoe ziet jou kamer eruit, waar je computer staat? Chandler | 20 | 16-07-2002 18:55 | |
Software & Hardware |
bios-batterij voor oude computer Verwijderd | 8 | 09-02-2002 18:52 |