Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga misschien ook mijn rijbewijs halen. Alleen maar omdat je het beter wel dan niet kunt hebben. Het kan altijd van pas komen. Ik heb tenslotte ook een bezem in huis terrwijl ik ook een stofzuiger heb.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nou ja, dat is waar ja. Maar goed, een rijbewijs heb je om ermee in een auto te rijden. Van wie die auto is, maakt dan verder toch ook niet uit?
||
![]() |
Citaat:
![]() Uit wat je schreef bleek dat je daar niet aan had gedacht. Ik ben bv. van plan wel mijn rijbewijs te halen, maar geen auto te nemen. Het is gewoon handig om een rijbewijs te hebben, voor noodgevallen bijvoorbeeld. Een auto hoef ik niet zo nodig, slecht voor het milieu, ik reis liever met de trein en fiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En jij bent ook een jongen. Mijn ouders hebben liever dat ik mijn rijbewijs haal zodat ze me niet meer overal naar toe hoeven te brengen of ergens vandaan moeten halen. Ik ben een meisje en dus mag ik in het donker geen lange stukken alleen fietsen vanwege de enge mannetjes die in de sloot kunnen liggen. In een auto ben je stukken veiliger voor enge mannetjes, snappie? Als ik een rijbewijs heb hoef ik mijn agenda ook niet meer naast die van mijn ouders te leggen. Want nu is het: wil ik naar de kroeg: ouders vragen. Wil ik naar de bios: ouders vragen. Wil ik een baantje waarbij ik ´s avonds moet werken: ouders vragen. Wil ik tot half 3 ´s nachts met een jongen uit: ouders vragen. Wil ik bij een vriendin blijven slapen en ik moet slaapspullen mee sjouwen: ouders vragen. Daar word je op den duur doodmoe van hoor........ ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een inschatting maken is moeilijk. Je bent sowieso 1000 e kwijt en als je pech hebt 5000 e . dus ....... werkse
|
Ik heb een pakket gekocht, bestaande uit 32 lessen (van 1 uur), 1 tussentijdse toets en 1 examen. Als je zakt, mag je 1x gratis nog een examen doen.
Voor 1400 euro geloof ik.. Ik had theorie in 1x, en tijdens die tussentijdse toets heb ik mijn speciale verrichtingen al gedaan. Dus nu alleen nog afrijden! En ik heb nog 10 lessen over ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
alleen een Motor rijbewijs halen ricky09_ | 11 | 04-11-2015 11:22 | |
Verkeer & Vervoer |
punten rijbewijs ? SilverBlue | 25 | 08-01-2007 10:59 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijbewijs halen en brommer kopen? Verwijderd | 5 | 08-03-2006 17:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Je rijbewijs halen als je in het buitenland woont Daantje_0705 | 15 | 09-02-2005 17:07 | |
De Kantine |
Rijbewijs halen in Spanje Stefanie | 31 | 03-01-2004 16:04 | |
Liefde & Relatie |
hij heeft 't rijbewijs gehaald....:S friesin | 11 | 18-08-2002 21:15 |