Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maare, ze hebben wel mooi schoenen maaar vereder niet zow speciaal
|
ik ging een tijdje geleden er heen met een vriend en vriendin van mij, in rotterdam. op zich wel grappige kleding hoor, alleen verder is het een vreselijke winkel!! dat personeel bestaat uit alleen maar van die zwarten die je staan na te kijken en na te fluiten als je naar de andere kant van de winkel loopt, gatverdamme!! (nu wil ik niet racistisch klinken, want het was precies zo geweest als het blank personeel was), nee dat hoeft van mij echt niet. toen zijn we maar naar de buren gegaan, wat The Funky House was. nou dat is pas een leuke winkel! leuke kleding, aardig (en heeeleee leuk) personeel, en daar wil ik zeker wel vaker komen
![]()
|
ik vind t er redelijk duur, en de verkopers dringen soms een beetje teveel aan..en willen je te graag helpen..
ik koop er in de uitverkoop soms wel wat.. de schoenen zijn meestal wel leuk, maar ook erg duur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() I like that store....alleen jammer dat ik helemaal naar breda of naar Den Bosch moet.... In tilburg is trouwens ook wel goed!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar idd, zelfde straat.
|
Hmm... de Britain in Enschede is nog best te pruimen als ik dat zo hoor
![]() Je rent gewoon knetterhard naar boven en daar hebben ze altijd wel wat leuks hangen (maar er geldt wel: als het leuk is, is het ook duur ![]() Beneden veel leuke schoenen: kisten, Doc. Martens, Vans en natuurlijk Quickies (laatst nog een paar gele voor 55 euro gekocht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ton de brittain bij ons in Breda kwam was ie nog leuk, maar de laatste 2 jaar is het echt veranderd is een neger-winkel, zelf de paspoppen zijn veranderd in negers, er staat geen een blanke meer tussen...
verder vind ik hem veel te duur...
||
Citaat:
![]() Schoenenmerk dus. Quick. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb lage, geel met witte leren schoentjes van Quick. Ik kan zo snel even geen foto vinden maar ze zijn inderdaad leuk! ![]()
|
![]() |
|
|