Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 20:58
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Omajunk, vind je het leuk ofzo, om zo zwaar naar de kloote te zijn dat je jezelf niet meer onder controle hebt? Ik had na een paar keer te ver gegaan te zijn echt zoiets van dat nooit meer. Drank is hardstikke lekker maar het effect voorbij een beetje aangeschoten is Kut.
Oud 02-09-2003, 21:49
Mir-idiotA
tja, ik hjeb zo'n idee dat je er nog spijt van gaa krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 09:01
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-09-2003 @ 20:00:
Jij gaat em maken, ik niet
Heb ik topic gemaakt, sluit mutant hem
Oud 03-09-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-09-2003 @ 10:01:
Heb ik topic gemaakt, sluit mutant hem
niet zo mauwen alsof ik zo'n tiran ben
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 10:09
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Dat zeg ik toch ook niet
Oud 03-09-2003, 12:48
Verwijderd
Citaat:
dreadmanneke schreef op 02-09-2003 @ 21:58:
Omajunk, vind je het leuk ofzo, om zo zwaar naar de kloote te zijn dat je jezelf niet meer onder controle hebt? Ik had na een paar keer te ver gegaan te zijn echt zoiets van dat nooit meer. Drank is hardstikke lekker maar het effect voorbij een beetje aangeschoten is Kut.
ja, ik vind het over het algemeen wel lachen ja, soms is het iets te, maar meestal heb ik er geen problemen mee...
Ik weet ook wel dat ik een uitzondering ben, hoor van vet veel mensen van "ja paar keer vet kotsen en naar de klote gegaan en nou drink ik niet meer zoveel", maar nuj dat heb ik helemaal niet....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:36
zeehond23
zeehond23 is offline
Ja fuck man, ik ben niet 24/7 op D&A ofzo hoor!!!
Oud 03-09-2003, 18:43
Footprint
Footprint is offline
het is je vergeven

kom nou maar op met die verhalen
Oud 03-09-2003, 18:51
zeehond23
zeehond23 is offline
Pff, ok, komt ie! Toenk 16 was was echt mijn drugs experimenteer periode, alles geprobeerd waar ik mijn handen op kon leggen enzo, best wel gefriekt daarna, tijdje psychose verborgen moeten houden voor de "buitenwereld" wat best wel zwaar was enzo. Veel geleerd van die periode. Wat "wijzer" geworden met drugsgebruikt enzo. Ook veel over mezelf ontdekt, over vriendschap, het leven zelf, dat je je niet druk moet maken om alles etc.
Ik raad niemand een psychose aan ofzo, maar het heeft mij op zich wel goed gedaan
Oud 03-09-2003, 20:14
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Waar heb je zoal mee geexperimenteerd dan?
En gebruik je sommige van die dingen nogsteeds wel eens?

Ik zelf heb al vrij veel geprobeerd maar heb het bij alles maar op een paar keer gehouden (op paddos en wiet na ).
Maar ik heb van het uitgeschoten drugs gedrag van een paar vrienden van me wel heel veel geleerd.
Oud 08-09-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 02-09-2003 @ 20:54:
hehehe mooi verhaal hur nog gezeik gehad van je alti's?
Nog nooit, me ouders drinken zelf ook genoeg om zo af en toe over de schreef te gaan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:15
Artus
Artus is offline
valt dit er ook onder?

Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Artus schreef op 14-09-2003 @ 23:15:
valt dit er ook onder?

[afbeelding]
zekerrrrrrrrrr Laat maar komen foto's van zule acties

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 00:16
Verwijderd
Hmm, ik heb lekker puh geen eigen acties maar wel van bekenden.

1 meisje was dronken en moest heel erg nodig plassen, ze ging in het eerste de beste hoekje zitten en daar plassen. Dat was dus een klein politiehuisje met daarin een politie-agent. Ik stond erbij en die agent komt naar buiten 'is ze aan het plassen is ze aan het plassen!', ik antwoordde heel dom 'weet ik niet', hij kijken en ziet dat ze plast. Hij lach helemaal in een deuk en gaf geeneens een boete.

Andere vriendin was helemaal bezopen en mee naar huis genomen door haar vriend. Ze was meteen in slaap gevallen maar na een paar uur werd ze wakker door verschrikkelijke dorst. Ze liep poedeltje naakt naar de badkamer om wat water te drinken. Omdat ze nog steeds behoorlijk instabiel was ging ze op de badrand zitten, kennelijk is ze toen weer in slaap gevallen. In haar slaap is ze het bad in gegleden en lag zijwaarts met de benen over de rand in het bad te pitten. Ineens gaat het licht aan en schrikt ze wakker en staart zo de vader van haar vriend recht in zijn ogen aan, nog altijd had ze geen kleren aan.
Nee, die durfde haar gezicht de volgende ochtend amper te vertonen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:11
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-08-2003 @ 00:26:
Hmm, s'nachts verdwaald raken en de weg niet meer terug kunnen vinden terwijl je 20 meter van de plaats bent waar je heen wilt.
Hahaha dat heb ik ook gehad Ik ben op een auto gaan lopen midden in een vrij drukke straat ('s nachts) 'heejj jij bent dat meisje wat op die auto hebt gestaan he' -ehh jah kan zijn Ik ga ook heel vaak op mijn bek als ik iets teveel gedronken heb, keb een keer in een rotonde gelegen, half uur lang ook vaker ergens in een grasveld gelegen naar de sterren kijken das wel een aanrader. Verder wel grappige stonede acties gehad, maar die zijn alleen grappig als je erbij bent (liefst stoned)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:06
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-09-2003 @ 21:14:
Waar heb je zoal mee geexperimenteerd dan?
En gebruik je sommige van die dingen nogsteeds wel eens?

Ik zelf heb al vrij veel geprobeerd maar heb het bij alles maar op een paar keer gehouden (op paddos en wiet na ).
Maar ik heb van het uitgeschoten drugs gedrag van een paar vrienden van me wel heel veel geleerd.

In het kader van beter laat dan nooit:

Alles wat los en vast zat zeg maar (behalve ghb, hero, crack, en nog wel wat) Maar verder alles waar ik "beslag" op kon leggen dat nam ik. Veel van die dingen gebruik (althans, tot voor kort) ik nogsteeds. Het heeft me geestelijk ook wel een beetje gesloopt enzo. Maar ik heb nu een steun en toeverlaat zeg maar die me heel goed helpt (hoewel ze het zelf niet doorheeft, maar dat hoort ook zo denk ik) en daar hoop ik gewoon veel door achter te kunnen laten
Oud 18-09-2003, 19:50
Verwijderd
"zeehond eindelijk volwassen"

Nee, maar ff serieus, denk je niet dat je over een jaartje weer eens wat wil gebruiken? Vond je het zo'n "kuttijd" dat je blij bent dat je het achter je kan laten?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:09
Verwijderd
Ik ken het verhaal zeehond . Het heeft 4 jaar geduurd voor ik weer whiskey durfde aan te raken, nu durf ik weer regelmatig te blowen en misschien dat ik ooit nog eens paddo's en xtc ga nemen. Paddo's eerder denk ik . Maar uiteindelijk kom je er sterker uit, tenminste, ik toch .

Ontopic: Op werchter, van A1 met een aantal mensen mee naar de parking op A3 lopen, met de fles in mijn hand. Waggelwaggel Loop ik tegen iemand op die in elkaar zakt: die had zn voet pas gebroken en hij was net uit het gips weer, ging ie net door die enkel doordat ik tegen hem aanliep. Dus ik wist niet beter dan die gast te willen helpen (maar viel zelf paar keer op de grond bij het proberen recht te helpen), maar uiteindelijk zei ie dat t ging en dat ik verder moest gaan. Dus ik draai me om, mn vrienden, iedereen weg... Ik sta daar volkomen verbijsterd, dus ik draai mij terug naar die gast om te zeggen dat ik toch wel meeloop want dat iedereen weg is en ook die gast verdwenen..., draai me terug naar de kant waarheen mn vrienden zouden gaan, staan ze daar opeens voor mn neus . Dus of ik heb gewoon finaal over ze heen gekeken of ik heb een halfuur nodig gehad om me om te draaien .
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:14
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 20:50:
"zeehond eindelijk volwassen"

Nee, maar ff serieus, denk je niet dat je over een jaartje weer eens wat wil gebruiken? Vond je het zo'n "kuttijd" dat je blij bent dat je het achter je kan laten?

Ik weet NU dat ik gewoon niet wil gebruiken, wegens verschillende redenen. Hoe het in de toekomst zit weet ik niet. Maar als het eruit ziet als nu niet.

mutant: Whatever doesnt kill je can only maak you sterker
Oud 26-09-2003, 14:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik hoorde gister weer een ijzersterke

tim en erwin ( 2 vrienden van mij) waren naar een teknofeestje geweest....allebei zo wous als wat.

s'ochtes komen ze bij tim thuis, van te voren nog afgesproken om heel normaal over proberen te komen. het eerste wat erwin tegen het broertje van tim zegt : "hee Niels, heb je een bril op"
die jongen had dus geen bril
Oud 26-09-2003, 20:40
Mariële
Mariële is offline
Ik kwam dronken thuis:

ma: "hoeveel heb je gehad?"
ikke: "euh.. weet niet.. 2 glaasjes ofzo?"
ma: "ja nou echt..?"
ikke: "ja oke.. drie dan.."

ik moe, en ik had kussen in hand want er sliep iemand bij me, en ik wilde ergens op leunen, zag ik in mijn wazigheid dat kussen voor een tafel aan, dus ik ga er op leunen, pleur ik zo op de grond..

ma: "dus.. 3 glaasjes he??"

Oeps.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 09:20
kuik
kuik is offline
schandelijk schandelijk maar van een stoeprand afvallen en dan een hoofdwond oplopen is ook erg of in een plantenbak of bij iemand anders de wc onderkotsen of kotsen in een glas omdat je moeder niets mag doorhebben of in de brandnetels gaan zitten en omdat je zoo dronken bent voel je toch niets meer van die pijnprikkels
Oud 27-09-2003, 09:23
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
of bij iemand anders de wc onderkotsen
of in een volle tram kotsen
heb ik tegengekomen

kon het echt niet meer inhouden tot de volgende halte
Oud 27-09-2003, 11:36
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
zo STONEDals dat ik was zat ik thuis in de bank lekker rlxd achterover asbak op de bak pakje peuken naast me aansteker je kent dat wel...dus ik steek een peuk op en gooi de aansteker naast me op de bak toen ik een hijs wilde nemen van mn peuk bleek dat ik die aansteker nog in mn handen had en dus die peuk in de bank had gegooid....oeps...sorry ma!
ZAT zijn is bij mij ook geen succes....ik kwam thuis van een avondje stappen.kwam in de tuin en moest kotsen...ach die vijver leek me wel geschikt,dus ik daar vol over mn nek kom mn pa ineens naar buiten ik schrik en flikker in de vijver lekker badderen tussen mn kots en ga daar visjes lopen vangen ik had er 1 en nam die gezellig mee naar pa en zeg vol trots...kijk papa zelf gevangen!...oeps...sorry pa!visjes is dood!
Oud 27-09-2003, 11:38
Mir-idiotA
hahahahaha jakkie bakkie...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 19:36
coopergirl
coopergirl is offline
Drank; Kotsen over m'n fiets, kotsen IN m'n bed... (Op de camping; ik plaste OP m'n tent omdat ik niet naar de wc wou lopen )

Op een maandag ochtend hadden plein en ik speed gehad... op een gegeven moment werd ik zow waus, dat ik ineens op m'n fiets sprong en naar huis ging... Terwijl ik haar eerst nog naar haar werk zou brengen...

Ik had teveel speed op en ik haalde auto's in terwijl ik de ijsselbrug op fietste (neej, d''r stond geen fille)..

Ghb; goh ik verneem er nx van... donder ik vervolgens van de trap af.

drank; zal ik bewijzen dat ik nog nuchter ben? alvorens ik de stoeprand kon bereiken lag ik al op m'n muil... De littekens op m'n handen zijn nog te zien

Wiet: Shit, paulien!! Ik sta naast mezelf! Ik zie mezelf vliegen! Help me! Ik ga dood! Neeeeeeeeeej..

Shit, zo kan ik nog wel doorgaan, maar dat is echt te genant

Joyce

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 21:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
kan ik met m'n voeten op dat muurtje daar springen?
vast wel!

BOEM..... nee dus....
Oud 27-09-2003, 22:43
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
birthmark schreef op 26-09-2003 @ 15:06:
ik hoorde gister weer een ijzersterke

tim en erwin ( 2 vrienden van mij) waren naar een teknofeestje geweest....allebei zo wous als wat.

s'ochtes komen ze bij tim thuis, van te voren nog afgesproken om heel normaal over proberen te komen. het eerste wat erwin tegen het broertje van tim zegt : "hee Niels, heb je een bril op"
die jongen had dus geen bril
tekno, bah!
Oud 28-09-2003, 20:41
LiZz_Neophyte
LiZz_Neophyte is offline
Het hartstikke hard zitten lachen bij het lezen van de meeste van deze verhalen, haha prachtig ...

Ik weet mijn acties niet helemaal meer ...
Zodra ik een leuke vind zal ik het vertellen
Oud 28-09-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 27-09-2003 @ 20:36:
Drank; Kotsen over m'n fiets, kotsen IN m'n bed... (Op de camping; ik plaste OP m'n tent omdat ik niet naar de wc wou lopen )
Zo ken ik er nog een, mijn ex bleef bij een maat slapen en die hadden dus ook teveel gezopen. Die maat wordt 's nachts wakker omdat ie moet kotsen, maar is te lam om op te staan. Hij tilt zn kussen op en kots daaronder. 's ochtens plakt de hele troep plus het kussen aan zn geszicht .

En dan weer mn ex: in Zwitserland op kamp met school, ook flink gezopen. Zegt een van hen op de hotelkamer dat ie moet pissen, loopt naar het bed, pist (de rest, natuurlijk door t lint, van wat doe jij nou, hij antwoordt, waar lijkt op pissen natuurlijk), loopt dan naar de badkamer en gaat op de plee liggen slapen...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:21
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-09-2003 @ 22:26:
kan ik met m'n voeten op dat muurtje daar springen?
vast wel!

BOEM..... nee dus....
haha ja dat heb ik ook vaak.

Zal ik eens een salto doen?
Ja doe eens!
*springt en valt plat op rug* AUUUUUU!
Doe nog eens!
Oke
*springt nogmaals en blijft kwartier liggen*

Was wel koel . Toch wel erg dat er niemand bezorgd raakte terwijl ik daar maar lag te liggen..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Barbapappa schreef op 28-09-2003 @ 22:21:
haha ja dat heb ik ook vaak.

Zal ik eens een salto doen?
Ja doe eens!
*springt en valt plat op rug* AUUUUUU!
Doe nog eens!
Oke
*springt nogmaals en blijft kwartier liggen*

Was wel koel . Toch wel erg dat er niemand bezorgd raakte terwijl ik daar maar lag te liggen..
ik zou eerlijk gezegd ook een kwartier in een deuk liggen omda je t nog es probeerde
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:59
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ken een meisje die op haar kussen had gekotst, toen de kussensloop binnenstebuiten om haar kussen gedaan heeft en verder is gaan slapen
Oud 29-09-2003, 14:21
Mir-idiotA
Citaat:
zeehond23 schreef op 29-09-2003 @ 14:59:
ik ken een meisje die op haar kussen had gekotst, toen de kussensloop binnenstebuiten om haar kussen gedaan heeft en verder is gaan slapen
jakkie
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:12
Verwijderd
*katja wil make-up verwijderen*
*pakt grote fles reinigingsmilkspul*
*draait dop eraf*
...
*neemt grote slok*

dat was vies
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:47
Verwijderd
OLOL.
Een vriend van mij zei: HEKJE! (in zwolle in het galerijtje-waar-je-niet-mag-staan in de voorstraat voor de docter), neemt een aanloop en springt.... mis. Voeten achter het hek blijven haken. Hij dus naar huis gefietst. Aldaar aangekomen kon hij zijn armen niet meer uit de 'stuurpositie' krijgen en hij belt aan met zijn neus.
Blijkt pols gebruiken in éne arm en ellepijp in andere arm op twee plekken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 08:50
Footprint
Footprint is offline
hehe vriend van me en ik waren hier tequilla aan het drinken en we waren op het einde van de avond totaal van de kaart, die vriend vraagt of die hier mag blijven slapen omdat ie echt niet meer naar huis kan fietsen, dus ja dat kon wel. ga ik ff naar de wc, kom ik terug is ie weg, is ie naar huis zijn slaapspullen halen...
hehe en hij kwam nog terug ook nog met een kussen en slaapzak
Oud 30-09-2003, 11:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Footprint/birthmark schreef op 30-09-2003 @ 09:50:
hehe vriend van me en ik waren hier tequilla aan het drinken en we waren op het einde van de avond totaal van de kaart
dus toen ging ik thuis pizza halen en kwam ik terug met een gigantisch verkeershekje met de tekst bromfietsers afstappen...

na de pizza's op te hebben zag ik ineens dat dat hekje m'n hele handen open hadden geschuurd. bloeide als een rund
Oud 30-09-2003, 16:34
LiZz_Neophyte
LiZz_Neophyte is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 29-09-2003 @ 22:12:
*katja wil make-up verwijderen*
*pakt grote fles reinigingsmilkspul*
*draait dop eraf*
...
*neemt grote slok*

dat was vies
't Lijkt me ook vies, maar ik moest wel lachen toen ik het las
Oud 30-09-2003, 16:36
LiZz_Neophyte
LiZz_Neophyte is offline
Citaat:
Footprint schreef op 30-09-2003 @ 09:50:
hehe vriend van me en ik waren hier tequilla aan het drinken en we waren op het einde van de avond totaal van de kaart, die vriend vraagt of die hier mag blijven slapen omdat ie echt niet meer naar huis kan fietsen, dus ja dat kon wel. ga ik ff naar de wc, kom ik terug is ie weg, is ie naar huis zijn slaapspullen halen...
hehe en hij kwam nog terug ook nog met een kussen en slaapzak
Hehe, strakke actie
Oud 01-10-2003, 06:52
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
deadlock schreef op 29-09-2003 @ 22:47:
Blijkt pols gebruiken in éne arm en ellepijp in andere arm op twee plekken.
bewatte?
Oud 01-10-2003, 09:18
Verwijderd
gebroken...

dat snap je toch wel
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 09:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 01-10-2003 @ 07:52:
bewatte?

^^ , wat een geweldig woord

bewatte =
Oud 01-10-2003, 09:27
Verwijderd
vervang w door z
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 11:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
deadlock schreef op 01-10-2003 @ 10:27:
vervang w door z
neen, alcohol is niets voor mij
Oud 01-10-2003, 11:54
Footprint
Footprint is offline
Oud 01-10-2003, 12:20
needlefreak
needlefreak is offline
gisterenavond had ik het weer wat moeilijk in die instelling en met m'n beste maatje daar besloten we om wat drank te gaan kopen. 2 flessen wijn en een sixpack halve liters bier. die hebben we met z'n 2en opgedronken en daarbij hebben we nog valiums genomen. (die andere kerel had er op zijn kamer) ik heb er in totaal 15 geslikt (niet in 1 keer!). in het begin hadden we veel plezier en waren we erg aangeschoten. maar van de uren daarna herinner ik me niks meer. (gelukkig zit de nachtverpleging meestal in het bureautje en merken ze niks) maar rond middernacht herinner ik me weer alles. ik stond op uit m'n bed en toen ben ik gevallen. hoe ik het gedaan heb weet ik niet maar ik ben recht op mijn kin gevallen. was blijkbaar zo weg in m'n hoofd dat ik m'n handen niet kon zetten. gevolg: dikke kap in mijn kin. toen moest ik naar de nachtverpleger en die hebben de medicar gebeld om me naar spoedgevallen te brengen. ze hebben m'n kin moeten naaien. 8 draadjes. ze hadden geroken dat ik gedronken had maar hebben me toen niet laten blazen omdat ik naar het ziekenhuis moest. de volgende dag (vandaag) vreesde ik dat ik 7 dagen op de afdeling ging moeten blijven (sanctie voor alcohol of druggebruik) maar ik heb geluk gehad. ik heb gezegd dat ik maar 1 biertje gedronken heb en met het skateboard van mijn kamergenoot gevallen ben. ze geloofden me en ik mocht deze middag naar m'n ouders. *opgelucht*
Oud 01-10-2003, 12:37
Verwijderd
Hehe dikke geluk jij
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 12:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
waarom slik je dan eigenlijk die valium erbij?
Oud 01-10-2003, 12:47
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
waarom slik je dan eigenlijk die valium erbij?
om meer weg te zijn in m'n hoofd. mja, klinkt misschien zielig maar als ik weer eens heel erg zin heb in drugs dan wil ik niet meer nadenken want het maakt me echt down.
Reageren

Regels voor berichten