Advertentie | |
|
![]() |
|
Pff, ok, komt ie! Toenk 16 was was echt mijn drugs experimenteer periode, alles geprobeerd waar ik mijn handen op kon leggen enzo, best wel gefriekt daarna, tijdje psychose verborgen moeten houden voor de "buitenwereld" wat best wel zwaar was enzo. Veel geleerd van die periode. Wat "wijzer" geworden met drugsgebruikt enzo. Ook veel over mezelf ontdekt, over vriendschap, het leven zelf, dat je je niet druk moet maken om alles etc.
Ik raad niemand een psychose aan ofzo, maar het heeft mij op zich wel goed gedaan ![]()
|
Waar heb je zoal mee geexperimenteerd dan?
En gebruik je sommige van die dingen nogsteeds wel eens? Ik zelf heb al vrij veel geprobeerd maar heb het bij alles maar op een paar keer gehouden (op paddos en wiet na ![]() Maar ik heb van het uitgeschoten drugs gedrag van een paar vrienden van me wel heel veel geleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 23:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb lekker puh geen eigen acties maar wel van bekenden.
1 meisje was dronken en moest heel erg nodig plassen, ze ging in het eerste de beste hoekje zitten en daar plassen. Dat was dus een klein politiehuisje met daarin een politie-agent. Ik stond erbij en die agent komt naar buiten 'is ze aan het plassen is ze aan het plassen!', ik antwoordde heel dom 'weet ik niet', hij kijken en ziet dat ze plast. Hij lach helemaal in een deuk en gaf geeneens een boete. Andere vriendin was helemaal bezopen en mee naar huis genomen door haar vriend. Ze was meteen in slaap gevallen maar na een paar uur werd ze wakker door verschrikkelijke dorst. Ze liep poedeltje naakt naar de badkamer om wat water te drinken. Omdat ze nog steeds behoorlijk instabiel was ging ze op de badrand zitten, kennelijk is ze toen weer in slaap gevallen. In haar slaap is ze het bad in gegleden en lag zijwaarts met de benen over de rand in het bad te pitten. Ineens gaat het licht aan en schrikt ze wakker en staart zo de vader van haar vriend recht in zijn ogen aan, nog altijd had ze geen kleren aan. Nee, die durfde haar gezicht de volgende ochtend amper te vertonen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het kader van beter laat dan nooit: Alles wat los en vast zat zeg maar (behalve ghb, hero, crack, en nog wel wat) Maar verder alles waar ik "beslag" op kon leggen dat nam ik. Veel van die dingen gebruik (althans, tot voor kort) ik nogsteeds. Het heeft me geestelijk ook wel een beetje gesloopt enzo. Maar ik heb nu een steun en toeverlaat zeg maar die me heel goed helpt (hoewel ze het zelf niet doorheeft, maar dat hoort ook zo denk ik) en daar hoop ik gewoon veel door achter te kunnen laten
|
Verwijderd
|
Ik ken het verhaal zeehond
![]() ![]() ![]() Ontopic: Op werchter, van A1 met een aantal mensen mee naar de parking op A3 lopen, met de fles in mijn hand. Waggelwaggel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet NU dat ik gewoon niet wil gebruiken, wegens verschillende redenen. Hoe het in de toekomst zit weet ik niet. Maar als het eruit ziet als nu niet. mutant: Whatever doesnt kill je can only maak you sterker ![]()
|
ik hoorde gister weer een ijzersterke
tim en erwin ( 2 vrienden van mij) waren naar een teknofeestje geweest....allebei zo wous als wat. s'ochtes komen ze bij tim thuis, van te voren nog afgesproken om heel normaal over proberen te komen. het eerste wat erwin tegen het broertje van tim zegt : "hee Niels, heb je een bril op" die jongen had dus geen bril ![]()
|
Ik kwam dronken thuis:
ma: "hoeveel heb je gehad?" ikke: "euh.. weet niet.. 2 glaasjes ofzo?" ma: "ja nou echt..?" ikke: "ja oke.. drie dan.." ik moe, en ik had kussen in hand want er sliep iemand bij me, en ik wilde ergens op leunen, zag ik in mijn wazigheid dat kussen voor een tafel aan, dus ik ga er op leunen, pleur ik zo op de grond.. ma: "dus.. 3 glaasjes he??" Oeps. |
![]() |
|
schandelijk schandelijk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
zo STONEDals dat ik was zat ik thuis in de bank lekker rlxd achterover asbak op de bak pakje peuken naast me aansteker je kent dat wel...dus ik steek een peuk op en gooi de aansteker naast me op de bak toen ik een hijs wilde nemen van mn peuk bleek dat ik die aansteker nog in mn handen had en dus die peuk in de bank had gegooid....oeps...sorry ma!
ZAT zijn is bij mij ook geen succes....ik kwam thuis van een avondje stappen.kwam in de tuin en moest kotsen...ach die vijver leek me wel geschikt,dus ik daar vol over mn nek kom mn pa ineens naar buiten ik schrik en flikker in de vijver lekker badderen tussen mn kots en ga daar visjes lopen vangen ik had er 1 en nam die gezellig mee naar pa en zeg vol trots...kijk papa zelf gevangen!...oeps...sorry pa!visjes is dood!
|
Drank; Kotsen over m'n fiets, kotsen IN m'n bed... (Op de camping; ik plaste OP m'n tent omdat ik niet naar de wc wou lopen
![]() Op een maandag ochtend hadden plein en ik speed gehad... op een gegeven moment werd ik zow waus, dat ik ineens op m'n fiets sprong en naar huis ging... Terwijl ik haar eerst nog naar haar werk zou brengen... Ik had teveel speed op en ik haalde auto's in terwijl ik de ijsselbrug op fietste (neej, d''r stond geen fille).. Ghb; goh ik verneem er nx van... donder ik vervolgens van de trap af. drank; zal ik bewijzen dat ik nog nuchter ben? alvorens ik de stoeprand kon bereiken lag ik al op m'n muil... De littekens op m'n handen zijn nog te zien ![]() Wiet: Shit, paulien!! Ik sta naast mezelf! Ik zie mezelf vliegen! Help me! Ik ga dood! Neeeeeeeeeej.. Shit, zo kan ik nog wel doorgaan, maar dat is echt te genant ![]() Joyce
Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan weer mn ex: in Zwitserland op kamp met school, ook flink gezopen. Zegt een van hen op de hotelkamer dat ie moet pissen, loopt naar het bed, pist (de rest, natuurlijk door t lint, van wat doe jij nou, hij antwoordt, waar lijkt op pissen natuurlijk), loopt dan naar de badkamer en gaat op de plee liggen slapen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zal ik eens een salto doen? Ja doe eens! *springt en valt plat op rug* AUUUUUU! Doe nog eens! Oke *springt nogmaals en blijft kwartier liggen* Was wel koel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OLOL.
Een vriend van mij zei: HEKJE! (in zwolle in het galerijtje-waar-je-niet-mag-staan in de voorstraat voor de docter), neemt een aanloop en springt.... mis. Voeten achter het hek blijven haken. Hij dus naar huis gefietst. Aldaar aangekomen kon hij zijn armen niet meer uit de 'stuurpositie' krijgen en hij belt aan met zijn neus. Blijkt pols gebruiken in éne arm en ellepijp in andere arm op twee plekken. |
![]() |
|
hehe vriend van me en ik waren hier tequilla aan het drinken en we waren op het einde van de avond totaal van de kaart, die vriend vraagt of die hier mag blijven slapen omdat ie echt niet meer naar huis kan fietsen, dus ja dat kon wel. ga ik ff naar de wc, kom ik terug is ie weg, is ie naar huis zijn slaapspullen halen...
hehe en hij kwam nog terug ook nog met een kussen en slaapzak ![]()
||
Citaat:
na de pizza's op te hebben zag ik ineens dat dat hekje m'n hele handen open hadden geschuurd. bloeide als een rund
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
gisterenavond had ik het weer wat moeilijk in die instelling en met m'n beste maatje daar besloten we om wat drank te gaan kopen. 2 flessen wijn en een sixpack halve liters bier. die hebben we met z'n 2en opgedronken
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het zeehond 23, wat deed jij in je 17e levens jaar topic. dreadmanneke | 48 | 02-09-2003 22:52 | |
Drugs & Alcohol |
zotste XTC ervaringen needlefreak | 7 | 31-08-2003 19:22 |