Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bestel alleen heel soms ene fun shirt,
voor de rest is het maar bagger.. De bands shirts zijn van bager kwaliteit en zowiezo heb ik het meestal niet op bandshirts (vooral om de kiddo's die je er mee achter je aan krijgt :r). En verder, ja... ze hebben niks bijzonders.. Wat ik alleen af en toe zo fout vind is dat je mensen ziet lopen die hun complete outfit uit de Large of de Attitude hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw echte gotiks kopen hun shit bij ATTITUDEholland.nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik denk niet dat Mennuz een uitzondering maakt, of zou moeten maken. Dan kijk ik natuurlijk niet meer zo tegen Hem op he. Eerder Gilles dan ![]() Goed, nu heb ik dus ook een avatar van Hem. Hij heeft'm persoonlijk gemaakt.. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 21:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm. De Large is steeds weer hetzelfde, een paar nieuwe shirtjes per kwartaal ofzo...echt boring.
Ik heb er weleens een truitje besteld, wel ok. Maar ik vind het toch niet zo bijzonder, de Large. Nogal standaard allemaal. Ze hebben ook geen leuke bandshirts meer. Nouja. Misschien ben ik gewoon wel veranderd. Maar dan nog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|