Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk mag ieder zijn kind opvoeden naar eigen goeddunken, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben of goedkeur. Maak 't nou. Citaat:
Citaat:
Wanneer je de Bijbel of Koran voor mijn part naar eigen goeddunken gaat plaatsen in de maatschappij ben je, in mijn ogen, geen goed gelovige. Dan ga je verkeerd met je geloof om. Mijns inziens, of course. |
![]() |
|
Homo's zijn ook mensen, God houdt niet minder van hen dan van anderen. Hij keurt echter hun praktijken wel af (sodomie)
En ik ga mijn kind opvoeden met mijn waarden, maar dat betekent niet dat dat kind geen rechten meer heeft op eigen mening. Als mijn kind besluit dat hij/zij toch seks voor het huwelijk wil bv, dan is dat zijn/haar keuze. Om dit op de Jehova's te betrekken: als ze inderdaad famillie-leden 'verbannen' omdat ze niet geloven, zijn ze erg fout bezig. (en nee: ik zeg niet dat ze fout ZIJN) Als mijn kind moslim besluit te worden, moet ie zelf weten. Ik ga wel met hem/haar praten over 'onze' geloven dan, maar goed, iedereen staat natuurlijk altijd vrij om zijn eigen keuze te maken.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je voorzichtig leest dat ik de Islam 'gevaar' vind, ja. Maar daar voeg ik iets aan toe: Ik vind ALLE religies/geloven die NIET erkennen dat Jezus onze enige redding is, gevaarlijk.
|
Ik heb gelukkig weinig last van ze.
Heb er hier al jaren geen meer aan de deur gehad. Ik zit er ook helemaal niet op te wachten, geweldig voor ze dat zij hun levensdoel en ware geloof gevonden hebben, maar dring dat aub niet aan mij op. Ik vind dat nogal onbeschoft. Ze zullen wel zo idolaat zijn van het geloof dat ze dit geluk met iedereen willen delen en blind zijn voor de negatieve reacties van de meeste mensen. Ik vind de regels waar ze zich aan moeten houden ook belachelijk, je hoeft maar een regel te overtreden en je hele familie kijkt je gelijk niet meer aan. Bleh bekrompen gedoe.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(BTW gefeliciteerd met je verjaardag ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
is iemand hier apostolisch? -bianca13- | 67 | 15-10-2008 21:48 | |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
Vraag voor de gelovigen onder ons Joyfulness | 51 | 19-11-2005 21:40 | |
Eten & Drinken |