Advertentie | |
|
![]() |
|
wat er verkeerd is aan gym?? Wat is er NIET verkeerd aan gym?!!
Sta je daar met 30 graden buiten rondjes te rennen of met 10 grade onder nul te koukleumen. En als het redelijk gymweer is zit je binnen de coopertest te doen. (= overigens de allerdomste uitvinding ooit, wie gaat er nou achter een piepje aanrennen) oh en dan vergeet ik nog de turnlessen, fijn handstandjes en salto'tjes maken.. (not) En dan heb je ook nog van die fijne teamsporten waarbij je dan net in een team zit met van die mega-fantieke idioten.
Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 14:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb op donderdag de eerste twee uur gym. Ik heb er op zich niks tegen (behalve het turngedeelte) maar sommige leraren zijn vreselijk en je hebt niet genoeg tijd om je om te kleden waardoor de volgende docent zit te zeuren dat je te laat bent.
![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 18:31. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat L.O gewoon hoord bij school, en of je er nou goed in bent of niet je moet gewoon je best doen. Als jij je best doet ziet je leraar/lerares dat en krijg je gewoon een voldoende. En zoals sommige mensen zeggen dat je dingen moet doen die je niet leuk vind of niet durft, oke soms moet je dingen doen die je niet leuk vind, maar als je dingen moet doen die je niet durft zit je echt op een verkeerde school, want bij ons op school bijvoorbeeld hoef je niets te doen wat je niet durft, je moet gewoon je eigen niveau bepalen. En meestal ook als je iets niet leuk vind hoeft het niet als je dan maar wel iets anders gaat doen. Dus gewoon een beetje initiatief tonen, en zeggen van ik doe het niet maar.... Dan zal het stukken beter gaan!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|