Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 30-08-2003 @ 11:37:
Ik heb niks tegen LO...
Zolang er geen bruggen, ringen, en stangen bij komen kijken vind ik het een leuk vak. Heb alleen een schijtheken aal turnen.
De rest vind ik allemaal wel lachen. Vooral de 'echte' sporten voetbal/basketbal/handbal/volleybal/hokkey/enz...
Atletiek is ook altijd wel leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 14:25
Verwijderd
Wat is er mis met L.O?
Behalve de handstand, de flikflak en een salto in de lucht bedoel je?
Een met groepssporten heb je altijd mensen die denken dat ze alleen spelen en krijg je de bal nooit.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik hou niet van rennen en me in het zweet werken .. daarbij durf ik veel dingen niet ..

maar ik gym al 2,5 jaar niet meer mee

Blessure
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
wat er verkeerd is aan gym?? Wat is er NIET verkeerd aan gym?!!

Sta je daar met 30 graden buiten rondjes te rennen of met 10 grade onder nul te koukleumen. En als het redelijk gymweer is zit je binnen de coopertest te doen. (= overigens de allerdomste uitvinding ooit, wie gaat er nou achter een piepje aanrennen)

oh en dan vergeet ik nog de turnlessen, fijn handstandjes en salto'tjes maken.. (not) En dan heb je ook nog van die fijne teamsporten waarbij je dan net in een team zit met van die mega-fantieke idioten.

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 04-09-2003 @ 15:46:
En als het redelijk gymweer is zit je binnen de coopertest te doen. (= overigens de allerdomste uitvinding ooit, wie gaat er nou achter een piepje aanrennen)
Dan ben je in de war met de Shuttle Run test. Coopertest is volgens mij gewoon 12 minuten een zo groot mogelijke afstand afleggen (in een constant tempo).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:19
Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Ik zou willen dat ik minimaal de helft van de dag LO had.....Ik heb het nu helemaal nooit meer
Oud 04-09-2003, 18:25
Silver rain
Silver rain is offline
Ik heb op donderdag de eerste twee uur gym. Ik heb er op zich niks tegen (behalve het turngedeelte) maar sommige leraren zijn vreselijk en je hebt niet genoeg tijd om je om te kleden waardoor de volgende docent zit te zeuren dat je te laat bent. En dan heb je nog de warme zomerdagen dat je zit te zwoegen en de gymleraar je maar zit af te beulen dat je je best niet doet. En das niet leuk. En als iemand nou eenmaal niet iets kan halen krijgt ie een onvoldoende, waarna in de kleedkamers nog wordt doorgezeurd van: "ik heb lekker een 8 en jij lekker onvoldoende". Rotkinderen

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:36
load_harmony
load_harmony is offline
middelbare school was niet tof. nu wel.. beetje spelletjes, elkaar les geven, fris-been, jezelf cijfers geven..

ik vermaak me wel..
Oud 05-09-2003, 10:15
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
beetje generaliserend. Ik zit dan niet meer op de middelbare school, maar ik had nooit wat tegen LO, kvond het wel leuk eigenlijk, beetje sporten, gezond doen, tjoepie, nooit weg.
Oud 05-09-2003, 20:34
Mara
Mara is offline
Opzich vind ik LO wel leuk, het vak dan
Ik kan 't alleen voor geen meter, en daar komt bij dat ik me niet helemaal comfortabel voel in sportkleren
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:16
CrawDad
CrawDad is offline
Ik vind dat L.O gewoon hoord bij school, en of je er nou goed in bent of niet je moet gewoon je best doen. Als jij je best doet ziet je leraar/lerares dat en krijg je gewoon een voldoende. En zoals sommige mensen zeggen dat je dingen moet doen die je niet leuk vind of niet durft, oke soms moet je dingen doen die je niet leuk vind, maar als je dingen moet doen die je niet durft zit je echt op een verkeerde school, want bij ons op school bijvoorbeeld hoef je niets te doen wat je niet durft, je moet gewoon je eigen niveau bepalen. En meestal ook als je iets niet leuk vind hoeft het niet als je dan maar wel iets anders gaat doen. Dus gewoon een beetje initiatief tonen, en zeggen van ik doe het niet maar.... Dan zal het stukken beter gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten