Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En toch open en lees je dit topic, en plaatst 3 reacties? Maar goed dat was mijn punt ook helemaal niet. Wat ik je probeerde duidelijk te maken was dat als je dan toch zonodig je mening wil geven over een onderwerp dat je niks intereseert, jezelf eerst even de nodige informatie verschaft zodat je weet waar je het over hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb getekend, anderen laten tekenen, mijn msn-naam verandert in red het 3fm kuiken, een msn3fmkuikensmiley gemaakt en het kuiken als avatar genomen op msn. kan ik nog meer doen?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die Florent Luyckx is echt een kuthoer. Ik zag het al misgaan in het interview met hem in het AD. Daar sprak hij van een ''arrogant toontje" en dat daar een paar mensen verantwoordelijk waren. De zender zou weer meer met de jeugd contact moeten leggen en blablabla. De enige arrogante zak is die Florent zelf, op deze manier verneukt hij de enige goede radiozender in de ether!
|
![]() |
Ja, de probleempjes die er waren zijn inderdaad opgelost.
Je krijgt nu niet meer de melding dat er al iemand vanaf jouw IP gestemd heeft en het is ook duidelijker wat je in moet vullen. Iedereen tekenen dus, voor vrijdag want dan wordt de petitie aangeboden!!! De petitie gaat idd niet alleen voor het kuiken, maar ook over waar het kuiken voor staat: het soort radio dat eerst gemaakt werd en waarin ze nu veranderingen willen gaan aanbrengen. Maar het nieuwe logo is ontzettend lelijk, heeft totaal niks. In tegenstelling tot het rockende kuiken!!! ![]() Bedankt iedereen die al gestemd heeft ![]()
|
Verwijderd
|
Ik doe grafische en digitale vormgeving en als ik ooit zo'n logo zou afgeven, zouden ze vragen wat ik daar kom doen en me de deur wijzen
![]() ![]() Te gruwelijk voor woorden... En kuikens zijn cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|