Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mijn berekening zijn het ongeveer 46 km/uur .dat is dus best stel maar lang niet onmogelijk |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zijn er nogal wat! Ik heb al heel wat toernooien gewonnen bij de jeugd en de senioren (badminton), maar ben ook al vaak kampioen geweest in de (badminton)competitie met m'n team.
Maar het meest trots ben ik dat ik nu op de Nederlandse (badminton) ranglijst sta ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb met wedstrijdzwemmen een keer 16!!! seconden verbeterd, op 3 slagen dus dat ging echt ontzettend goed!Ik vergeet die wedstrijd nooit meer, was ook nog eens aan het begon van het seizoen en dan moet ik meestal ff op gang komen, maar die wedstrijd ging echt top!
|
met de E5 winnen van de E1 (goal werd gemaakt door een meisej
![]() Verder alle goals die ik in ongeveer 8 jaar voetbal heb gemaakt, schat een stuk of 30. Waarvan ruim 20 in mijn eerste jaar ![]()
|
Verwijderd
|
-2 weken terug van mijn leraar gewonnen met badminton
-1e prijs enkel, dubbel, mix met badminton Nu zou je kunnen denken dat ik dan gewoon aardig goed ben, maar ik heb meegedaan aan de senioren, en ik zit pas een half jaartje op de sport. Mijn leraar gaat mij waarschijnlijk persoonlijk trainen, en mij proberen op het proffesionele vlak te krijgen. -Zwarte band met karate toen ik 13 was -5 jaar achter elkaar in elke catagorie van tennis (enkel dubbel mix) clubkampioen. Ik heb altijd een gevoel dat ik de beste wil zijn met de sporten die ik beoefen. En gelukkig staat mijn aardig 'atletische' lichaam dat ook toe. |
![]() |
|
met de D5 kampioen worden met voetbal bij Sparta Nijkerk...is al min. 5 jaar geleden
3e geworden bij de clubkampioenschappen in 2003 (Juni) terwijl ik pas 9 maanden op tennis zat!! En volgende week zaterdag ga ik het Oud-Jongeren toernooi winnen samen met mijn vader dat voel ik gewoon ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
2e bij E.K judo in engeland
2e bij Dutch Open Nederland *judo* 2e en 3e bij Engels Open *engeland* Judo* 3e Schots Open *schotland* *judo* 4e E.K Duitsland *judo* 1e NK Nederland *judo* en nog gewoon nederlandse wedstrijden maar die zijn niet boeiend ofsow ![]() 25 oktober kon ik naar engeland heen Maar Gaat niet door ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met jou wil ik geen ruzie hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger in een heel erg ver verleden toen ik een klein suusje was moest ik met ballet iets doen wat ik echt heel moeilijk vond. Weet al niet eens meer wat. Na heel lang hard geoefend te hebben kon ik t eindelijk, om vervolgens te besluiten te stoppen met ballet.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
niet meegymmen miss sunshine1986 | 201 | 15-09-2003 12:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd en school. Belladonna | 61 | 12-01-2003 21:39 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 |