Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 12:06
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
neuh ben het erg oneens met de stelling... 't is altijd leuk zelfs als je weet dat het niet wederzijds is kan het nog leuk zijn... alleen komt die frustratie er dan idd wel bij en voel je je klote; maar de verliefdheid zelf is dan misschien nog wel leuk
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2003, 19:31
-Octavius-
-Octavius- is offline
mee eens..

wat is er nou leuk aan te denken..
"wow, wat een leuke meid/jongen , daar zou ik wel een beschuitje (oid) mee willen eten, maar dat zal nooit gebeuren"

das niet best..
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:37
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
-Octavius- schreef op 07-09-2003 @ 20:31:
mee eens..

wat is er nou leuk aan te denken..
"wow, wat een leuke meid/jongen , daar zou ik wel een beschuitje (oid) mee willen eten, maar dat zal nooit gebeuren"

das niet best..
dat is redelijk kut ja...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
-Octavius- schreef op 07-09-2003 @ 20:31:
mee eens..

wat is er nou leuk aan te denken..
"wow, wat een leuke meid/jongen , daar zou ik wel een beschuitje (oid) mee willen eten, maar dat zal nooit gebeuren"

das niet best..
Of je hebt een leuk geheim voor jezelf waar je lekker over kunt dagdromen als je hem/haar weer eens hebt gezien of als hij/zij weer heeft geglimlacht naar je enz Weet ut, ben koos hopeloos.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 09:28
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
En ik ben koos werkeloos.

En ik ben het wel eens met de stelling.
En nu ga ik vissen aan de waterkant.
Mij niet gezien achter de lopende band.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 14:22
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben het er mee eens
ik haat het om verliefd te zijn op iemand en óf te weten dat hij mij niet leuk vind, óf helemaal niet te weten wat hij voor me voelt
dan voelt het als een lang en moeilijk process, terwijl als je weet dat diegene hetzelfde voor je voelt het alleen maar leuk is en jullie weten wat jullie beiden voor elkaar voelen
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:38
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Wes schreef op 07-09-2003 @ 20:44:
Of je hebt een leuk geheim voor jezelf waar je lekker over kunt dagdromen als je hem/haar weer eens hebt gezien of als hij/zij weer heeft geglimlacht naar je enz Weet ut, ben koos hopeloos.
*eens en ook*

Dat dagdromen wat bij verliefdheid hoort..

Bij mij gaat 'het' er alleen meestal af als ik zeker weet dat ie míj leuk vindt. Soort bescherming ofzo misschien. Want ik ben een schijterd.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 09:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Liefde die niet wederzijds is, is hels. Maar aan de andere kant kan wederzijdse liefde ook erg gaan vervelen...

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 09:53
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Hmmzz.. ik word gek als ik antwoorden niet heb.. Als ik niet weet hoe de gevoelens andersom zijn.. Daar komt ook nog bij dat ook al weet je het wel.. het nog wel frustrerend kan zijn..

Ik vind verliefd zijn niet leuk als ik niet weet dat het wederzijds is.. maar ik blijf wel verliefd omdat de hoop daarvoor zorgd..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 11:42
beestje
beestje is offline
niet helemaal mee eens, het idee dat iemand ook verliefd op jou is en daarover fantaseren kan ook al heel leuk zijn (maar het is uiteraard het allerleukste als dat dan ook uitkomt)
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:09
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
verliefd zijn en niet weten wat die ander nu precies van je vind is best wel leuk en spannend,maar niet als het 2 jaar later nog zo is (whaaaaaa kutsituatie...) en dat omdat je het hem niet durft te vertellen *kicks herself*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:39
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ja, maar dan moet er wel wat vooruitgang in de situatie zitten; Niet: "ik wil wel maar ik kan niet".
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:18
rozijntje
rozijntje is offline
niet mee eens (met de stelling dus, heb niet alle reacties gelezen)

zelfs als je weet dat je geen kans maakt, ik zal eerlijk zijn, meestal is het dan gewoon ongelooflijk klote en frustrerend. maar toch, ben een keer hopeloos verliefd geweest op iemand die onbereikbaar was, heb daar veel pijn om gehad maar hou er toch vooral leuke herinneringen aan over.
die kriebels, dat geweldige gevoel als hij eens een keer naar je lacht... echt zalig.
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:22
Fa Sai
Fa Sai is offline
niet mee eens.
liefde op afstand is veel leuker. Als blijkt dat hij ook verliefd is op mij, is de verliefdheid op slag verdwenen, weet ook niet hoe het komt.
Toen ik 14/15 was ben ik smoorverliefd geweest op een jongen van mijn zwemclub. En dan ook echt smoorverliefd, zo van, oh nee, vanavond zie ik hem weer, ik kan niet eten, niet slapen, niks. En zondag was ik al zenuwachtig, omdat ik hem woensdagavond weer ging zien.
Maar toen, toen na anderhalf jaar bleek dat hij ook wel iets in mij zag, was die verliefdheid op slag verdwenen. Echt helemaal. Ik heb nog drie en een halve maand met hem gezoend enzo, in de hoop dat dat gevoel nog terug zou komen, maar nee hoor. Het was een onbegonnen zaak. Jammer, de zwemclub was ineens niet zo leuk meer.
En zo gaat dat bij mij nou altijd. Als de spanning eraf is, is de verliefdheid ook weg. Er moet voor mij iets te wensen zijn, en als ik het dan heb, wil ik weer iets nieuws te wensen. Vandaar ook dat ik een voorliefde heb voor de meest onbereikbare en verboden figuren. En vandaar ook dat ik niet verliefd ben op mijn vriend. Dat zou ik pas worden als hij me niet meer hoeft...
Ik denk dan ook dat de enige functie van verliefdheid is om 2 mensen bij elkaar te brengen. Daarna heeft het geen functie meer, dus gaat de verliefdheid weg.
Ik geloof dus ook niet dat het mogelijk is dat je een relatie hebt, en dat je echt verliefd bent op je vriend(in). (wat iets anders is dan houden van!)
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 21:57
ireentjuhp
ireentjuhp is offline
Mee eens! want mijn liefde is in een half jaar eerst wel beantwoord geweest , maar nu niet meer! heb wel nog steeds heel erge gevoelens voor hem gehad de laatste tijd! t was egt zo moeilijk , ik had echt nergens meer zin in , ik wilde niet meer uitgaan, sporten , ik wilde thuis alleen voor de tv zitten ! echt een ramp , maar nu ben ik er langzaam overheen aan t komen!ben weer flink aan t feesten in het weekend
Ik kom heus nog wel een leuke jongen tegen!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 04:20
NocturaL
NocturaL is offline
j0,

Nogal logisch niet?


Kind Regards,
NocturaL
__________________
Philosophy is at once the most sublime and the most trivial of human pursuits. -William James
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:45
©ha0$
Avatar van ©ha0$
©ha0$ is offline
whalla?
__________________
Windows working incorrectly: ▓▓▓▓▓ 100%
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 07:44
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-09-2003 @ 10:48:
Wederzijdse verliefdheid is héérlijk In je uppie verliefd zijn is geen klap aan, alleen maar frustrerend
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 08:54
@pie
@pie is offline
verliefdheid is altijd leuk (ook al heb je buikpijn, vlinders tussen je hersens, enz), tót het moment dat het níet wederzijds blijkt... dat vind ik althans
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
"vroeger" vond ik t juist helemaal niet meer leuk als de liefde wederzijds was

Nu is t leuk als t wederzijds is. Maar het dromen, de kriebels het kletsen met je vriendinnen over hem die zijn sowieso leuk, hoeft niet perse wederzijds te zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:51
Verwijderd
Mee eens.


Maar meestal weet je het niet zeker of hij/zij jou nou wel of niet leuk vindt. Dat is het spannendste van verliefd zijn/leuk vinden/willen neuken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 17:25
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Niet mee eens.

Ik vind verliefd zijn geweldig
Het maakt het natuurlijk nog veel leuker als diegene mogelijk ook verliefd is, maar als dat niet het geval is vind ik het nog steeds leuk....en als het zeker is dat diegene me niet ziet zitten dan verwatert de verliefdheid vanzelf wel...

Het hopen dat de ander je ook leuk vind, dat vind ik volgens mij nog t leukst
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:33
Verwijderd
ik ben het er mee eens

ik heb al veel verdriet gehad door onbeantwoorde liefdes. Verliefd op een lerares, dat werkte niet...verliefd op een vriend, werkte ook niet, hij gaf me zelfs amper aandacht. En mijn eerste relatie was ook niets, want het bleek niet wederzijds te zijn, hij wilde alleen maar sex...

Ik baalde dus altijd van verliefd zijn en wilde het niet meer worden. Nu ben ik het weer en dit keer is het wel wederzijds, ik geniet enorm

Maar ik ben het wel een heel klein beetje oneens, er zitten altijd wel leuke kanten aan om verliefd te zijn zonder antwoord erop te krijgen....voorbeeldje: toen ik verliefd was op mn lerares ging ik opeens met plezier naar school... En van het gevoel zelf krijg ik altijd veel energie en word ik dromerig
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Niet mee eens. Verliefd zijn is ook dolletjes als het nog maar de vraag is of het wederzijds is.

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:39
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Zelfs als je weet dat het wederzijds is, kan het nog niet leuk zijn.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 15:46
Verwijderd
het is juist spannend als je het niet weet en je probeert erachter te komen....

Er zijn zoveel manieren om dat te checken..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:56
love.the.sunset
Avatar van love.the.sunset
love.the.sunset is offline
Ja, dat is inderdaad wel zo, net een detective-spel; , oké een erg rare vergelijking , maar toch
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:05
shao-kahn
Avatar van shao-kahn
shao-kahn is offline
ja
__________________
pim heeft het ook zo gewild
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:00
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-09-2003 @ 18:29:
Nee. niet mee eens.
Alleen is t zo frustrerend als je 'liefde' niet beantwoord wordt.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 09:48
Nikitah
Nikitah is offline
volkomen mee eens anders blijf je aleen maar hopen dat het er ooit nog eens van komt!!!kus mij
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:28
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
******** schreef op 01-09-2003 @ 20:59:
Dat is geen stelling, het is een feit.
eens
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:35
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik vind verliefd zijn leuk.
Als het wederzijds is is het nog leuker.
Als hij het dan uitmaakt is het Uberkut.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 15:03
helli
helli is offline
helemaal mee eens, tenminste... in het geval dat je weet dat de persoon waarop je verliefd bent niet verliefd is op jou, maar wel op iemand anders. En als hij het daar dan ook nog constant met jou over heeft wordt je echt gek, geloof mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe Start Je Een Relatie?
Belgium
6 20-02-2017 21:11
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Liefde & Relatie All you need is love?
no pain n death
62 02-03-2005 21:13
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie geen wederzijdse verliefdheid, poging tot moord?
moenbase
69 31-08-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.