Advertentie | |
|
![]() |
|
Scooters zijn 3 maal niks
![]() Schakelbrommers ruleren. Mijn top 3 van schakelbrommers: 1) Aprilia RS50 2) Gilera GSM 3) Rieju RS2 matrix Rij zelf nu een GSM en het bevalt goed, goeie wegligging ze hebben standaard al een snel blok eronder. (begrenzers weghalen en je rijdt al 80) Zien er leuk uit super motard. Crosser uiterlijk met normale wegbanden. Aprilia RS50 is gewoon de wegracer der wegracers, dingen rijden geweldig zijn supersnel AM6 blok, maar daar tegenover staat dat het blok niet van geweldige kwaliteit is. Maar als je em goed onderhoudt levert het weinig problemen op. Super goeie wegligging. Rieju RS2 matrix. Geweldige looks, maar is klein wat wel wat minder is. Ik weet niet hoe die rijdt enz, maar ding is ook snel te krijgen begrenzers eruit en je rijdt al 90 ofzo (AM6 blok ![]()
|
AEROX POWER!
Cilinder Malossi MHR Team Speed 70cc Uitlaat : Nu Yas c20 Krukas Malossi MHR 12mm Carburateur 21mm Dell'Ortho + handchoke Luchtfilter Bewerkt Vario Malossi MHR Multivar 2000 + Ventilvar (Overrange) Koppeling Torque driver + Fixed Poulie (Overrange) Membraan Polini Evolution carbonnen plaatjes Vertanding Wheely potential!! V-snaar Malossi MHR Kevlar Belt voor Overrange Ontsteking Italkit Seletra Binnenrotor Lagers SKF C3 Wie wil potje sporten ? =)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Scooters zijn dom. Net zoals de mensen die erop rijden... Okee kom maar met jullie reacties
![]() (neem me niet te serieus, maar ik vind scooters gewoon verre van cool) Neem het voorbeeld aan mij, en koop een oude Puch MV, VZ, VS, MS....Veel meer plezier, en dan schakel je tenminste. Zit je niet altijd stil.... Een automaat is toch voor mietjes, geef toe. Puch MV 50, 3 Gear, 1976
||
Citaat:
(ik heb btw een ks-50 watercooled (de enige in dordt)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Lifestyle |
Stelling Lonsdalechick16 | 79 | 11-06-2002 21:44 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |