Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
het is net mastermind...
maar zo gemeen zal ik het niet spelen.. dus nu mijn eigen antwoorden 1 niet waar 2 waar 3 snap ik niet,.... niet waar 4 niet waar 5 waarin? eten ![]() 6 waar 7 waar 8 niet waar 9 waar 10 niet waar hoop op 1 fout....die heb ik minstens natuurlijk... maar gok op 5 ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt er vijf fout.
|
Mn vriend komt ook ff meedoen..
Hier zijn zijn antwoorden: 1. Waar 2. Waar 3. Waar 4. Waar 5. Waar 6. Waar 7. Waar 8. Niet waar 9. Niet waar 10. Niet waar Nou ik.. uhm.. wij... zijn benieuwd..
||
![]() |
hey mensen ik heb andere replies nog nie bekeken, dus ik gok maar wat
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Oh,leuk ga ik doen:
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. lijkt me niet, langer 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. niet waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. niet waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. schijnt waar te zijn, maar in mijn geval klopt t niet echt 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. NIET WAAR! en? ![]() |
![]() |
|
De antwoorden dus:
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. Waar. (Eigenlijk pas 120 jaar, maar goed.) 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. Waar. Logisch. 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. Ook waar. Weinig mensen staan neuspeuterend voor de spiegel. Of juist wel, als ze dat normaal geaccepteerd vinden. 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. Waar. In een gesprek, van een les, van een tv-programma. 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. Niet waar. Ze zijn juist kieskeuriger. 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) Niet waar. Juist bij schaarste denken mensen louter aan zichzelf. 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. Waar. Het zit in je genen en wordt versterkt door omgeving en sociale milieus. 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. Niet waar. Zelfde principe als bij zes. Mensen vinden zichzelf belangrijker dan een groep. 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. Niet waar. Ze gaan dan namelijk twijfelen. "Vind ik het wel écht leuk, of alleen maar omdat ik er voor betaald/beloond word?" 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. Gelukkig niet waar.
||
Citaat:
PS Scatterheart is dat Bjork op je avatar ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Scatterheart schreef op 02-09-2003 @ 10:36:
[B]Ik doe TCW waarbij ongeveer 1/3 (sociale)psychologie hoort. Bij 't eerste college kregen we dit vragenlijstje. Waar/niet waar? 1. Psych. bestaat pas 150 jaar. nope 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. Klopt! 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. Klopt! 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. klopt! 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. Nope! 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) Klopt! 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. Nope 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. nope 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. klopt 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. fout! (gelukkig maar ![]() Nou, ik ben benieuwd!! ![]() Joyce
|
met vraag 7 ben ik het niet eens, als je ouders intelligent zijn, kan het kind het ook zijn, de kans is daarop best groot.
maar andersom, kan het ook, als je ouder "normaal" zijn, kan het kind best wel intelligen zijn.
|
|