Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een toet-toe-toeter op mijn waterscooter
![]() Echt vrolijk he, niet zoiets van "daar wil ik op dansen" of "dit is mijn favo muziek", maar dit is echt zo'n liedje waar je gewoon automatisch een smile krijgt als je het hoort ![]()
|
Summer Jam
Misfit (daar wacht ik nu al 4 dagen op, dus ik ben in de wolken als dat lied nu eindelijk op de radio komt!!) So Pure (Alanis Morissette) alles van Nelly Furtado, dat vind ik echt van die vrolijkwordmuziek
|
Echte koekjes kan je zo door midden breken. Maar nep dingen geven meer warmte af als je ze omdraait. Paarse daarin tegen willen nog wel eens wegzwemmen. Maarja, die kunnen er ook niets aan doen in princiepe.
Als ze nou een start sein krijgen, oh mom, effe ander liedje opzetten, eh als ze nou eens een startsein kregen ging het al een stuk vlotter. Maar aangezien diegene eerst een koekje wou duurt dat wel effe. Die wou namelijk een nep ding, en die kan je niet makkelijk door midden breken. En die oen had `m ook omgedraait dus werd ie enorm warm van. En de honden die zagen ook niet goed meer, maar daar kunnen zij zelf ook niets aan doen. Maar die liepen ook in de weg, en die roken die verdomde koekjes ook ineens. Dus toen ging alles verkeerd. Toen hadden een paar brandweerlieden de koekjes weggehaald, maar dat ging ook niet lekker. Die koekjes waren namelijk vies. Dus dat ging vies. Maar das opzich wel logisch natuurlijk. Maar wel dapper van ze. Toen ging alles al iets beter. Zonder koekjes, en zonder honden. Nouja, de honden waren er nog wel, maar die liepen niet meer zomaar ergens doorheen. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 17:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En het nummer dat je noemt ken ik niet geloof ik |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |