Advertentie | |
|
![]() |
|
zal idd niet veel voorkomen.
je kan er wel aan doodgaan door een lage zoutspiegel in je bloed zodat je hersenen uitzetten of zoiets. in de hoop drugs uit mijn urine te krijgen voor een controle heb ik eens enkele dagen tussen de 10 en 15 liter water per dag gedronken (zonder veel koffie erbij te rekenen) en toen had ik helemaal niks. om zo dood te gaan moet je dus al héél veel water drinken.
||
Citaat:
rustig jongen, was geen aanval op jou ofzo hoor! ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Joyce
||
Citaat:
![]() anyway, de intensie van mijn vraag is; wat is het minst schadelijk van beide opties? (geen drugs is uiteraard het gezondst, daar ben ik me van bewust ![]() Joyce
|
beetje offtopic maar nu je het toch hebt over verschillende drugs samen gebruiken:
vroeger ben ik eens naar een verjaardag(drugs)feestje geweest bij een vriend van me thuis. ik was toen verslaafd aan heroïne dus voor ik naar zijn huis ging had ik een shot gezet. ik was een beetje vroeger aangekomen en er was nog niemand, enkel mijn vriend. we hebben dan wat zitten drinken en joints roken. de eerste die aankwam had speed bij. toen heb ik een lijn speed gesnoven. toen het volk begon te komen was er ook iemand die XTC verkocht. ik heb er 6 gekocht en 1 aan een meisje gegeven. toen iedereen er was hadden ze een verrasing. paddo's. toen hebben we allemaal paddothee gedronken en de rest opgegeten. nog steeds werden de glazen gevuld met alcohol, gingen de joints rond en ook een flesje poppers. af en toe slikte ik een XTC pilletje. en ergens in de nacht heb ik nog een lijn speed gekregen van die kerel. ik geloof dat ik toen het meeste drugs door elkaar heb genomen dan ooit ervoren. en ik heb hier nog een cassette van 90 minuten die we toen opgenomen hebben. echt lachen als je die nu nog eens beluisterd. iedereen lult en lacht maar door elkaar. ergens op die tape zeg ik: "dit is de zaligste nacht die ik ooit meegemaakt heb en ik ben zo open, ik ben zo open,..." dit heb ik wel tientalle keren gezegd. ![]()
|
|