Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 17:53
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 22-09-2003 @ 16:38:
Nouja Isis in het lichaam van Phoebe, Isis in t lichaam van Paige, Leo die de vorm van die vent aanneemt...
en niet te vergeten piper in dat 'schattige' roze pakje, vond ik ook niet echt haarzelf
Oud 22-09-2003, 19:12
Apomes
Apomes is offline
binnenkort ligt CHARMED DE SOUNDTRACK in de cd winkels in USA en engeland hebben ze hem morgen, ik ga morgen vragen wanneer we hem in belgie krijgen whieeeeeeeee
Oud 22-09-2003, 21:08
Verwijderd
ah dies wel cool

*alyssa blijft mooi *
Oud 23-09-2003, 16:12
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 22-09-2003 @ 20:12:
binnenkort ligt CHARMED DE SOUNDTRACK in de cd winkels in USA en engeland hebben ze hem morgen, ik ga morgen vragen wanneer we hem in belgie krijgen whieeeeeeeee
yeah, I know, ik hoop echt dat ze m in NL ook krijgen, zal wel en het boekje is een poster als je hem uitvouwt

@fiepje: Alyssa is idd mooi, maar Holly is mooier
Oud 27-09-2003, 16:15
Blubje
Blubje is offline
wat vonden jullie van de aflevering van gister? 'The Importance of being Phoebe'

ik vond m heel erg hufterig! stomme gemene Cole, zomaar Paige een ongeluk laten krijgen en Piper dr club afnemen en Phoebe gijzelen!! maar ik vond het weer een geweldige aflevering

alleen ik vind het jammer dat het de laatste tijd heel veel om Phoebe draait...ik had liever gezien dat het ook eens meer om piper draait, maar dat zal binnenkort wel komen, als de baby wordt geboren enzo
en t valt me zowieso op dat Paige bijna nooit de hoofdverhaallijn heeft...das ook wel jammer, want zij is echt meesterlijk gewoon
Oud 27-09-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef op 22-09-2003 @ 20:12:
Oooh! I wanna have!
En ik vind Cole de laatste weken juist ontzettend grappig, vooral vorige week, dat 'ie zichzelf probeerde te vermoorden.

"Beheading... now there's a thought!
Oud 27-09-2003, 18:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 27-09-2003 @ 19:08:

En ik vind Cole de laatste weken juist ontzettend grappig, vooral vorige week, dat 'ie zichzelf probeerde te vermoorden.

"Beheading... now there's a thought!
ja vorige week was Cole echt geniaal grappig gewoon!!
maar gister wassie zoooo gemeen en nu vind ik m weer een eikel! hij moet echt dood ofso
Oud 28-09-2003, 13:07
Apomes
Apomes is offline
troost je blubje in seizoen 6 "it's all about paige" .
Oud 28-09-2003, 15:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 28-09-2003 @ 14:07:
troost je blubje in seizoen 6 "it's all about paige" .
ok, gelukkig maar ik was al bang dat ze vergeten zou worden

*wanneer wordt Cole nou eigenlijk voorgoed gevanquished?? binnenkort in s5 toch? wij zijn nu dus bij afl 13..*
Oud 28-09-2003, 17:39
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Blubje schreef op 28-09-2003 @ 16:32:
ok, gelukkig maar ik was al bang dat ze vergeten zou worden

*wanneer wordt Cole nou eigenlijk voorgoed gevanquished?? binnenkort in s5 toch? wij zijn nu dus bij afl 13..*
aflv 13??? kan niet want Cole wordt gevanquished in aflv 12 "Centiannel Charmed".
Oud 28-09-2003, 18:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 28-09-2003 @ 18:39:
aflv 13??? kan niet want Cole wordt gevanquished in aflv 12 "Centiannel Charmed".
oow uhm dan zijn we nog niet bij 13 we hebben net uhm The importance of being Phoebe gehad, dus dan zijn we bij uhh aflevering 11...
ik zie t al a.s vrijdag wordt Cole gevanquished *eindelijk*
Oud 28-09-2003, 19:44
Verwijderd
kan iemand mij misschien even een korte samenvatting geven van afgelopen vrijdag? moest werken en vergeten de video aan te zetten
Oud 28-09-2003, 20:07
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
sann schreef op 28-09-2003 @ 20:44:
kan iemand mij misschien even een korte samenvatting geven van afgelopen vrijdag? moest werken en vergeten de video aan te zetten
uhm Cole wilde Phoebe terug, dat wilde hij proberen door de Nexus te stelen (die kracht onder the halliwell manor). hij zorge rvoor dat Piper haar club kwijtraakte en dat Paige een ongeluk kreeg en in de gevangenis terecht kwam. daardoor hoopte hij dat hij Phoebe evil kon maken en dat ze dan bij hem terug zou komen. toen hij dit allemaa had gedaan konden phoebe piper en paige niet meer in hun huis...
Phoebe werd ook nog tijdelijk gegijzeld door Cole en hij liet een demon net doen alsof ze phoebe was zodat zij ervoor kon zorgen dat Paige en Piper haar van haar krachten zouden ontdoen...
naja uiteindelijk is het allemaal goedgekomen...Phoebe heeft ervoor gezorgd dat Cole de nexus niet te pakken kreeg...en ze heeft hem nu heel duidelijk gemaakt dat ze hem echt niet terug wil en ik denk dat hij het nu ook wel snapt.

sorry voor deze warrige omschrijving maar het was een erg moeilijk/gecompliceerde aflevering vond ik..
Oud 28-09-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 28-09-2003 @ 21:07:
uhm Cole wilde Phoebe terug, dat wilde hij proberen door de Nexus te stelen (die kracht onder the halliwell manor). hij zorge rvoor dat Piper haar club kwijtraakte en dat Paige een ongeluk kreeg en in de gevangenis terecht kwam. daardoor hoopte hij dat hij Phoebe evil kon maken en dat ze dan bij hem terug zou komen. toen hij dit allemaa had gedaan konden phoebe piper en paige niet meer in hun huis...
Phoebe werd ook nog tijdelijk gegijzeld door Cole en hij liet een demon net doen alsof ze phoebe was zodat zij ervoor kon zorgen dat Paige en Piper haar van haar krachten zouden ontdoen...
naja uiteindelijk is het allemaal goedgekomen...Phoebe heeft ervoor gezorgd dat Cole de nexus niet te pakken kreeg...en ze heeft hem nu heel duidelijk gemaakt dat ze hem echt niet terug wil en ik denk dat hij het nu ook wel snapt.

sorry voor deze warrige omschrijving maar het was een erg moeilijk/gecompliceerde aflevering vond ik..
beetje moeilijk indd.. maar snap het wel ongeveer.. geloof ik
bedankt iig!
Oud 02-10-2003, 16:48
Apomes
Apomes is offline
ik denk dat het vandaag voor jullie nederlanders byebye cole wordt .
Oud 02-10-2003, 18:57
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 02-10-2003 @ 17:48:
ik denk dat het vandaag voor jullie nederlanders byebye cole wordt .
Das dan verkeerd gedacht,....

komt namelijk morgen pas
Oud 02-10-2003, 20:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nathalie schreef op 02-10-2003 @ 19:57:
Das dan verkeerd gedacht,....

komt namelijk morgen pas
whaha

maar idd, morgen is t bye bye Cole!! *doet vreugdedansje*

nee, ik mag Cole niet
Oud 02-10-2003, 20:19
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
Blubje schreef op 02-10-2003 @ 21:02:
whaha

maar idd, morgen is t bye bye Cole!! *doet vreugdedansje*

nee, ik mag Cole niet
*joy* aahw. wat zìèlig voor m.
Oud 03-10-2003, 07:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 02-10-2003 @ 21:19:
*joy* aahw. wat zìèlig voor m.

hm, maar stiekem denk ik dat Phoebe het ook niet leuk gaat vinden (ook al haat ze hem, haat en liefde liggen dicht bij elkaar zeggen ze altijd ), dus das wel weer een beetje zielig dan...
ben benieuwd!
tonight it's Charmed night!
Oud 03-10-2003, 11:35
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-10-2003 @ 08:47:

hm, maar stiekem denk ik dat Phoebe het ook niet leuk gaat vinden (ook al haat ze hem, haat en liefde liggen dicht bij elkaar zeggen ze altijd ), dus das wel weer een beetje zielig dan...
ben benieuwd!
Dan ken je phoebe toch niet hoor .
Oud 03-10-2003, 16:52
AlopiA
AlopiA is offline
Cole is echt meesterlijk
opzich wel jammer dat 'ie gevanquished (whatever ) wordt..
maar ach, dat hebben we al eens eerder gehad, en toenkwam 'ie ook weer terug..

weet je wat ik vind? ik vind dat ze alle charmed voor niet-al-te-hoge-prijs op dvd moeten uitgeven
Oud 03-10-2003, 17:46
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 03-10-2003 @ 17:52:
Cole is echt meesterlijk
opzich wel jammer dat 'ie gevanquished (whatever ) wordt..
maar ach, dat hebben we al eens eerder gehad, en toenkwam 'ie ook weer terug..

weet je wat ik vind? ik vind dat ze alle charmed voor niet-al-te-hoge-prijs op dvd moeten uitgeven
dat vinden we allemaal, maar dan gaat niet zo rapper gebeuren omdat TNT (in VS) herhalingen uitzend van charmed en zolang die hoge kijkcijfers halen zullen wij geen DVD's krijgen .
Oud 03-10-2003, 20:38
FireCracker
FireCracker is offline
*barst in janken uit*
ik ben even niet in staat om iets te zeggen...
Oud 03-10-2003, 21:11
Briseïs
Briseïs is offline
Waarom?
Oud 03-10-2003, 21:26
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 03-10-2003 @ 22:11:
Waarom?
Cole deed *poef*
Oud 03-10-2003, 21:30
BCR
BCR is offline
Geinige aflevering. Zielig eind. Zou ie echt weg zijn .. ?
Oud 03-10-2003, 21:38
AlopiA
AlopiA is offline
Heeft blubje tochnog haar Paige-aflevering
Hij was weer goed!
Wel zielig einde idd..
Oud 04-10-2003, 10:26
Briseïs
Briseïs is offline
Toch snap ik het niet helemaal. Als Cole de Cole werd in de andere realiteit, waarom Paiege ook niet? Dan zou ze toch gewoon dood moeten zijn?
Oud 04-10-2003, 10:43
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 04-10-2003 @ 11:26:
Toch snap ik het niet helemaal. Als Cole de Cole werd in de andere realiteit, waarom Paiege ook niet? Dan zou ze toch gewoon dood moeten zijn?
ja, dat vond ik ook een beetje vreemd
Oud 04-10-2003, 10:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
ja, dat vond ik echt het enige in de hele aflevering wat ik ook een beetje vreemd vond, maar goed dr is vast wel weer een of andere verklaring voor ofso

en jaaaa eindelijk was daar mijn Paige aflevering!! *blij*

en Cole is eindelijk echt weggepoeft! voorgoed!! *nog veeeel blijer*

leuke aflevering verder
Oud 04-10-2003, 14:36
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Maar Cole was toch niet helemaal de Cole uit die realiteit?
Ik bedoel hij wist dat hij de tijd had veranderd, en hij wist van het bestaan van Paige af.
En leefde Paige niet gewoon omdat ze op het moment dat Cole die spreuk uitsprak orbde??

Of ben ik nou helemaal uit mijn nek aan het lullen?
Oud 04-10-2003, 15:01
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
nathalie schreef op 04-10-2003 @ 15:36:
Maar Cole was toch niet helemaal de Cole uit die realiteit?
Ik bedoel hij wist dat hij de tijd had veranderd, en hij wist van het bestaan van Paige af.
En leefde Paige niet gewoon omdat ze op het moment dat Cole die spreuk uitsprak orbde??

Of ben ik nou helemaal uit mijn nek aan het lullen?
nee
omdat paige nieste [en dus orbde] en cole op hetzelfde moment die spreuk uitsprak, orbde ze zichzelf mee in de nieuwe realiteit
Oud 04-10-2003, 15:12
Verwijderd
Cole voorgoed weg?!? WEEEEEEEEEEE!!! *snif*
Oud 04-10-2003, 15:20
kiek
kiek is offline
Ik heb het gemist Kan iemand het heeeeel misschien even samenvatten?
Oud 04-10-2003, 16:49
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
kiek schreef op 04-10-2003 @ 16:20:
Ik heb het gemist Kan iemand het heeeeel misschien even samenvatten?
cole wil phoebe terug, maar phoebe haat cole.
Cole wordt daarom een avatar (slechte man ) zodat hij het verleden kan veranderen, waardoor het heden ook veranderd.
Cole zorgt ervoor dat phoebe & piper, paige niet ontmoeten nadat prue is doodgegaan, waardoor de charmed-ones dus niet meer bestaan.
Piper gaat in die nieuwe realiteit scheiden van Leo en Phoebe blijft de vrouw van Cole, maar houdt ook daar niet van hem.
Paige zou dood zijn, maar omdat ze orbde toen cole de spreuk uitsprak, is ze toch "meegereist" naar de nieuwe werkelijkheid, ze heeft haar krachten alleen niet in deze realiteit.
ze roept leo, maar die herkent haar natuurlijk niet, hij brengt haar naar piper, maar die kent haar dus ook niet. Dus gaat paige naar phoebe, die haar natuurlijk ook niet kent.
uiteindelijk gelooft piper paige's verhaal en helpt haar om cole te vernietigen, waardoor ze weer in de goede realiteit komen. ze maken een drankje en gaan naar cole. phoebe komt er natuurlijk ook weer bij, en die gooit uiteindelijk het drankje naar cole, waardoor cole dood gaat. de spreuk wordt ongedaan gemaakt en alles komt weer goed, in de goede realiteit herinnerd alleen paige zich wat er is gebeurd

(ben ik iets vergeten? vul mij aan )
Oud 04-10-2003, 19:01
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-10-2003 @ 08:47:

ben benieuwd!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaah *shocked*

ik. ben. gewoon. vergeten. charmed. te. kijken.

oh. my. god. ik heb de dood van cole gemist. ida, zeg alsjeblieft dat je m opgenomen hebt, dan ga ik die video binnenkort wel even claimen
Oud 06-10-2003, 16:33
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 04-10-2003 @ 20:01:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaah *shocked*

ik. ben. gewoon. vergeten. charmed. te. kijken.

oh. my. god. ik heb de dood van cole gemist. ida, zeg alsjeblieft dat je m opgenomen hebt, dan ga ik die video binnenkort wel even claimen
duh, tuurlijk heb ik m opgenomen en ja je mag m kijken, maar hij moet wel eerst ff vol zijn

@nathalie en AlopiA: ja dat was het idd, doordat zij mee-orbde in die andere realiteit zat zij erin, want dat was dus ook niet Cole's bedoeling jippie probleem opgelost
Oud 10-10-2003, 15:18
Blubje
Blubje is offline
hey mensen, we moeten dit topic wel een beetje up to date houden he!!

maaruhh vanaaf weer dus
Oud 10-10-2003, 15:52
Apomes
Apomes is offline
zondag komt er een goede aflv in VS: Power of the 3 Blondes.
Heel humoristische aflv kan niet wachten voor ik hem zie whie .

Forget me....not: was heel goed, een van de beste ooit od:.

Ja kan hier een Music video van me zien over Forget me...not
http://users.pandora.be/onofbb/forgetmenot.wmv
Oud 10-10-2003, 17:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 10-10-2003 @ 16:52:
zondag komt er een goede aflv in VS: Power of the 3 Blondes.
Heel humoristische aflv kan niet wachten voor ik hem zie whie .

Forget me....not: was heel goed, een van de beste ooit od:.

Ja kan hier een Music video van me zien over Forget me...not
http://users.pandora.be/onofbb/forgetmenot.wmv
hey gefeliciteerd

hmm wij moeten hier in NL nog wel ff wachten voor we iets van s6 te zien gaan krijgen
forget me...not, is dat s5?? hmm ben wel benieuwd dan, want ik vind ze meestal allemaal goed haha, dus deze moet wel onwijs goed zijn
Oud 10-10-2003, 18:20
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Blubje schreef op 10-10-2003 @ 18:09:
hey gefeliciteerd

hmm wij moeten hier in NL nog wel ff wachten voor we iets van s6 te zien gaan krijgen
forget me...not, is dat s5?? hmm ben wel benieuwd dan, want ik vind ze meestal allemaal goed haha, dus deze moet wel onwijs goed zijn
FM...N is seizoen 6 aflv 3
Oud 11-10-2003, 00:04
kiek
kiek is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 04-10-2003 @ 17:49:
cole wil phoebe terug, maar phoebe haat cole.
Cole wordt daarom een avatar (slechte man ) zodat hij het verleden kan veranderen, waardoor het heden ook veranderd.
Cole zorgt ervoor dat phoebe & piper, paige niet ontmoeten nadat prue is doodgegaan, waardoor de charmed-ones dus niet meer bestaan.
Piper gaat in die nieuwe realiteit scheiden van Leo en Phoebe blijft de vrouw van Cole, maar houdt ook daar niet van hem.
Paige zou dood zijn, maar omdat ze orbde toen cole de spreuk uitsprak, is ze toch "meegereist" naar de nieuwe werkelijkheid, ze heeft haar krachten alleen niet in deze realiteit.
ze roept leo, maar die herkent haar natuurlijk niet, hij brengt haar naar piper, maar die kent haar dus ook niet. Dus gaat paige naar phoebe, die haar natuurlijk ook niet kent.
uiteindelijk gelooft piper paige's verhaal en helpt haar om cole te vernietigen, waardoor ze weer in de goede realiteit komen. ze maken een drankje en gaan naar cole. phoebe komt er natuurlijk ook weer bij, en die gooit uiteindelijk het drankje naar cole, waardoor cole dood gaat. de spreuk wordt ongedaan gemaakt en alles komt weer goed, in de goede realiteit herinnerd alleen paige zich wat er is gebeurd

(ben ik iets vergeten? vul mij aan )
Bedankt! Beetje late reactie sorry...(heb trouwens vandaag wéér het eerste halfuur gemist )
Oud 11-10-2003, 14:24
Perunda
Perunda is offline
Charmed rockt!

Ik wil seizoen 6 zien! Lijkt me supergoe.

Ruuuuuuuuuuuuuuben!!!! Oh Ruuuuuuuuuuuuuuuuben! Waar ben je?
Oud 11-10-2003, 23:05
Apomes
Apomes is offline
hier
Oud 12-10-2003, 07:39
Perunda
Perunda is offline
Ik wist het. Ruben moest die thread hier gestart hebben. Anders had ik het wel gedaan
Oud 12-10-2003, 19:13
Piper
Piper is offline
ik wacht alweer op vrijdag
hij was weer leuk he?
piper was lachwekkend, even het huis vanishen en dan heel droog de stoep gaan vegen
Oud 12-10-2003, 20:26
Perunda
Perunda is offline
Zitten jullie nog altijd in s5? 'k vin het wel een tamelijk goe seizoen. Maar het is een beetje te sprookjesachtig. Hopelijk wordt s6 beter.
Oud 12-10-2003, 20:49
Blubje
Blubje is offline
jupz, wij zitten nog altijd in s5...maar ik vind het echt een geweldig seizoen, dat sprookjesachtige vind ik juist erg leuk

ik heb die van afgelopen vrijdag nog niet gezien, wel opgenomen uiteraard, dus ik ga hem lekker zo nog ff kijken en anders morgen

@Piper: cool dat je dat hebt gekozen als forumnaam
Oud 12-10-2003, 20:54
Perunda
Perunda is offline
M'n usersnaam is ook een beetje Charmed-related. 'P' vooraan. Hoe zou dat toch komen?
Oud 12-10-2003, 20:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Perunda schreef op 12-10-2003 @ 21:54:
M'n usersnaam is ook een beetje Charmed-related. 'P' vooraan. Hoe zou dat toch komen?
haha ja ok maar ik heb de coolste Charmed avatar

Regels voor berichten