Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @fiepje: Alyssa is idd mooi, maar Holly is mooier ![]()
|
wat vonden jullie van de aflevering van gister? 'The Importance of being Phoebe'
ik vond m heel erg hufterig! stomme gemene Cole, zomaar Paige een ongeluk laten krijgen en Piper dr club afnemen en Phoebe gijzelen!! maar ik vond het weer een geweldige aflevering ![]() alleen ik vind het jammer dat het de laatste tijd heel veel om Phoebe draait...ik had liever gezien dat het ook eens meer om piper draait, maar dat zal binnenkort wel komen, als de baby wordt geboren enzo ![]() en t valt me zowieso op dat Paige bijna nooit de hoofdverhaallijn heeft...das ook wel jammer, want zij is echt meesterlijk gewoon ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind Cole de laatste weken juist ontzettend grappig, vooral vorige week, dat 'ie zichzelf probeerde te vermoorden. "Beheading... now there's a thought! |
![]() |
||
Citaat:
maar gister wassie zoooo gemeen en nu vind ik m weer een eikel! hij moet echt dood ofso ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *wanneer wordt Cole nou eigenlijk voorgoed gevanquished?? binnenkort in s5 toch? wij zijn nu dus bij afl 13..*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zie t al ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Phoebe werd ook nog tijdelijk gegijzeld door Cole en hij liet een demon net doen alsof ze phoebe was zodat zij ervoor kon zorgen dat Paige en Piper haar van haar krachten zouden ontdoen... naja uiteindelijk is het allemaal goedgekomen...Phoebe heeft ervoor gezorgd dat Cole de nexus niet te pakken kreeg...en ze heeft hem nu heel duidelijk gemaakt dat ze hem echt niet terug wil en ik denk dat hij het nu ook wel snapt. sorry voor deze warrige omschrijving maar het was een erg moeilijk/gecompliceerde aflevering vond ik..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt iig! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hm, maar stiekem denk ik dat Phoebe het ook niet leuk gaat vinden (ook al haat ze hem, haat en liefde liggen dicht bij elkaar zeggen ze altijd ![]() ben benieuwd! tonight it's Charmed night! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Cole is echt meesterlijk
![]() opzich wel jammer dat 'ie gevanquished (whatever ![]() maar ach, dat hebben we al eens eerder gehad, en toenkwam 'ie ook weer terug.. ![]() weet je wat ik vind? ik vind dat ze alle charmed voor niet-al-te-hoge-prijs op dvd moeten uitgeven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en jaaaa eindelijk was daar mijn Paige aflevering!! *blij* ![]() en Cole is eindelijk echt weggepoeft! voorgoed!! *nog veeeel blijer* ![]() leuke aflevering verder ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel hij wist dat hij de tijd had veranderd, en hij wist van het bestaan van Paige af. En leefde Paige niet gewoon omdat ze op het moment dat Cole die spreuk uitsprak orbde?? Of ben ik nou helemaal uit mijn nek aan het lullen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() omdat paige nieste [en dus orbde] en cole op hetzelfde moment die spreuk uitsprak, orbde ze zichzelf mee in de nieuwe realiteit ![]()
||
Citaat:
Cole wordt daarom een avatar (slechte man ![]() Cole zorgt ervoor dat phoebe & piper, paige niet ontmoeten nadat prue is doodgegaan, waardoor de charmed-ones dus niet meer bestaan. Piper gaat in die nieuwe realiteit scheiden van Leo ![]() Paige zou dood zijn, maar omdat ze orbde toen cole de spreuk uitsprak, is ze toch "meegereist" naar de nieuwe werkelijkheid, ze heeft haar krachten alleen niet in deze realiteit. ze roept leo, maar die herkent haar natuurlijk niet, hij brengt haar naar piper, maar die kent haar dus ook niet. Dus gaat paige naar phoebe, die haar natuurlijk ook niet kent. uiteindelijk gelooft piper paige's verhaal en helpt haar om cole te vernietigen, waardoor ze weer in de goede realiteit komen. ze maken een drankje en gaan naar cole. phoebe komt er natuurlijk ook weer bij, en die gooit uiteindelijk het drankje naar cole, waardoor cole dood gaat. de spreuk wordt ongedaan gemaakt en alles komt weer goed, in de goede realiteit herinnerd alleen paige zich wat er is gebeurd ![]() (ben ik iets vergeten? vul mij aan ![]()
||
Citaat:
ik. ben. gewoon. vergeten. charmed. te. kijken. ![]() ![]() ![]() oh. my. god. ik heb de dood van cole gemist. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @nathalie en AlopiA: ja dat was het idd, doordat zij mee-orbde in die andere realiteit zat zij erin, want dat was dus ook niet Cole's bedoeling ![]() ![]()
|
zondag komt er een goede aflv in VS: Power of the 3 Blondes.
Heel humoristische aflv kan niet wachten voor ik hem zie whie ![]() Forget me....not: was heel goed, een van de beste ooit ![]() Ja kan hier een Music video van me zien over Forget me...not http://users.pandora.be/onofbb/forgetmenot.wmv
||
Citaat:
![]() hmm wij moeten hier in NL nog wel ff wachten voor we iets van s6 te zien gaan krijgen ![]() forget me...not, is dat s5?? hmm ben wel benieuwd dan, want ik vind ze meestal allemaal goed haha, dus deze moet wel onwijs goed zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jupz, wij zitten nog altijd in s5...maar ik vind het echt een geweldig seizoen, dat sprookjesachtige vind ik juist erg leuk
![]() ik heb die van afgelopen vrijdag nog niet gezien, wel opgenomen uiteraard, dus ik ga hem lekker zo nog ff kijken en anders morgen ![]() @Piper: cool dat je dat hebt gekozen als forumnaam ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |