Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die vriend kan het wel leuk uitmaken, maar het kind wordt ouder en die wil vast zijn/haar vader vinden en leren kennen... ja over ongeveer 12 a 16 jaar wordt zijn leven weer op zijn kop gezet... lullig voor hem.
Ik twijfel ontzettend aan de echtheid van dit topic... Ben ook erg benieuwd naar de reactie van die vriend...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Samen met haar, ja. dat bedoelde ik nou. Je kan zeggen wat je wilt maar het is ook zijn kind.
|
Ik zag gister een meisje, ze was zestien of net zeventien en liep met een paar maanden oude baby bij haar borst op de schoolreunie van mijn vriend. Ze straalde en was zo te zien hardstikke trots. Toen ik dit zag voelde ik verlangen naar zo'n klein mensje.
Maar, dat mensje wil ik wel iets bieden, ik wil eerst zelf voldoende zekerheid hebben, een goede opleiding, een baan, genoeg geld, een eigen huis, een vader die ook vader wil zijn. Kortom: een hamonieus gezin zonder problemen. Ik zit nu in mijn examenjaar en wil hierna studeren, als ik nu een kind krijg komt daar niets van. Het gevolg daarvan is dat ik niet (of nauwelijks) in aanmerking kom voor een goede baan en ik dus al qua geld (en misschien ook qua huisvesting, dat kost immers ook geld) volkomen afhankelijk ben van anderen. Het is dus niet verstandig nu al een kind te krijgen. Meisje hoe ga jij dit doen? Wie gaat er voor je kindje zorgen? Want dat is ook een geweldige taak, je komt misschien niet eens meer aan school toe... Hoe kan je zo naďef zijn dat je daar niet aan gedacht hebt en alles (je jeugd, je vrijheid, je opleiding, je TOEKOMST!) hebt laten schieten voor het moederschap dat over 10 jaar ook kan! Met als verschil dat je over 10 jaar wél helemaal zelfvoorzienend bent, je wél een opleiding, wél een baan, wél een vader die ook vader wil zijn hebt). Ik hoop dat je kindje ondanks alles een geweldige jeugd heeft en ik denk dat jij die haar vast kan geven. Succes! Toch gefeliciteerd ! En stuur me, als je dat wilt, een PM.
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 19:03. |
![]() |
||
Citaat:
dat klopt ook, het is een rot streek en dan is het nog zacht uitgedrukt. maar toch is het ook zijn kind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
16V - Lid gepost op 06-09-2003 @ 18:55 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- doggie schreef op 06-09-2003 @ 18:49: hoi meissie, gefeliciteerd!! leuk hoor dat je zwanger bent. k zou nie wachten tot morgen om het je vriend te vertellen, k zou vragen of ie langs kwam en het hem dan vertellen.k zou gewoon gelijk zeggen : '' ik ben zwanger'' geen hele lulverhalen maar gewoon gelijk zeggen wat er is!! liefs doggie -------------------------------------------------------------------------------- ------- Dankjewel Teminste 1 iemand die me begrijpt en me feliciteerd. echt super bedankt. Ik heb de pil vergeten en het condoom kapot je scheurt. Ik weet het, het is dom maar zo was het de enige manier om zwanger te worden. Ik ben nu ongeveer 4 maanden zwanger. Tot nu toe is alles goed verlopen. Ik ben zo zenuwachtig voor morgen. |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel de jongen in kwestie de biologische vader is vind ik dat je hem niet de echte vader mag noemen. Behalfe als hij eerder al condooms had gesaboteerd.
||
Citaat:
Ik moet toegeven dat dit klopt.
||
Citaat:
en anders: een kind is geen speelgoed vannuh: ik neem het en als het lastig wordt drop ik hem/haar bij m n ouders. meid,je vergooit je toekomst(dat is al meer gezegt) heb een klasgenoot die op haar 17e een kind heeft gekregen ![]() kan zeggen dat ze vaak niet naar school kon omdat ze niet heeft kunnen slapen door haar kind. je steekt veel op als je met een duffe kop in de klas zit ![]()
||
Citaat:
Maar goed, zoals de vorige keren ook al, ik zeg te veel in dit soort topics. Iedereen moet zijn eigen standpunt formuleren en zich daar tevreden mee voelen. |
![]() |
||
Citaat:
sorry, maar ik snap niet wat je hiermee wil zeggen. Nou ja ik snap het denk ik wel maar het is niet grappig
||
Citaat:
|
Je hebt het niet bepaald eerlijk gedaan, kijk al had je t nou met zijn overleg gedaan owkaj, of had dan een onbekende genomen ofzo, maar dan is het nog niet verstandig, maar als jij er blij mee ben gefeli dan maar. Ben zelf ook onwijs kindergek maar zou me nu nog niet met opzet zwanger laten maken, misschien zou ik het houden als ik onverwacht zwanger zou worden maar dat zou dan heel zwaar worden, maja succes met de opvoeding, ik hoop dat je steun van je omgeving krijg!
enne... hoe is het nou met je vriend afgelopen?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zwanger zijn is geen ziekte!!!! Ook niet als je 16 bent!!!! Stomme reacties allemaal...
Maar je vriend mag er wel even goed ZIEK van worden dat hij er zwaar ingeluisd is door z'n vriendin (voorzover je dit verhaal kunt geloven ![]() Aan de andere kant, dit kan altijd gebeuren, pil of geen pil, dan moet je je maar braaf inhouden. Nog niet klaar voor een kind=nog niet klaar voor de sex. Zwakkelingen...maarja in deze zaak zijn beide dus "schuldig" aangezien ze vrijwillig met elkaar het bed in gedoken zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar dat achterbakse gedoe en het vier maanden verzwijgen dan nog eens bovenop komt.
|
![]() |
Nou, ik en me vriendin van 17 hebben 2 maaden geleden ook een kind gekrijgen, en idd het is heel moeilijk om de kleintje te onderhouden maar samen kom je er wel. Maar jah je hebt je vriend hard genaaid denk niet dat hij het echt positief opvat.
Sterkte igg ![]()
||
![]() |
Citaat:
"Vreselijk!! Je hebt geen idee waar je aan begonnen bent! Je hebt nu echt geen leven meer, ik snap niet hoe je zo stom kunt zijn om op die leeftijd zwanger te geraken." <-- dit bijv. is zwaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ze er samen voor hadden gekozen had ik het ook onverstandig gevonden en ik denk veel mensen met mij en dat mag gewoon gezegd worden. Als je dat niet wil horen moet je het niet op een forum komen zeggen.
|
![]() |
gefeliciteerd!
ik hoop dat je er goed over hebt naged8... jij en je vriend zijn waarschijnlijk niet in staat volledig voor jullie zelf te zorgen, laat staan voor een kind. maar daar kom je vanzelf wel achter. als het voor mij mogelijk zou zijn en ik had n hele leuke vriendin waar k voor altijd mee samen zou wille zijn zou k ook wel n kindje willen ![]() maar aangezien dat kind naar de middelbare school zou gaan als ik net afgestudeerd zou zijn lijkt me dat niet zo'n strak plan ![]() overigens hoop ik dat de vader z'n verantwoordelijkheid zal nemen en zo zal proberen zo goed mogelijk voor het kindje te zorgen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Overtijd maar toch niet zwanger XQseMe2 | 19 | 15-10-2006 16:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in mijn buik e.d. Giovanna | 8 | 25-08-2004 15:40 | |
De Kantine |
Jongetje zwanger van tweelingbroer Defenderzzz | 57 | 06-05-2003 15:32 | |