Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 18:33
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Jezus idd ja....
wat ben je dan diep triest als je je vriend zoiets aandoet, wat denk je dat z'n ouders ervan zullen zeggen? misschien trappen ze hem wel uit huis in het ergste geval.
Oud 06-09-2003, 18:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou het zelf echt niet willen, maar goed, ieder zijn eigen 'keuzes'. Over dit onderwerp is al vaker gediscussieerd, je kunt die topics hier en hier vinden.
Oud 06-09-2003, 18:38
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 06-09-2003 @ 19:36:
Ik zou het zelf echt niet willen, maar goed, ieder zijn eigen 'keuzes'. Over dit onderwerp is al vaker gediscussieerd, je kunt die topics hier en hier vinden.
waarom heb je dan zo'n gore avatar?
Oud 06-09-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 06-09-2003 @ 19:33:
Jezus idd ja....
wat ben je dan diep triest als je je vriend zoiets aandoet, wat denk je dat z'n ouders ervan zullen zeggen? misschien trappen ze hem wel uit huis in het ergste geval.
mjah,schijnbaar houdt ze dan niet genoeg van der vriend om op hem te wachten totdat ie er klaar voor is, wat ze nu doet is gewoon der vriend in de problemen brengen,als ik een jongen was en mijn vriendin zou dat flikken had ik der verlaten en t lekker zelf laten oplossen
Oud 06-09-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-09-2003 @ 19:38:

BABIES ZIJN LIEF JA!! MAAR NIET VAN JEZELF ALS JE 16 BENT!
VERDOMME

Oud 06-09-2003, 18:41
metallica
metallica is offline
Citaat:
wdekreij schreef op 06-09-2003 @ 19:30:
Dus volgens jou mag je alleen met je vriendin naar bed gaan, terwijl je weet dat je een condoom om hebt, en zij de pil slikt. Je bent er dus zeker van dat ze niet zwanger word.. Dan mag je toch wel met iemand naar bed, ook al zou je nog niet voor een kind klaar zijn (daarvoor zijn er immers voorbehoedsmiddelen)..
Dat is toch logisch of niet als je geen kinderen wilt gebruik je voorbehoedsmiddelen. Gebruik je ze niet loop je het risico zwanger te worden.

Citaat:
Als je vriendin die voorbehoedsmiddelen dan gaat SABOTTEREN.. tja.. dan kan hij er niets aan doen vind ik...
Kan best zijn dat ik alles niet helemaal goed heb gelezen. Ik wist dat ze expres de pil niet had gepakt, maar is dat dan saboteren. Ik kan me best wel voorstellen dat hij woedend zal zijn omdat zij de pil niet heeft gepakt. Ik denk dat ik dat ook zal zijn als ik hem was. Maar het kind is er nu en het is van hem.
Oud 06-09-2003, 18:42
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Demo schreef op 06-09-2003 @ 19:26:
Oh, ik heb geen recht op een mening omdat ik 14 ben? Daarom tel ik ook niet. En jij bent wel 3 hele jaren ouder... *zucht* Ik mag dan misschien wel niet weten wat het inhoud, jij ook niet.

~Dem
Ik wil ook niet beheren dat ik weet wat het inhoudt (want dat weet ik niet) maar daarom lijkt het me niet verstandig als een 16jarige een kind krijgt, juist omdat je geen idee hebt... Je lichaam maakt zich klaar om een kind te krijgen rond je 13de, maar geestelijk duurt dat wel wat langer..
Oud 06-09-2003, 18:45
Mindfields
Mindfields is offline
Hij heeft het kind gemaakt, hoor.
Oud 06-09-2003, 18:47
wdekreij
wdekreij is offline
Citaat:
metallica schreef op 06-09-2003 @ 19:41:
Dat is toch logisch of niet als je geen kinderen wilt gebruik je voorbehoedsmiddelen. Gebruik je ze niet loop je het risico zwanger te worden.

Kan best zijn dat ik alles niet helemaal goed heb gelezen. Ik wist dat ze expres de pil niet had gepakt, maar is dat dan saboteren. Ik kan me best wel voorstellen dat hij woedend zal zijn omdat zij de pil niet heeft gepakt. Ik denk dat ik dat ook zal zijn als ik hem was. Maar het kind is er nu en het is van hem.
niet sabotteren? Voor zover ik weet heeft ze het condoom van te voren kapot gescheurd hor...
Oud 06-09-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 06-09-2003 @ 19:45:
ben jij ook al zo'n onnozel geval? hij denkt dat zij de pil slikt en hij gebruikt een condoom met t idee dat ie gewoon heel is, dus de kans nihil is dat ze zwanger wordt, hij weet niet beter maar heeft wel voor geprobeerd te zorgen dat ze niet zwanger wordt.
Oud 06-09-2003, 18:48
Gothic
Gothic is offline
Die vriend kan het wel leuk uitmaken, maar het kind wordt ouder en die wil vast zijn/haar vader vinden en leren kennen... ja over ongeveer 12 a 16 jaar wordt zijn leven weer op zijn kop gezet... lullig voor hem.

Ik twijfel ontzettend aan de echtheid van dit topic...

Ben ook erg benieuwd naar de reactie van die vriend...
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 06-09-2003 @ 19:47:
ben jij ook al zo'n onnozel geval? hij denkt dat zij de pil slikt en hij gebruikt een condoom met t idee dat ie gewoon heel is, dus de kans nihil is dat ze zwanger wordt, hij weet niet beter maar heeft wel voor geprobeerd te zorgen dat ze niet zwanger wordt.
Waar staat dan dat ze het condoom expres 'lek' geprikt heeft?
metallica
metallica is offline
Citaat:

Samen met haar, ja. dat bedoelde ik nou. Je kan zeggen wat je wilt maar het is ook zijn kind.
Verwijderd
Citaat:
Nou én. Zíj heeft de boel lopen sabborteren, terwijl hij dacht dat ze het veilig deden. BIJ DE LES BLIJVEN!!!

mjah,ik word hier kwaad van
Oud 06-09-2003, 18:51
never mind
never mind is offline
Ik zag gister een meisje, ze was zestien of net zeventien en liep met een paar maanden oude baby bij haar borst op de schoolreunie van mijn vriend. Ze straalde en was zo te zien hardstikke trots. Toen ik dit zag voelde ik verlangen naar zo'n klein mensje.

Maar, dat mensje wil ik wel iets bieden, ik wil eerst zelf voldoende zekerheid hebben, een goede opleiding, een baan, genoeg geld, een eigen huis, een vader die ook vader wil zijn. Kortom: een hamonieus gezin zonder problemen.

Ik zit nu in mijn examenjaar en wil hierna studeren, als ik nu een kind krijg komt daar niets van. Het gevolg daarvan is dat ik niet (of nauwelijks) in aanmerking kom voor een goede baan en ik dus al qua geld (en misschien ook qua huisvesting, dat kost immers ook geld) volkomen afhankelijk ben van anderen. Het is dus niet verstandig nu al een kind te krijgen.

Meisje hoe ga jij dit doen? Wie gaat er voor je kindje zorgen? Want dat is ook een geweldige taak, je komt misschien niet eens meer aan school toe... Hoe kan je zo naďef zijn dat je daar niet aan gedacht hebt en alles (je jeugd, je vrijheid, je opleiding, je TOEKOMST!) hebt laten schieten voor het moederschap dat over 10 jaar ook kan! Met als verschil dat je over 10 jaar wél helemaal zelfvoorzienend bent, je wél een opleiding, wél een baan, wél een vader die ook vader wil zijn hebt).

Ik hoop dat je kindje ondanks alles een geweldige jeugd heeft en ik denk dat jij die haar vast kan geven.

Succes! Toch gefeliciteerd ! En stuur me, als je dat wilt, een PM.

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 19:03.
Oud 06-09-2003, 18:52
metallica
metallica is offline
Citaat:
C'est moi ici schreef op 06-09-2003 @ 19:48:
Nou én. Zíj heeft de boel lopen sabborteren, terwijl hij dacht dat ze het veilig deden. BIJ DE LES BLIJVEN!!!

mjah,ik word hier kwaad van

dat klopt ook, het is een rot streek en dan is het nog zacht uitgedrukt. maar toch is het ook zijn kind.
Oud 06-09-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 06-09-2003 @ 19:52:
dat klopt ook, het is een rot streek en dan is het nog zacht uitgedrukt. maar toch is het ook zijn kind.
Ben ik het mee eens. Maar hij heeft iig zn best gedaan om eventuele zwangerschappen te voorkomen door een condoom te gebruiken en gedacht dat zijn vriendin de pil slikte.
Oud 06-09-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 06-09-2003 @ 19:48:
Waar staat dan dat ze het condoom expres 'lek' geprikt heeft?
Rieju RS2
16V - Lid

gepost op 06-09-2003 @ 18:55

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
doggie schreef op 06-09-2003 @ 18:49:
hoi meissie,

gefeliciteerd!! leuk hoor dat je zwanger bent.
k zou nie wachten tot morgen om het je vriend te vertellen, k zou vragen of ie langs kwam en het hem dan vertellen.k zou gewoon gelijk zeggen : '' ik ben zwanger'' geen hele lulverhalen maar gewoon gelijk zeggen wat er is!!

liefs doggie

-------

Dankjewel

Teminste 1 iemand die me begrijpt en me feliciteerd. echt super bedankt.

Ik heb de pil vergeten en het condoom kapot je scheurt. Ik weet het, het is dom maar zo was het de enige manier om zwanger te worden.

Ik ben nu ongeveer 4 maanden zwanger. Tot nu toe is alles goed verlopen. Ik ben zo zenuwachtig voor morgen.
Oud 06-09-2003, 18:55
Thomas
Thomas is offline
Ik geloof er eigenlijk niets van.
Oud 06-09-2003, 18:57
never mind
never mind is offline
Citaat:
metallica schreef op 06-09-2003 @ 19:52:
Als het zijn kind was zouden ze onveilig gevreeën hebben of zouden ze samen in overleg besloten hebben een kind te krijgen. Dan had hij mede "schuld". In dit geval heeft ze in haar eentje besloten dat ze een kindje wil, vriendje heeft er niks mee te maken want hij dacht dat ze aan recreatiesex deden, het was helaas (?) voortplantingssex.

Hoewel de jongen in kwestie de biologische vader is vind ik dat je hem niet de echte vader mag noemen. Behalfe als hij eerder al condooms had gesaboteerd.
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 06-09-2003 @ 19:55:
ik ergens ook niet, maar ik vind t wel een goede topic waar over gediscusieerd kan worden
metallica
metallica is offline
Citaat:
C'est moi ici schreef op 06-09-2003 @ 19:54:
Ben ik het mee eens. Maar hij heeft iig zn best gedaan om eventuele zwangerschappen te voorkomen door een condoom te gebruiken en gedacht dat zijn vriendin de pil slikte.

Ik moet toegeven dat dit klopt.
Oud 06-09-2003, 18:59
never mind
never mind is offline
Citaat:
hehe, evito-under-cover
Oud 06-09-2003, 18:59
Souris
Souris is offline
Citaat:
ik ook niet.
en anders: een kind is geen speelgoed vannuh: ik neem het en als het lastig wordt drop ik hem/haar bij m n ouders.
meid,je vergooit je toekomst(dat is al meer gezegt)
heb een klasgenoot die op haar 17e een kind heeft gekregen
kan zeggen dat ze vaak niet naar school kon omdat ze niet heeft kunnen slapen door haar kind.
je steekt veel op als je met een duffe kop in de klas zit
Oud 06-09-2003, 19:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-09-2003 @ 19:38:
Goor is subjectief... En bovendien, heb je mij ergens horen zeggen dat ik (kleine) kinderen niet ontzettend leuk vind? Ik vind kinderen super, wil zelfs in mijn beroep met hen bezig zijn, pas ontzettend graag op, geef zwemles en ga zo maar door, maar zelf zo'n klein ding hebben, nee bedankt, liefst in ieder geval de komende 5 jaar nog niet... Je zit dan constant met dat hummeltje/jengelend kind opgescheept, hebt geen tijd voor jezelf, hebt amper geld, geen eigen woning meestal, dat soort dingen. Wat kun je dat kindje nu bieden? Hooguit dat jouw ouders ervoor zorgen... Dat vind ik ook niet fair ten opzichte van hen...

Maar goed, zoals de vorige keren ook al, ik zeg te veel in dit soort topics. Iedereen moet zijn eigen standpunt formuleren en zich daar tevreden mee voelen.
Oud 06-09-2003, 19:04
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
never mind schreef op 06-09-2003 @ 19:59:
hehe, evito-under-cover
Topicstarter, ben je ook toevallig verkracht?
Oud 06-09-2003, 19:07
metallica
metallica is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-09-2003 @ 20:04:
Topicstarter, ben je ook toevallig verkracht?

sorry, maar ik snap niet wat je hiermee wil zeggen. Nou ja ik snap het denk ik wel maar het is niet grappig
Oud 06-09-2003, 19:08
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
metallica schreef op 06-09-2003 @ 20:07:
sorry, maar ik snap niet wat je hiermee wil zeggen. Nou ja ik snap het denk ik wel maar het is niet grappig
Als het evito is.. maak je borst dan maar nat..
Oud 06-09-2003, 19:11
metallica
metallica is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-09-2003 @ 20:08:
Als het evito is.. maak je borst dan maar nat..

Ik snapte het dus niet.
Oud 06-09-2003, 19:12
squat
squat is offline
Ik geloof er geen reet van.
Oud 06-09-2003, 19:14
metallica
metallica is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 06-09-2003 @ 20:12:

Zou best wel kunnen, heeft iedereen zich voor niets druk gemaakt.
Oud 06-09-2003, 19:19
DaDude
DaDude is offline
Citaat:
Oud 06-09-2003, 19:21
grmbl
grmbl is offline
Je hebt het niet bepaald eerlijk gedaan, kijk al had je t nou met zijn overleg gedaan owkaj, of had dan een onbekende genomen ofzo, maar dan is het nog niet verstandig, maar als jij er blij mee ben gefeli dan maar. Ben zelf ook onwijs kindergek maar zou me nu nog niet met opzet zwanger laten maken, misschien zou ik het houden als ik onverwacht zwanger zou worden maar dat zou dan heel zwaar worden, maja succes met de opvoeding, ik hoop dat je steun van je omgeving krijg!

enne... hoe is het nou met je vriend afgelopen?
Oud 06-09-2003, 19:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Dan ben je dus op 15-jarige leeftijd zwanger geraakt.

Weet je ook dat je daarmee extra risico loopt op dodelijke complicaties bij je zwangerschap?
Oud 06-09-2003, 19:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ik hoop dat het inderdaad onzin is.
Oud 06-09-2003, 19:24
Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
Angeles schreef op 06-09-2003 @ 18:53:
Heb je wel enig idee waar je mee bezig bent en hoe zwaar het is om de verantwoordelijkheid voor een kind te dragen? Een kind is niet alleen maar leuk en schattig, het is geen levende pop, een kind is kei- en keihard werken. Heel veel van jezelf inleveren. Nooit meer echt vrij. Nooit meer echt tijd voor jezelf. Geen jeugd meer.

Natuurlijk lijkt zo'n baby leuk om te knuffelen en om een leuk, schattig pakje aan te trekken en te pronken bij je vriendinnen en in de wagen op straat. Een baby is meer dan dat. Een baby betekent een superstrak schema, weinig slaap, vaak verschonen, vaak omkleden, vaak voeden, veel bezighouden, veel troosten (wat niet altijd makkelijk lukt), en dan ben je er nog niet. Een baby kan ook ziek worden. Je kunt ook een huilbaby krijgen (enig idee hoe intensief dát is). Je hebt geen garantie dat je kind gezond ter wereld komt.

Natuurlijk is niemand op het ergste voorbereid, maar als je zestien bent kun je de verantwoordelijkheid voor een kind sowieso nog niet dragen. Wat verwacht je van andere mensen? Verwacht je dat je ouders het wel van je over zullen nemen als het je te veel wordt? Vind je dat je het recht hebt om ze dat in de maag te splitsen? Waarschijnlijk zullen ze je niet in de steek laten omdat je hun kind bent, maar besef wel dat het iets is waar jij ze zomaar mee opzadelt. Jij beslist niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Je kind, je ouders, je vriend.

Ik vind het ook heel erg van je dat je dit zomaar achter de rug van je vriend hebt gedaan. Heeft hij hier geen zeggenschap over? Wordt het soms niet zijn kind?

Meid, waar bén je mee bezig. Sorry, en ik vrees dat er weinig felicitaties zullen volgen in dit topic.
Dit vind ik een hele goede post. Ben het er helemaal niet eens. Heb niks tegen tienermoeders, maar wel tegen jou! Als ik jouw vriend was, zou ik echt heeeeeel boos worden! ( )
Oud 06-09-2003, 19:28
Vage Harry
Vage Harry is offline
Zwanger zijn is geen ziekte!!!! Ook niet als je 16 bent!!!! Stomme reacties allemaal...

Maar je vriend mag er wel even goed ZIEK van worden dat hij er zwaar ingeluisd is door z'n vriendin (voorzover je dit verhaal kunt geloven )

Aan de andere kant, dit kan altijd gebeuren, pil of geen pil, dan moet je je maar braaf inhouden. Nog niet klaar voor een kind=nog niet klaar voor de sex. Zwakkelingen...maarja in deze zaak zijn beide dus "schuldig" aangezien ze vrijwillig met elkaar het bed in gedoken zijn.
Oud 06-09-2003, 19:28
Faery
Faery is offline
Best grappig, wij hebben het gister uren over baby's met een hazenlip gehad.
Oud 06-09-2003, 19:30
Vage Harry
Vage Harry is offline
Citaat:
Faery schreef op 06-09-2003 @ 20:28:
Best grappig, wij hebben het gister uren over baby's met een hazenlip gehad.

inderdaad hylarisch...
Oud 06-09-2003, 19:33
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Vage Harry schreef op 06-09-2003 @ 20:28:
Zwanger zijn is geen ziekte!!!! Ook niet als je 16 bent!!!! Stomme reacties allemaal...

Maar je vriend mag er wel even goed ZIEK van worden dat hij er zwaar ingeluisd is door z'n vriendin (voorzover je dit verhaal kunt geloven )

Aan de andere kant, dit kan altijd gebeuren, pil of geen pil, dan moet je je maar braaf inhouden. Nog niet klaar voor een kind=nog niet klaar voor de sex. Zwakkelingen...maarja in deze zaak zijn beide dus "schuldig" aangezien ze vrijwillig met elkaar het bed in gedoken zijn.
Niemand hier heeft gezegd dat zwangerschap een ziekte is. Inderdaad, als je seks hebt loop je een risico, maar dat risico kun je wel zo veel mogelijk verkleinen. Dat het dan nog mis kan gaan klopt, maar om het er op je zestiende bewust op aan te sturen, is gewoon heel onverstandig. Dáár gaat het om.

Waar dat achterbakse gedoe en het vier maanden verzwijgen dan nog eens bovenop komt.
Oud 06-09-2003, 19:34
Silentwolf
Silentwolf is offline
Nou, ik en me vriendin van 17 hebben 2 maaden geleden ook een kind gekrijgen, en idd het is heel moeilijk om de kleintje te onderhouden maar samen kom je er wel. Maar jah je hebt je vriend hard genaaid denk niet dat hij het echt positief opvat.

Sterkte igg
Oud 06-09-2003, 19:37
Vage Harry
Vage Harry is offline
Citaat:
Angeles schreef op 06-09-2003 @ 20:33:
Niemand hier heeft gezegd dat zwangerschap een ziekte is. Inderdaad, als je seks hebt loop je een risico, maar dat risico kun je wel zo veel mogelijk verkleinen. Dat het dan nog mis kan gaan klopt, maar om het er op je zestiende bewust op aan te sturen, is gewoon heel onverstandig. Dáár gaat het om.

Waar dat achterbakse gedoe en het vier maanden verzwijgen dan nog eens bovenop komt.
Het gaat om de reacties, het is meteen dom want ze is jong en studie is belangrijker en blablabla. Als je iemand van 16 te jong vindt voor een kind dan is ze dus ook te jong voor sex want ookal kun je de risico's beperken, er is altijd de KANS dat het gebeurt. Iemand er zo inluizen is inderdaad belachelijk maar de rest van de reacties slaan nergens op. Stel dat ze er nou voor gekozen had, samen met haar vriend. Wie zijn wij dan met onze vergrijzende praatjes?

"Vreselijk!! Je hebt geen idee waar je aan begonnen bent! Je hebt nu echt geen leven meer, ik snap niet hoe je zo stom kunt zijn om op die leeftijd zwanger te geraken." <-- dit bijv. is zwaar
Oud 06-09-2003, 19:39
Verwijderd
Nou gefeliciteerd en veel sterkte..

[edit]

OH MY GOD, het is tegen de wil van je vriend?!

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 19:46.
Oud 06-09-2003, 19:40
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Vage Harry schreef op 06-09-2003 @ 20:37:
Het gaat om de reacties, het is meteen dom want ze is jong en studie is belangrijker en blablabla. Als je iemand van 16 te jong vindt voor een kind dan is ze dus ook te jong voor sex want ookal kun je de risico's beperken, er is altijd de KANS dat het gebeurt. Iemand er zo inluizen is inderdaad belachelijk maar de rest van de reacties slaan nergens op. Stel dat ze er nou voor gekozen had, samen met haar vriend. Wie zijn wij dan met onze vergrijzende praatjes?

"Vreselijk!! Je hebt geen idee waar je aan begonnen bent! Je hebt nu echt geen leven meer, ik snap niet hoe je zo stom kunt zijn om op die leeftijd zwanger te geraken." <-- dit bijv. is zwaar
Dan verschil jij daar gewoon in mening met anderen. Ik vind, als je hier heel triomfantelijk komt roepen dat je bewust zwanger bent geraakt op je zestiende, kan je ook reacties verwachten van mensen die dat onverstandig vinden.

Als ze er samen voor hadden gekozen had ik het ook onverstandig gevonden en ik denk veel mensen met mij en dat mag gewoon gezegd worden. Als je dat niet wil horen moet je het niet op een forum komen zeggen.
Oud 06-09-2003, 19:40
Kazanka
Kazanka is offline
Moge het een drieling worden.
Oud 06-09-2003, 19:56
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
gefeliciteerd!
ik hoop dat je er goed over hebt naged8...
jij en je vriend zijn waarschijnlijk niet in staat volledig voor jullie zelf te zorgen, laat staan voor een kind.
maar daar kom je vanzelf wel achter.

als het voor mij mogelijk zou zijn en ik had n hele leuke vriendin waar k voor altijd mee samen zou wille zijn zou k ook wel n kindje willen
maar aangezien dat kind naar de middelbare school zou gaan als ik net afgestudeerd zou zijn lijkt me dat niet zo'n strak plan

overigens hoop ik dat de vader z'n verantwoordelijkheid zal nemen en zo zal proberen zo goed mogelijk voor het kindje te zorgen.
Oud 06-09-2003, 19:56
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Kazanka schreef op 06-09-2003 @ 20:40:
Net zoals in Me, Myself and Irene

het zou me niks verbazen als het inderdaad 3 kleine negertjes zouden worden....die dushie-breezers van tegenwoordig
Oud 06-09-2003, 19:57
oneMen
oneMen is offline
Ik zou een harnas dragen. Met pepperspray in de buurt natuurlijk.

Maar komop.. dit is toch niet serieus.
Oud 06-09-2003, 19:58
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Kazanka schreef op 06-09-2003 @ 20:40:
haha LUL
Oud 06-09-2003, 20:08
illogical
illogical is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-09-2003 @ 18:48:
Hoe dom kun je zijn
Je bent vast express zwanger geworden, maar realiseer je dat je eigen jeugd kapot maakt, en ook nog eens die van je vriend.
Dom kind
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten