Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, die Bjorn.. een kip slachten om te winnen, dan een plan bedenken om te verliezen zodat Esther eruit gaat, en nou zit ze er nog in
![]() Dat gezicht van Esther tijdens de eilandraad ook steeds als Bjorn wat zei ![]() En ik vind het echt oneerlijk dat Noord zoveel eten heeft, en Zuid bijna uithongert ![]() |
![]() |
|
Die Bjorn is bezig om zijn eigen Dictatuur te stichten, alles uit eigenbelang doen en ik vond het ook een beetje aso om in andermans persoonlijke spullen te zitten. En ik ben nog steeds onder de indruk op de manier waarop (ik meen Giovanni) uit die kooi kwam.
Wel jammer dat de proeven er vorig jaar ook al inzaten
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Björn behandeld de vrouwen op een hele subtiele manie; veel complimentjes maken, ontzettend slijmen. Maar hij blijft de touwtjes in handen hebben. Zelf kan ik absoluut niet goed opschieten met dat soort mensen.
|
Oooohhh die Judge is zo lief...
Hij moest gewoon HUILEN toen die een ietsiepietsie meer eten kreeg *zucht* wat een schatje ![]() Maar eh en ik vind Fatima ook erg cool ![]()
|
KAMP ZUID:
Leider: Fatima Geert - Judge - Ryan - Simon (ligt eruit) - Erik - Giovanni - Robin KAMP NOORD: Leider: Bjorn Karen - Ilona - Ester (ligt eruit) - Marlieke (ligt eruit) - Franca - Eva - Jutta Opvallend dat net als vorig jaar de mensen met het eten irritaties hebben en de mensen zonder eten niet. ![]() Ik vind Bjorn een vreselijk mannetje. Denkt alleen maar aan zichzelf en wil de mensen die tegen hem zijn eruit kicken.. bahbahbah... inderdaad een anti-sociaal menneke ![]() Hulde aan Esther... ![]() ![]() Fatima is geweldig, Giovanni en Ryan irriteren me, Robin is grappig en Judge is sweet. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ernstig pro-Björn. Hij is de werkelijke survivor in dat kamp. Rationeel, berekenend en praktisch. Ik zal èèn praktisch voorbeeld geven waarom het spaak loopt (of gaat lopen) tussen hem en de vrouwen; ze winnen een kalkoen en wat kippen. De vrouwen denken "ah, schattig, we hebben er huisdiertjes bij". Björn denkt "ah, beter, we hebben goed vers vlees in huis". Dat is exact het verschil tussen Björn en de rest. De vrouwen in kwestie doen niets liever dan op voorraden teren, terwijl Björn veel liever zorgt dat er voorraden blijven.
Hoewel, ik zou me rot amuseren als Björn weggestemd gaat worden. God, wat zal dat clubje vrouwen wat overblijft op hun bek gaan :> |
![]() |
||
Citaat:
![]() was vorig jaar ook, die mannen hebben het kei gezellig en bij de vrouwen is er ruzie enz. zal denk ik echt wel heeel erg misgaan als Bjorn daar weg gaat. ![]() |
![]() |
|
Vind juist mooi dat fatima niet in die hut gaat slapen. Doordat die sukkel van een aaargh bjorn dat wel doet scheidt hij zich af van de groep, waardoor het echt leider-groep wordt. Bij fatima haar eiland is het meer een geheel waardoor je denk ik ook sterker staat ofzo. Verder vind ik het heeeeeeel jammer dat de leider niet weggestemd mag worden. Maar aan de andere kant, sensatie
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik vind het ook echt jammer dat Fatima weg is, beter gaatie Bjorn eruit.. dies echt dodelijk..
|
![]() |
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering van dit seizoen gekeken (heb de vorige 2 wel gevolgd) en ik vond Bjorn nu al een idioot! Damn geef die gek een schaar! Dat punt 1 al!
En idd erg fet dat Fatima 15 weken zwanger is! Het zal je maar overkomen... die ![]() ![]()
|
Ik kijk het ook, maar wat ik echt niet snap van de meesten hier is:
hoe kan je nou geloven dat dit allemaal écht is? Ik geloof niet dat alles zo is als ze zeggen dat het is. Tuurlijk zal niet alles afgesproken zijn van te voren, maar ik denk dat er veel vast staat. Zowizo de 'verhaallijn'. Dat Bjorn zo doet, en fatima weg moest, en ryan zo negatief beoordeeld wordt etc. Ik geloof niet dat dat echt is. Als er echt nix te eten was op dat ene eiland, waren ze er een stuk minder aan toe. En dan doen ze zo zielig, terwijl er een complete cameraploeg omheen staat. Ik denk dat er veel nep van is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben geloof ik 1 van de weinigen die Bjorn cool vindt
![]() ![]() De mannen vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Judge is een stadsmens, daar kun je niks mee. Geert daar heb je wel wat aan. De rest vind ik maar beetje oppervlakkig en dat gezeur over Ryan en Giovanni is wat overbodig. Dat Fatima zwanger is, vind ik raar, ik neem aan dat ze medisch gekeurd worden als ze naar zo'n eiland gaan. Beetje nep dus, maar wel leuk voor haar, alleen balen dat ze niet op een normale manier weg kon maar eigenlijk weg moest. Fatima was stoer en dapper. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk gewoon dat ze niet testen op zwangerschap tijdens die keuring? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die wijven doen ook niks (behalve Fatima dan, maar ja) en die Jutta is ook het enige leuke meisje, en Ilona zeikt teveel. Maar Robin die vind ik het leukst ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Juh, Jutta is
![]() En Robin is zo cool ![]() Und Ryan moet weg. Bluhh.. dat geslijm van het voorstukje voor morgenavond zag er niet goed uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |