Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan al simpele optelsommetjes, die zijn blijkbaar heel belangrijk om een theorie aan op te hangen. En de rest is dom observeren... (Het bovenstaande bestaat uit 286 tekens, dat is gedeeld door 7 40,857142857142857142857142857143, dus als ik zoveel kilo aankom word ik ook neger) |
![]() |
||
Citaat:
![]() die is echt grappig ![]()
|
Verwijderd
|
In onze krant stond een artikel over een jongen van 15 uit Meppel die naar Luik wilde fietsen (geloof ik), om daar te zien hoe Tu-pac weer terug kwam enzo.
Hij had een afscheidsbrief geschreven waar dat in stond, en als hij Tu-pac niet zou zien ging hij zelfmoord plegen. Onderweg kreeg hij heimwee en toen is hij weer terug naar huis gefietst. Even kijken of ik dat artikel ergens kan vinden ![]() Gevonden: Vermiste Damion fietste naar huis Susan Jöris MEPPEL - De sinds maandag vermiste Damion Boender is gisternacht op eigen initiatief teruggefietst naar zijn ouderlijke woning in Meppel, volgens de politie Drenthe omdat hij heimwee had. De vijftienjarige jongen is lichamelijk in goede gezondheid, maar geestelijk erg in de war, zo meldt J.Debbenhof, vriend en woordvoerder van de familie. Volgens de woordvoerder is Damion ,,vrij overspannen'' en vertelt hij ,,warrige verhalen over zijn verdwijning''. Damions grootouders hebben hem in de ouderlijke woning opgevangen omdat de moeder op dat moment met enkele vrienden in Zuid-Limburg zat, op zoek naar haar zoon. De jongen zou op weg zijn geweest naar een wapenhandelaar in Luik. Hij was in de ban van een theorie rondom de vermoorde rapper Tupac, zo leerde familie onder meer uit zijn afscheidsbrief. Volgens die theorie zou de rapper zeven jaar na zijn dood herrijzen, vandaag om 16.03uur. Damion wilde daar op wachten, zou Tupac niet herrijzen, dan wilde de jongen zelfmoord plegen, zo stond volgens Debbenhof in zijn afscheidsbrief te lezen. ,,Bij zijn moeder is natuurlijk een grote spanning weggevallen'', vertelt Debbenhof. ,,Maar ze heeft nu toch een heel ander kind teruggekregen dan ze dacht dat ze had.'' De woordvoerder meldde al dat de familie nooit eerder aanwijzingen heeft gehad dat Damion dit zou kunnen gaan doen, en dat het een ,,vrolijk en normaal'' kind was. Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 17:25. |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, maakt ook niet uit ééntje meer of minder.. Ik dacht (hoopte) dat hele volksstammen dat gingen doen. And be a crew slut, you'll love it! And be a crew slut, it's a way of life!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] 2pac op de veranda flyaway | 0 | 03-12-2010 09:54 | |
Muziek |
De klassiekers van 2pac sexylexy | 10 | 15-03-2006 20:47 | |
De Kantine |
Leeft 2Pac nog? Silver_Rose | 2 | 31-12-2005 15:19 | |
Muziek |
Vraag over nummer van 2pac Liberace | 3 | 08-09-2004 11:23 | |
Muziek |
Nieuwe Eminem Track met 2pac EN outlawz!!! oostermaas | 14 | 30-10-2003 15:46 | |
Muziek |
releasedate nieuwe cd 2pac T!mpf | 22 | 21-10-2002 18:38 |