Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
door berlusconi weer aan te halen, gingen we weer on-topic en de clou van het jodenmopje was dat er best leuke jodenmopjes zijn waar je wel om kunt geinen en die je gewoon in een gemoedelijke sfeer kunt vertellen aan elkaar. Jodenmoppen zijn niet per definitie slecht, ergo joden vertellen elkaar soms de gruwelijkste moppen over zichzelf waar ik totaal niet om kan lachen, maar zij blijkbaar wel. t zal wel de israelische humor zijn (en dit zeg ik omdat ik van israeliers dergelijke moppen gehoord heb).
Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 20:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ach je zou Berlusconi een leuk, onbewoond eilandje ter hoogte van Nieuw-Polonesië cadeau kunnen doen )en het laten omdopen tot Berlusconië) zodat hij daar zijn dictatoriale trekjes maar wat kan uitoefenen. (wel sneu voor plaatselijke fauna en flora).
Maar wat meer beangstigend is dan Berlusconische uitspraken is het feit dat een deel van de Italianen hem daarin steunt ook. Door hem weg te nemen krijg je de kans weer een rechtse narcistische semi-dictator in de plaats te krijgen... Een man kan je vervangen, zijn gedachtengoed kan blijven doorzinderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe zie jij in godsnaam dat "wegnemen" voor je? Of was je serieus met je Nieuw-Polynesisch eiland? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|