Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kan me herinneren dat ik Freek de Jonge een keer gezien heb in Groningen. Verder meende mijn vader op schiphol één of andere voetbalprogramma presentator te zien. Niet bijzonders dus.
Maar ik woon aan het einde van de wereld, dus de bekende Nederlander-dichtheid is hier niet zo groot. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn ouders hebben overigens ook een keer naast Marc Overmars in de file gestaan (zéér boeiend ja), dat was ik nog vergeten te vermelden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik dan doe? 1 x kijken (is ze dat nou echt?) en vervolgens doorlopen. Alsof ik die doos interessant vind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik liet haar ook niet merken dat ik haar herkende hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe ff terug op Lucille Werner... ik vind haar echt super aardig enzo.... ... maarre..ik kom niet meer bij hun thuis...
omdat mijn ouders nogal ruzie hebben met haar vriend..(mja das dan ook een 1e klas smeerlap) .... enne.. Erik Dekker (wielrenner, sportman van het jaar 2002) woont ook bij mij in de straat... en.. Servais Knaven (ook al een wielrenner) .. die was es bij ons thuis geweest..maar ik was net met mijn kop tegen de ijskast geknalt, dus ik heb het niet helemaal meegemaakt ![]() |
![]() |
|
Genoeg, Hans Kazán is ooit een buur van mij geweest, Michiel Huisman was in Six Flags, Aaron Winter reed in z'n Jeepje ons voorbij en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik zou Chazia Mourali wel eens midden in haar gezicht willen uitlachen ![]()
|
![]() |
Wolvega, is dat niet soms in Friesland ??
ik zat verder met Nederland - Oostenrijk naast Louis van Gaal, en binnen 1 meter van Edward van Cuilembor (van sbs6) en hans van breukelen. Verder in de Cuyperij in de Kuip na wedstrijden van Feyenoord altijd even napraten met de voetballers. De nederlandse hockeyselectie (een paar)wel is mee gesproken.
|
Bart de Graaff: kwam bij het bedrijf waar ik werk voor een rolstoel kijken. Ja hij is echt heel klein.
Tom Egbers: in Tenerife Berend Veenenberg. Wie? ja.. dat is die lompe, maar ook redelijk kleine beer die ooit sterkste man van Nederland was. Een hoop kansloze soapies: ergens in Amsterdam/Rotterdam |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij in de winkel: Marion Bloem (een schrijfster/dichteres/schilderes), dat mens dat in Goudkust speelde en Hart van Nederland presenteert en Ronald Giphart. ![]() En verder vooral heel veel politici (Den Haag verslaafd ![]() ![]() Oja, en Willem-Alexander liep een keer gewoon langs mij en mijn zusje. Toen we (jawel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de AH stond Johan Derksen een keer yoghurt te zoeken. En op Utrecht CS kwam Rosenmöller eens voorbij rennen. En Kader Abdolah voorbij lopen. En ik heb in de file een keer voor Pierre Kartner (Vader Abraham gestaan) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() em verder nie echt 1x bart de graaf (toen ie er nog was) toen zo'n gek programma bij ons in de buurt werd opgenomen maar toen ben ik al snel gegaan |
![]() |
||
Citaat:
verder heb katja schuurman gezien, die kwam een winkel bij ons openen. heb nog handje geschud ![]() Dewi ben ik nog is tegengekomen in Amsterdam. ze keek nogal sagarijnig. tja. dat was t wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ooit Ferry Somogi gezien (kwam bij mij in t dorp voetballen voor een een of ande goed goel, wat een gladjakker
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
eh heb er wel es een paar gezien ja
![]() -Joop Braakhekke (2 weken geleden, beetje vaag op zijn boot) -Jeroen Nieuwehuize -T-spoon -Def Rhymz -Plien en Bianca -De Kast (van vroeger) -De vliegende panters -Andries van Big Brother (toevallig he marit ![]() ![]() -Romeo (gaf klein concertje bij ons op school) -Drummer van twarres (sietze huisman) les van gehad en woont bij mij int dorp! -Roxy en Robert uit gtst -Miriam van twarres -Hans Teeuwen -Rik uit sesamstraat en Kees en Co (mee gepraat, stond bij ons op de camping, nog mee gedronken in de bar, erg leuk!!) enz. ![]()
|
nou, 2 jaar geleden gingen we na school ff een oliebol halen in Waalwijk, zit ik op school. Zegt mijn vriendin heel droog; 'Kijk Jeanette, daar heb je Stefan.' Ik dacht eerst, o, die bedoelt iemand uit ons dorp, dus ik zeg so; 'waar dan?' Zegt ze 'voor je neus' Was het Stefan uit K-otic, jezus! Wat moest ik gillen joh!
![]() ![]() en in de Efteling stond ik zo in een souvenirswinkeltje, hoor ik opeens een bekende stem achter me, was het Jochem van Gelderen (wat is die lang zeg! wow! ![]() en Re-play, Def Rhymz enzo waren ook in de Efteling. en Jody Bernal in ons dorp ![]() ![]()
|
Afgelopen zaterdag aan de counter bij de supermarkt. Had net een paar vreselijk zeikende klanten gehad, was chagerijnig aan t worden, komt er weer iemand geld wisselen voor n karretje
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
k had vorig jaar een prijsvraag gewonnen, toen mocht ik naar het mediapark een aantal workshops volgen, en toen heb ik een aantal sesamstraaters gezien, Rik, Sien, enzenz, thomas Acda is mij eens op de fiets gepasseerd, Renate van der Zalm, nou ja, op het museumplein sonja silva, aantal buitenlandse artiesten, aantal 3fm radiopresentators. ow ja! Gordon op mn moeders school!
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hans Kraay op een terrasje in Leiden.
Youp van 't Hek in het omniversum (Heel lang geleden. Hij was erg vervelend.) Vanessa/ Connie Breukhoven loopt af en toe eens door het dorp te paraderen. Ohja, ook nog een paar bandleden van Moonspell die op zoek waren naar 013. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb een keer Xander (De busonje???) gezien bij Feyenoord-Utrecht toen ik aan het werk was.
En een groot deel van de band van Bruce Springsteen (ook toen ik aan het werk was) en misschien Bruce zelf ook wel, alleen wist ik toen niet hoe hij eruitzag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*kijkt verschrikt*
ik ben Hakim vergeten te vermelden! hij gooide notabene een sinasappel naar mn hoofd!! ![]() en ik was in de Arena op 1 februari toen willemalexander en maxima hun huwelijksfeest hadden. daar heb ik zo ongeveer alle koningshuizen gezien, en veel bekende nederlanders. maar dan word het lijstje wel heel lang ![]() Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 17:30. |
![]() |
|
Henny huisman (geen leuke man) Hier in Elburg was dat.
Herman Brood, hij verbleef een paar maanden hier ergens op een camping, was dus ook vaak in Elburg. Pieter storms, was bij de opening van de goliath in sixflags, waren wel meer bn's (die ik verder niet echt kende) Paar mensen uit gtst, op schiphol Jan Vayne in Zwolle op de markt. Ajax kwam eens voetballen tegen Elburg. (23-1 ofzo ![]() Verder weet ik ff niet. En ik heb eens meegedaan aan snotneuzen. Van die kinderen die dan zingen dat was altijd op foxkids.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Duet tussen Jamai en Jim heropsychodream | 99 | 31-07-2003 22:04 | |
Films, TV & Radio |
Jamai & Dewi MissCzechMeOut | 68 | 09-05-2003 12:26 | |
Lifestyle |
dreadhaartjes?? japannertje | 81 | 17-03-2003 12:36 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC (als in: het enige negatieve idols topic) Rollie | 62 | 11-03-2003 20:38 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC! (als in: het enige idols topic!) pimomes1987 | 505 | 10-03-2003 16:40 | |
De Kantine |
Belangrijk of niet? Verwijderd | 109 | 04-03-2003 11:52 |