Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even letterlijk gekopieerd uit een oud topic
![]() Phreshness is Benjamin en ik ben jij en dus is Hypo Phreshness. De vergelijking Phil = Phreshness = Hans (Teeuwen) = God Volgens Ben is dat snel te deduceren. Volgens Philip, das juist fijn want Phil is god. Dat lees je net zelf. samenvatting (dus in fases... wij zijn blij dat wij dit kunnen vastleggen voor het nageslacht) Ben zegt: Wij schrijven een tripreport bijdeze 1- Ik (Phil) zie blauw overal 2- Het kleed zweeft 3- De tekenfilmleader 4- Seropositieve tonijn 5- Phil is god (terwijl Ben op de grond lag) 6- Ben jij jij? Of ik ik? Jij? 7- Brood is dood 8- Tijdloos (perceptie) 9- Ik (Ben) heb drugsgebruikt 9.5- Ik kom uit de trip omdat jij aan de dextro zit 10 - De fasefase (Pizza) En dan vergeten we nog heel veel PERCEPTIE Romeo must die Geniale avond. We zijn nog wat dingetjes vergeten. Het samensmelten van lichaamsdelen -hand en gezicht, afstandsbediening en mond- bijvoorbeeld. Dat soort puike onzin. Maar goed, die trip was zo hard, dat ie ergens ook eng was. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb al veel trip(LSD)ervaringen gehad maar vreemd genoeg weet ik er niet veel meer van. het is dan ook meer dan 3 jaar geleden. ik herinner me wel nog dat ik eens in een dancing was en dacht dat ik onder water zat in een duikboot. en ook eens gebouwen die super hoog leeken, straten die golvden, gezichten die vervormden, kleuren die in elkaar vloeiden,... alles zo heel mooi en intens. ook wel eens gehad dat ik niet meer wist of het nu realiteit was of een droom.
wat ik wel grappig vond was toen ik met enkele vrienden 'bart simpson' LSD trips had genomen. we zaten te lachen en grapjes te maken dat we nu in de wereld van bart simpson gingen zitten. toen ik hevig begon te trippen zag ik ook echt bart simpson. zo'n klein geel ventje. hij leek helemaal op de bart simpson van op tv. hij liep heel de tijd haastig rond en verstopte zich steeds voor mij. af en toe zag ik hem voorbij lopen met een glimlach op zijn gezicht. ik moest ook lachen en was hem steeds aan het zoeken. ik zat heel de tijd rond mij te kijken en zat me zelf ook te verstoppen. ik wou hem pakken maar dat is me niet gelukt. hij was heel snel. ![]()
||
Citaat:
![]() ook maar half jaar uitgehouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
lsd: Bert en ernie zien lopen, tegen mensen gepraat die als dingetje in een vuilnisbak zaten, wietblaadjes uit de boxen, camo-netjes die een soort van 3d puzzel werden, stenen waar een kaars uit komt zetten, etc etc
|
Verwijderd
|
Ook de 1e keer paddo's: was ik alleen, op mijn kamer, en op een gegeven moment wist ik met mezelf geen blijf, dus toen ging ik maar lezen. En ik weet niet of jullie de Joepie kennen? Nog erger als Break Out! en co. Allemaal interviews met de meest foute belgische boybands (Enzo, Get Ready,...) en interessant dat ik het vond, moest wel elke regel 5 keer opnieuw lezen, en gruwelde de volgende ochtend van mezelf omdat ik dat had gelezen (die stukken sloeg ik altijd over
![]() De volgende ochtend ging ik trouwes naar de kapper, vandaar dat ik thuiskwam met superkort haar opeens ![]() |
![]() |
|
Ik lees eigenlijk niet echt slechte ervaringen. De reden dat ik niet zo snel paddo's zou eten is omdat ik veel vage dingen erover heb gehoord (zoals mensen die zelfmoord plegen in een trip etc.). Is het echt zo extreem? Ben je je er wel van bewust dat het niet echt is?
|
Ik heb laatst paddo's gegeten bij mij thuis..de moeder van een vriend van mij heeft kanker, dus we hadden een half jaar geen kanker kunnen zeggen(geen moeite), maar hij was er toen niet, en het enige wat we konden zeggen was kanker! in elke zin kwam wel 5 of 6 keer kanker voor. Ik voelde me kut in m'n buik dus ben ik gaan poepen, en ik hoorde gehuil uit de pot...Bleek dat ik een baby had gebaard in de pot
![]() Iedereen bij mij thuis had er echt een teingzooi van gemaakt, en op de kast stonden 3 potten jam naast elkaar, deze waren zo prachtig. en de muur citaat van toen: "Die kanker muren moeten echt opkankeren, omdat ze zoooo kankermooi zijn" Verder heb ik de hele nacht op de bak gelegen en al mijn vrienden helemaal verot gescholden, en 2 pakjes sigaretten gerookt.... |
![]() |
|
hhaha, laatst zat ik met 2 mensen in een speeltuintje te choken, ...eerst voelde we niks, toen wel...haha, toen werd het grappig...er lagen rode stenen...niet van die hele zware, maar waar je, als je valt zacht op terecht komt. Een hond van iemand die er bij was, nam elke keer die steen in zijn bek,....ik bleef maar kijken en op een begevend moment leek het voor mij een zwarte chocolade reep met 6 stukjes chocolade! haha, en toen zaten er nog van die gele koproldingen ofzo, en die zag ik aan voor snoepbanaantjes...naja
was wel grappig ![]() ernestomisha
|
Dit was mijn eerste keer dat ik salvia had gerookt. (Salvia 10X extract):
Tijdens mn eerste trip 'brak' ik door in salvia hyperspace. Het wordt door mensen die ook DMT hebben genomen als dezelfde hyperspace beschouwd, alleen zonder 'guidance' van salvia. Zo ervaarde ik het ook, in die hyperspace voelde ik de salvia die me dingen uitlegde. Eerst was het alsof ik in een spaceshuttle zat, en ik met G-10 ging. Alsof er 10.000 naalden tegen mn huid aan drukte van de snelheid. Terwijl ik dit voelde begon de lucht te 'scheuren' ik zag vortexen in de lucht en op de plek van de gescheurde lucht een soort lijnen... allemaal lijnen die in elkaar overliepen. Ik kwam in een soort 'Dome' terecht. Mensen die DMT hebben genomen kennen deze dome, het is dezelfde Dome als die op DMT. In het centrum was een soort enorme entiteit. Een ENORME cilinder die leefde. De lucht was compleet organisch en er zweefden een soort energetische bollen rond, die in connectie waren met deze cilinder. Ik was ook een van die bollen, en ik wachte daar, ik heb geen idee hoe lang, het leek een miljoen jaar en 1 seconde tegelijkertijd en toen kwam er een soort Geel-Gel wezen op me af. Die raakte me aan en ik voelde me heel warm worden, een heerlijk warm gevoel. Toen dropte ik er weer uit en kwam ik langzaam terug in 3 dimensionaliteit. De tweede keer was ik niet doorgebroken, maar toen had ik wel extreme open-eye visuals en een hele spacende psychologische trip. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de 2e keer gerolstoeld?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Jah als je een jaar werkonbekwaam bent dan word je 66% invalide verklaard. maar ik hou niet zo van dat woord want mensen denken dan meteen aan mensen in een rolstoel en dergelijke maar ik mankeer lichamelijk niks.
|
dat was toch wel op een feest.
Op dat moment zat ik FF wat te chillenen de muziek werkte daar erg goed bij. Er waren allemaal vreemde lampjes, lichtjes, kleurtjes en lavalampen om me heen en dat was ook gewoon de wereld waar ik in zat. Heel erg wazig. Ik vond alles prima en ok en dwaalde maar wat rond. Te vet en helemaal als je net daarvoor dacht dat het niet goed ging maar het is niet zo dat ik het nog is zo erg wil.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 18:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het neemt, zorg voor een paar dingen: -Zachte matras -Nuchtere vriend/vriendin. Laat ze stil zijn, als ze tegen je beginnen te praten in je trip kan dat abnormaal irritant zijn. -Gedempte verlichting, rook een joint vooraf als het je rustiger maakt. -Water. De trip is zo intensief dat je je er na echt helemaal 'leeg' voelt. Drink daarna veel water. -Een pijpje -Een open mind Er is niks om je op deze trip voor te bereiden. Het is zo totaal anders dan de realiteit zoals je die nu kent en dat moet je goed begrijpen. Als je een pijpje neemt, inhaleer dan diep en voor 10/20 seconden. Neem dan snel nog een hit en hou die ook LANG in. Ik heb wel de salvia 10 keer extract gerookt. (Dus niet gewoon salvia divonorium, maar een geconcentreerd extract ervan) Daardoor was mijn trip veel intensiever dan een 'normale' trip. voor de rest, zorg voor een open mind, dat je je relaxed voelt en laat alles over je heen komen. Verzet je niet, en je zal een geweldige trip hebben ![]() btw vergeet de guru der drugs niet: www.erowid.org |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren in de duinen: Onderweg naar de plek waar we wilden gaan zitten trippen hadden we de truffels al opgegeten en we moesten over een hek klimmen. Net voor we er waren sloeg ie bij mij in en ik moest mijn uiterste best doen om het bewegende prikkeldraad te ontwijken. Toen we daar aankwamen hadden we een blauw zeil neergelegd (midden in een stuk bosachtig duin) en daar hebben we het eerste deel van de trip doorgebracht. Toen bij ons allemaal het tweede deel was begonnen zijn we op avontuur gegaan door het 'bos'. We gingen op een queste naar een stukje zon (er hing een wolk boven ons). Toen we na een tijdje de zon niet konden vinden is een vriend van mij de zon gaan oproepen door een 5 meter hoge boom in te klimmen en wazig te gaan roepen. Toen de wolk uiteindelijk weg was (en het zonnentje dus scheen) zijn we onder paraplu's gaan liggen omdat we het koud hadden en het ging regenen (Ik voelde een druppel ![]() De algemeen getrokken conclusie: We hebben nog nooit zo genoten van een stukje bos wat hoogstens een vierkante kilometer groot was. En dat dit een heerlijke afsluiting van het mooie weer was.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 |