Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 16:14:
Vertel vertel
neenee, dit forum is voor jongeren, ook 11 jarigen en zo...ik wil ze niet (onnodig) shockeren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 16:11
Verwijderd
he wat jammer nou, had zo gehoopt op een sappig verhaal van Aepie, maarja volgende x beter ofzo, als 11 jarige ook mee mogen lezen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:23
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
AePiE schreef op 18-09-2003 @ 16:59:
neenee, dit forum is voor jongeren, ook 11 jarigen en zo...ik wil ze niet (onnodig) shockeren
PM het anders
Oud 18-09-2003, 16:45
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
fishy_NL schreef op 14-09-2003 @ 13:05:
toen ik na paddos in de spiegel ging kijken
wahh, dat had ik ook ja ongelooflijk
wel erg gaaf.. sowieos toen ik op de wc ontdekte dat ik een vrouwenlichaam had, da was ook echt enorm relaxed en verbazingwekkend enzo

daarna was ik terug in mn kindertijd.. erg mooi, heerlijk gevoel, en heb daar ook veel van geleerd over mezelf, hoe ik vroeger was enzo

daarna was ik de ideeenwereld van plato (jah echt)
da was het vreemdste, das ook de beste omschrijving die ik ervoor heb, kan het anders niet onder woorden brengen

daarna kwam ik weer terug in wie ik ben, en ik schrok me kapot dat ik 1 persoon was in 1 tijd en op 1 plaats en heb een half uur met een enorm verbaasd hoofd zitten zeggen "ik wist nie dat ik was" was zo shockerend en wederom neit echt uit te leggen

mn vrienden herkende ik trouwens niet meer, het waren vage bewegende levensvormen, beetje insectlike

allemaal te vreemd voor woorden, ook de week erna nog vage shit gehad (gedachten en beelden waar ik geen controle over had en vreemde dromen)

oh en @ aepie: ik wil die verhalen ook wel horen
Oud 18-09-2003, 17:57
Verwijderd
Even letterlijk gekopieerd uit een oud topic
Phreshness is Benjamin en ik ben jij en dus is Hypo Phreshness.
De vergelijking Phil = Phreshness = Hans (Teeuwen) = God Volgens Ben is dat snel te deduceren.
Volgens Philip, das juist fijn want Phil is god. Dat lees je net zelf.
samenvatting (dus in fases... wij zijn blij dat wij dit kunnen vastleggen voor het nageslacht)
Ben zegt: Wij schrijven een tripreport
bijdeze

1- Ik (Phil) zie blauw overal
2- Het kleed zweeft
3- De tekenfilmleader
4- Seropositieve tonijn
5- Phil is god (terwijl Ben op de grond lag)
6- Ben jij jij? Of ik ik? Jij?
7- Brood is dood
8- Tijdloos (perceptie)
9- Ik (Ben) heb drugsgebruikt
9.5- Ik kom uit de trip omdat jij aan de dextro zit
10 - De fasefase (Pizza)

En dan vergeten we nog heel veel

PERCEPTIE Romeo must die

Geniale avond. We zijn nog wat dingetjes vergeten.
Het samensmelten van lichaamsdelen -hand en gezicht, afstandsbediening en mond- bijvoorbeeld. Dat soort puike onzin.
Maar goed, die trip was zo hard, dat ie ergens ook eng was.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:08
Verwijderd
jaja, en jullie stiekum rukken zeker

Ik ga straks op Sexualiteit even controleren wie de topics "wat is je grote fantasie" en zo allemaal openen.

Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:41
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 18-09-2003 @ 18:57:
Even letterlijk gekopieerd uit een oud topic
Phreshness is Benjamin en ik ben jij en dus is Hypo Phreshness.
De vergelijking Phil = Phreshness = Hans (Teeuwen) = God Volgens Ben is dat snel te deduceren.
Volgens Philip, das juist fijn want Phil is god. Dat lees je net zelf.
samenvatting (dus in fases... wij zijn blij dat wij dit kunnen vastleggen voor het nageslacht)
Ben zegt: Wij schrijven een tripreport
bijdeze

1- Ik (Phil) zie blauw overal
2- Het kleed zweeft
3- De tekenfilmleader
4- Seropositieve tonijn
5- Phil is god (terwijl Ben op de grond lag)
6- Ben jij jij? Of ik ik? Jij?
7- Brood is dood
8- Tijdloos (perceptie)
9- Ik (Ben) heb drugsgebruikt
9.5- Ik kom uit de trip omdat jij aan de dextro zit
10 - De fasefase (Pizza)

En dan vergeten we nog heel veel

PERCEPTIE Romeo must die

Geniale avond. We zijn nog wat dingetjes vergeten.
Het samensmelten van lichaamsdelen -hand en gezicht, afstandsbediening en mond- bijvoorbeeld. Dat soort puike onzin.
Maar goed, die trip was zo hard, dat ie ergens ook eng was.
Total loss of ego.....
Oud 18-09-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
[SAC]Artemis schreef op 18-09-2003 @ 17:45:
wahh, dat had ik ook ja ongelooflijk
wel erg gaaf.. sowieos toen ik op de wc ontdekte dat ik een vrouwenlichaam had, da was ook echt enorm relaxed en verbazingwekkend enzo
Mijn 1e keer op paddo's keek ik in de spiegel en ik had toen wat halflang haar. Opeens groeide dat helemaal en werd ik een American Native-man (Indiaan dus maar dat horen ze niet graag ). Was echt maf, hij was heel bruin, en een jaar of 24 (ik was ehm... 16 en superbleek ). Raar .
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:46
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-09-2003 @ 21:32:
Mijn 1e keer op paddo's keek ik in de spiegel en ik had toen wat halflang haar. Opeens groeide dat helemaal en werd ik een American Native-man (Indiaan dus maar dat horen ze niet graag ). Was echt maf, hij was heel bruin, en een jaar of 24 (ik was ehm... 16 en superbleek ). Raar .
Wow vet!
Oud 20-09-2003, 08:39
needlefreak
needlefreak is offline
ik heb al veel trip(LSD)ervaringen gehad maar vreemd genoeg weet ik er niet veel meer van. het is dan ook meer dan 3 jaar geleden. ik herinner me wel nog dat ik eens in een dancing was en dacht dat ik onder water zat in een duikboot. en ook eens gebouwen die super hoog leeken, straten die golvden, gezichten die vervormden, kleuren die in elkaar vloeiden,... alles zo heel mooi en intens. ook wel eens gehad dat ik niet meer wist of het nu realiteit was of een droom.
wat ik wel grappig vond was toen ik met enkele vrienden 'bart simpson' LSD trips had genomen. we zaten te lachen en grapjes te maken dat we nu in de wereld van bart simpson gingen zitten. toen ik hevig begon te trippen zag ik ook echt bart simpson. zo'n klein geel ventje. hij leek helemaal op de bart simpson van op tv. hij liep heel de tijd haastig rond en verstopte zich steeds voor mij. af en toe zag ik hem voorbij lopen met een glimlach op zijn gezicht. ik moest ook lachen en was hem steeds aan het zoeken. ik zat heel de tijd rond mij te kijken en zat me zelf ook te verstoppen. ik wou hem pakken maar dat is me niet gelukt. hij was heel snel.
Oud 20-09-2003, 11:27
Verwijderd
whahah dat ziet er ook raar uit, als andere mensen kijken naar wat je aan ut doen bent
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:09
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Robo schreef op 15-09-2003 @ 18:22:
Oh joh, je doet gewoon uberhaupt lat-gr. Ik heb een half jaar latijn gehad en toen dacht ik fuck dat met al die miljoenen uitgangen enzo. En nu ken ik nog alleen:
In puppi stat = op de achtersteven staan (ofzo)
Ego = ik
In nomeni Patri, et fili, espiritus sanctum = in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest ( of wat dat italiaans ??, nja, fuck it, lat-gr is veel te moeilijk )
snap wat je bedoelt eerste les was 1 was interesant, maar de rest was iets minder, murus? us a um i ae a of zoiet
ook maar half jaar uitgehouden
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:28
Verwijderd
Juist, 1e les is cool, dan denk je, aai wicked, dadelijk spreek ik latijn. Tot je er bij de 2e les achter komt hoe focking moeilijk ut is. Dan denk je, fuck that, geef me die joint.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 08:15
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 15-09-2003 @ 10:10:
Tijdens een paddotrip in de vorige herfst leek het net of alles, echt, letterlijk alles, in de fik stond. M'n kleren, de tafel, de bomen, de mensen....ik durfde mn vriendin niet eens te zoenen omdat ik dacht dat ik mn lippen zou branden....

Maar t was wel mooi
Een vriend van mij die dat had gehad toen hij 15 was, (daar was ik ook bij) die zag alles ontploffen zei hij, en ik vroeg.... wat ontploft er allemaal dan? hij: ja alles, jij, ik, ALLES!!!!
Oud 25-09-2003, 14:26
LiZz_Neophyte
LiZz_Neophyte is offline
'k Heb bij sommige verhaaltjes echt in een deuk gelegen ...
Lijkt me echt wel strak om een keer paddo's ofzo te gebruiken :-)LOL ...
Voorlopig houd ik het maar bij jointjes :-)
Oud 25-09-2003, 14:40
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Vriend van me:

Kijk daar een wobbelend vlak
Oud 26-09-2003, 08:49
zeehond23
zeehond23 is offline
lsd: Bert en ernie zien lopen, tegen mensen gepraat die als dingetje in een vuilnisbak zaten, wietblaadjes uit de boxen, camo-netjes die een soort van 3d puzzel werden, stenen waar een kaars uit komt zetten, etc etc
Oud 28-09-2003, 12:59
coopergirl
coopergirl is offline
Mezelf voorbij zien vliegen terwijl ik op straat liep

**Evil**
Oud 28-09-2003, 13:01
Mir-idiotA
Citaat:
coopergirl schreef op 28-09-2003 @ 13:59:
Mezelf voorbij zien vliegen terwijl ik op straat liep

**Evil**
wauw
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:16
Verwijderd
Ook de 1e keer paddo's: was ik alleen, op mijn kamer, en op een gegeven moment wist ik met mezelf geen blijf, dus toen ging ik maar lezen. En ik weet niet of jullie de Joepie kennen? Nog erger als Break Out! en co. Allemaal interviews met de meest foute belgische boybands (Enzo, Get Ready,...) en interessant dat ik het vond, moest wel elke regel 5 keer opnieuw lezen, en gruwelde de volgende ochtend van mezelf omdat ik dat had gelezen (die stukken sloeg ik altijd over ).

De volgende ochtend ging ik trouwes naar de kapper, vandaar dat ik thuiskwam met superkort haar opeens
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:16
Hulk
Hulk is offline
Ik lees eigenlijk niet echt slechte ervaringen. De reden dat ik niet zo snel paddo's zou eten is omdat ik veel vage dingen erover heb gehoord (zoals mensen die zelfmoord plegen in een trip etc.). Is het echt zo extreem? Ben je je er wel van bewust dat het niet echt is?
Oud 02-10-2003, 21:13
kaaskont
kaaskont is offline
Ik heb laatst paddo's gegeten bij mij thuis..de moeder van een vriend van mij heeft kanker, dus we hadden een half jaar geen kanker kunnen zeggen(geen moeite), maar hij was er toen niet, en het enige wat we konden zeggen was kanker! in elke zin kwam wel 5 of 6 keer kanker voor. Ik voelde me kut in m'n buik dus ben ik gaan poepen, en ik hoorde gehuil uit de pot...Bleek dat ik een baby had gebaard in de pot
Iedereen bij mij thuis had er echt een teingzooi van gemaakt, en op de kast stonden 3 potten jam naast elkaar, deze waren zo prachtig. en de muur citaat van toen: "Die kanker muren moeten echt opkankeren, omdat ze zoooo kankermooi zijn"
Verder heb ik de hele nacht op de bak gelegen en al mijn vrienden helemaal verot gescholden, en 2 pakjes sigaretten gerookt....
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 10:59
Verwijderd
klinkt kankervet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 09:36
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
ik hoorde gehuil uit de pot...Bleek dat ik een baby had gebaard in de pot
Oud 04-10-2003, 12:02
Mir-idiotA
ik heb ook eens een keer (zonder tripmiddelen!) dingen gaan zien die er niet waren. Echt ook extreem...niet een beetje vaagjes.
kwam waarschijnlijk door grote hoeveelheden alchohol in die ene maand.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:41
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
ik heb ook eens een keer (zonder tripmiddelen!) dingen gaan zien die er niet waren.
ik ook, tijdens mijn psychose...
Oud 04-10-2003, 12:56
ernestomisha
ernestomisha is offline
hhaha, laatst zat ik met 2 mensen in een speeltuintje te choken, ...eerst voelde we niks, toen wel...haha, toen werd het grappig...er lagen rode stenen...niet van die hele zware, maar waar je, als je valt zacht op terecht komt. Een hond van iemand die er bij was, nam elke keer die steen in zijn bek,....ik bleef maar kijken en op een begevend moment leek het voor mij een zwarte chocolade reep met 6 stukjes chocolade! haha, en toen zaten er nog van die gele koproldingen ofzo, en die zag ik aan voor snoepbanaantjes...naja

was wel grappig

ernestomisha
Oud 04-10-2003, 12:56
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Dit was mijn eerste keer dat ik salvia had gerookt. (Salvia 10X extract):

Tijdens mn eerste trip 'brak' ik door in salvia hyperspace. Het wordt door mensen die ook DMT hebben genomen als dezelfde hyperspace beschouwd, alleen zonder 'guidance' van salvia. Zo ervaarde ik het ook, in die hyperspace voelde ik de salvia die me dingen uitlegde.

Eerst was het alsof ik in een spaceshuttle zat, en ik met G-10 ging. Alsof er 10.000 naalden tegen mn huid aan drukte van de snelheid. Terwijl ik dit voelde begon de lucht te 'scheuren' ik zag vortexen in de lucht en op de plek van de gescheurde lucht een soort lijnen... allemaal lijnen die in elkaar overliepen.

Ik kwam in een soort 'Dome' terecht. Mensen die DMT hebben genomen kennen deze dome, het is dezelfde Dome als die op DMT. In het centrum was een soort enorme entiteit. Een ENORME cilinder die leefde. De lucht was compleet organisch en er zweefden een soort energetische bollen rond, die in connectie waren met deze cilinder.

Ik was ook een van die bollen, en ik wachte daar, ik heb geen idee hoe lang, het leek een miljoen jaar en 1 seconde tegelijkertijd en toen kwam er een soort Geel-Gel wezen op me af. Die raakte me aan en ik voelde me heel warm worden, een heerlijk warm gevoel. Toen dropte ik er weer uit en kwam ik langzaam terug in 3 dimensionaliteit.

De tweede keer was ik niet doorgebroken, maar toen had ik wel extreme open-eye visuals en een hele spacende psychologische trip.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:29
Mir-idiotA
Citaat:
needlefreak schreef op 04-10-2003 @ 13:41:
ik ook, tijdens mijn psychose...
wat kwam er bij jou dan allemaal? had je ook vooral dat je mensen zag en rare wezens? terwijl er niemand in de kamer was?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:31
zeehond23
zeehond23 is offline
wat denk je als je officieel licht schytzofreen verklaard ben
Oud 04-10-2003, 15:55
needlefreak
needlefreak is offline
ja ik zag ook dingen die er niet waren en soms zag ik filmpjes voor me afspelen en van die sh*t...
ik ben nu ook voor de 2de maal invalide verklaard...
Oud 04-10-2003, 16:07
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 04-10-2003 @ 16:55:
ja ik zag ook dingen die er niet waren en soms zag ik filmpjes voor me afspelen en van die sh*t...
ik ben nu ook voor de 2de maal invalide verklaard...

Voor de 2e keer gerolstoeld?
Oud 04-10-2003, 16:15
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Voor de 2e keer gerolstoeld?
ik weet nu niet of je sarcastisch bedoeld of niet maar het is niet zo. je kunt ook invalide verklaard worden als je psychisch niet in orde bent of niet kunt werken. omdat ik nu al meer dan een jaar geld trek van de ziekenkas verminderd m'n uitkering heel erg en dan verklaren ze je invalide en krijg je een andere uitkering. ik weet ook niet juist hoe het allemaal in elkaar zit. de sociale dienst regelt dat allemaal.
Oud 04-10-2003, 16:20
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 04-10-2003 @ 17:15:
ik weet nu niet of je sarcastisch bedoeld of niet maar het is niet zo. je kunt ook invalide verklaard worden als je psychisch niet in orde bent of niet kunt werken. omdat ik nu al meer dan een jaar geld trek van de ziekenkas verminderd m'n uitkering heel erg en dan verklaren ze je invalide en krijg je een andere uitkering. ik weet ook niet juist hoe het allemaal in elkaar zit. de sociale dienst regelt dat allemaal.
MAW ze geven je gewoon een andere status om ervoor te zorgen dat je nog wel genoeg geld krijgt?
Oud 04-10-2003, 16:24
needlefreak
needlefreak is offline
Jah als je een jaar werkonbekwaam bent dan word je 66% invalide verklaard. maar ik hou niet zo van dat woord want mensen denken dan meteen aan mensen in een rolstoel en dergelijke maar ik mankeer lichamelijk niks.
Oud 04-10-2003, 16:34
zeehond23
zeehond23 is offline
ok, weet ik dat ook weer
Oud 04-10-2003, 19:26
INViCTuS
INViCTuS is offline
dat was toch wel op een feest.

Op dat moment zat ik FF wat te chillenen de muziek werkte daar erg goed bij. Er waren allemaal vreemde lampjes, lichtjes, kleurtjes en lavalampen om me heen en dat was ook gewoon de wereld waar ik in zat.

Heel erg wazig. Ik vond alles prima en ok en dwaalde maar wat rond. Te vet en helemaal als je net daarvoor dacht dat het niet goed ging maar het is niet zo dat ik het nog is zo erg wil.
Oud 05-10-2003, 14:28
Verwijderd
^huh?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:45
Footprint
Footprint is offline
hehe die moet naar het gizsadc topic
Oud 05-10-2003, 15:14
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
gizsadc topic
Oud 05-10-2003, 15:15
Verwijderd
grote ik zit stoned achter de computer topic

duurde bij mij ook ff voordat ik daar op kwam....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:16
needlefreak
needlefreak is offline
aaah ja nu je het zegt
Oud 05-10-2003, 15:24
Footprint
Footprint is offline
scheelt weer wat typwerk
Oud 05-10-2003, 16:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
tsasil is momenteel aan het trippen
Oud 05-10-2003, 17:33
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 04-10-2003 @ 13:56:
Dit was mijn eerste keer dat ik salvia had gerookt. (Salvia 10X extract):

[uberbruut verhaal]

nou MOET ik t ook es proberen
klinkt echt geweldig!
Oud 05-10-2003, 17:41
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 04-10-2003 @ 20:26:
dat was toch wel op een feest.

Op dat moment zat ik FF wat te chillenen de muziek werkte daar erg goed bij. Er waren allemaal vreemde lampjes, lichtjes, kleurtjes en lavalampen om me heen en dat was ook gewoon de wereld waar ik in zat.

Heel erg wazig. Ik vond alles prima en ok en dwaalde maar wat rond. Te vet en helemaal als je net daarvoor dacht dat het niet goed ging maar het is niet zo dat ik het nog is zo erg wil.
Zo een vreemde ervaring is dat toch ook niet? Lijkt meer gewoon standaard avondje stoned zijn

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:56
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
[SAC]Artemis schreef op 05-10-2003 @ 18:33:

nou MOET ik t ook es proberen
klinkt echt geweldig!
Is het ook

Als je het neemt, zorg voor een paar dingen:

-Zachte matras
-Nuchtere vriend/vriendin. Laat ze stil zijn, als ze tegen je beginnen te praten in je trip kan dat abnormaal irritant zijn.
-Gedempte verlichting, rook een joint vooraf als het je rustiger maakt.
-Water. De trip is zo intensief dat je je er na echt helemaal 'leeg' voelt. Drink daarna veel water.
-Een pijpje
-Een open mind

Er is niks om je op deze trip voor te bereiden. Het is zo totaal anders dan de realiteit zoals je die nu kent en dat moet je goed begrijpen.

Als je een pijpje neemt, inhaleer dan diep en voor 10/20 seconden. Neem dan snel nog een hit en hou die ook LANG in.

Ik heb wel de salvia 10 keer extract gerookt. (Dus niet gewoon salvia divonorium, maar een geconcentreerd extract ervan)

Daardoor was mijn trip veel intensiever dan een 'normale' trip.

voor de rest, zorg voor een open mind, dat je je relaxed voelt en laat alles over je heen komen. Verzet je niet, en je zal een geweldige trip hebben

btw vergeet de guru der drugs niet: www.erowid.org
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 00:55
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 05-10-2003 @ 20:56:
Is het ook

Als je het neemt, zorg voor een paar dingen:
[paar dingen, hehe]

merci
ben benieuwd..
Oud 06-10-2003, 12:56
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
birthmark schreef op 05-10-2003 @ 17:36:
tsasil is momenteel aan het trippen
En niet te weinig ook

Gisteren in de duinen:

Onderweg naar de plek waar we wilden gaan zitten trippen hadden we de truffels al opgegeten en we moesten over een hek klimmen. Net voor we er waren sloeg ie bij mij in en ik moest mijn uiterste best doen om het bewegende prikkeldraad te ontwijken. Toen we daar aankwamen hadden we een blauw zeil neergelegd (midden in een stuk bosachtig duin) en daar hebben we het eerste deel van de trip doorgebracht.

Toen bij ons allemaal het tweede deel was begonnen zijn we op avontuur gegaan door het 'bos'. We gingen op een queste naar een stukje zon (er hing een wolk boven ons). Toen we na een tijdje de zon niet konden vinden is een vriend van mij de zon gaan oproepen door een 5 meter hoge boom in te klimmen en wazig te gaan roepen. Toen de wolk uiteindelijk weg was (en het zonnentje dus scheen) zijn we onder paraplu's gaan liggen omdat we het koud hadden en het ging regenen (Ik voelde een druppel ) Na een paar minuten (of een half uur, whatever) hoorde we indianen op bongo's slaan en besloten we dat staren naar (intens mooie) bomen niet orgastisch genoeg was en hebben we een van een omgevallen boom een wip gemaakt en hebben ons daarmee vermaakt tot de trip zo'n beetje in het laatste deel kwam en hebben op een heuvel in het zonnetje na zitten genieten met een hele dikke joint erbij.

De algemeen getrokken conclusie: We hebben nog nooit zo genoten van een stukje bos wat hoogstens een vierkante kilometer groot was. En dat dit een heerlijke afsluiting van het mooie weer was.
Oud 06-10-2003, 14:41
little nemo
little nemo is offline
100!!
Reageren

Regels voor berichten