Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Die verkoopsters die gelijk op je af komen rennen zijn inderdaad totally nix
![]() Maarre...zoals bij de H&M.. dat je zelf je kleding moet terughangen, vind ik ook geen uitvinding. Dr staan altijd 3 kledingrekken bij de paskamers... Staan die er voor de sier ofzo? Maar iets kunnen drinken in een winkel lijkt me wel heel relaxt.. Soms ben je gewoon half uitgedroogd, omdat je in een no-time alle winkels af wil lopen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Chill out in Rotterdam is wel relaxed
![]() Heb der zelf een paar x gedraaid als DJ. Kapper in dezelfde winkel, je kan der wat te eten/drinken kopen en van die wazige gadgets ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar toen was ie er echt nog maar een paar dagen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmmmz...van mij hoeven er al1 kleding,schoenen en accesoires (riemen armabanden etc.)in een kledingwinkel
als ik wil gaan sporten,vissevoer nodig heb of andere random dingen ga doen ga ik wel naar de daarvoor bestemde zaken en ff terug komend op n paar berggies boven deze:Gsus is cker da bomb |
![]() |
|
Goede belichting is wel zo handig. Dus niet van die felle tl-buizen of veel te schemerig licht.. Grote pashokjes, met grote spiegel. Verder een ruime winkel (niet dat je op koopavond je tussen alle mensen door moet wurmen). Aardig personeel (ook logisch).
En accesoires zijn wel leuk, zoals sieraden, schoenen, riemen etc.. Ohja, overzichtelijke winkel is echt nodig! (van de H&M word ik altijd gek..) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Online kleding kopen Jason2 | 16 | 17-01-2018 14:58 | |
Lifestyle |
Wie helpt dit onmodieuze slachtoffer? Lisa...??? | 15 | 29-07-2012 16:25 | |
Lifestyle |
Winkels Amsterdam whoz | 1 | 04-05-2004 18:40 | |